December 2022

Hoi dames 
Hoe gaat het hier? 
Ik merk dat sinds de app niet meer werkt ik veel minder snel op het forum kijk. 
Afgelopen zondag naar een concert van BSB geweest. Ontzettend genoten, wel slecht geslapen in het hotel en maandag harde buiken en heel veel last van de bekken. Maar goed het was het waard ?
Gelukkig pijn wat gezakt en weer redelijk te doen. Morgen controle en becallingsplan bespreken. Ben dan alweer 32+3 gaat snel nu. Deze week en volgende week nog werken dan met verlof. 
Verjaardag 1 gehad nog 2 te gaan, familie komt allemaal in 1x over 2 weekjes. Dus dan hebben we dat gehad. Straks 4 kinderen in 2 maanden jarig waarschijnlijk haha 
Hoe gaat het met jullie? 

Hoi allemaal,

Is er nog iemand actief in dit topic? Ondertussen nadert december en misschien zijn de eersten al bevallen? Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!

Jammer dat het stil is hier. Ondanks dat ons zoontje in juli al stilgeboren is heb ik af en toe nog wel mee gelezen. 
Ik was benieuwd of er al wat kindjes geboren zijn en hoe het met jullie gaat. 
Voor ons is het een lastige week nu de uitgerekende datum nadert. We leven vooral met de dag (we plannen wel wat dingen maar wel op voorwaarde dat het ook oke is als het niet lukt en we dus afzeggen). Ook stevige griep hier dus ook niet echt de energie om heel druk te zijn.
Hopelijk kan ik binnenkort lezen over de geboorte en jullie kindjes.
Voor diegene die nog gaan bevallen. Veel liefde, kracht, wijsheid en alle(s) (zorg) wat je nodig hebt toegewenst.
Voor diegene die al bevallen zijn: gefeliciteerd met je kindje, veel liefde en een goed herstel toegewenst!

Hoi hoi,

inderdaad jammer dat het hier zo stilgevallen is, maar sowieso was er vanalles mis met het forum geloof ik? Ik gebruik de app niet maar kon via de website maandenlang niet inloggen.
Ben benieuwd hoe het met iedereen is. PM wat moet dit inderdaad een pittige tijd voor jou zijn nu, veel sterkte!! 

Ikzelf ben inderdaad ondertussen bevallen, inmiddels alweer 3.5 week geleden. Met 37+6 braken spontaan mijn vliezen en de volgende dag is onze prachtige dochter na een droombevalling met slechts 5 minuten persen geboren. Ze doet het supergoed en we genieten volop.
Ikzelf heb wat pech, in de kraamweek ben ik met verdenking baarmoederontsteking nog 2 nachten opgenomen geweest voor antibiotica via het infuus en momenteel zit ik wederom aan de antibiotica, dit keer vanwege een borstontsteking. Gelukkig voel ik me inmiddels weer goed en afgezien hiervan gaat mijn herstel verder ook prima!
Succes voor de dames die nog in de laatste loodjes zitten en gefeliciteerd aan alle dames die hun baby al in de armen hebben!

Ik kan me voorstellen dat het deze dagen zwaarder is PM. Alles komt nu zo samen! Heel veel sterkte deze dagen en ik hoop dat jullie ondanks alles wel fijne feestdagen met elkaar en andere naasten hebben!

@runbabyrun; gefeliciteerd! Wat fijn dat je zo goed terugkijkt op je bevalling! Ben je aan het genieten van je meisje? Maar dat je wel weer bent opgenomen geweest! Mocht je haar toen wel meenemen?
Ondertussen ben ik vorige week ook bevallen, een dag voor de uitgerekende datum. Het was geen makkelijke bevalling en mijn lichaam heeft er echt wel onder geleden. Ik ben volop aan het genieten van ons zoontje hoor! Maar het herstel gaat vrees ik wel even duren. Gelukkig eet hij goed aan de borst en loopt de allemaal helemaal zoals het hoort. Nog een dagje kraamhulp en dan als gezin echt "starten"! Vind het wel bijzonder zo met de feestdagen!

Terug
Bovenaan