December 2022

@runbabyrun aaah lekker, fijne vakantie! Ik had hier ook veel minder haast maar ineens is de nesteldrang begonnen. Heb een peuterbed voor onze jongste gekocht en ben toch de kamer vast aan het "verbouwen". Anders indelen that is want ze komen hier samen op een kamer. Uiteindelijk. De oudste heeft een jaar bij mij in bed geslapen. 
@twd wij hadden een ledikant waar 1 kant eraf kon. Die heb ik met van die spanbanden aan onze boxspring vastgezet. Het andere ledikant (had er 2 gekregen toevallig) stond in haar kamer voor de slaapjes die ze alleen deed. Zo ga ik het nu weer doen. Onze meiden komen ook samen op een kamer. De oudste doet nu haar eerste dutje in haar nieuwe peuterbed, wilde dat ze ruim de tijd heeft om te wennen. En ledikant blijft dan staan voor de baby straks. 

Dag,
Ik heb even teruggelezen tot mijn laatst gestuurde bericht.
Wat grappig dat er zoveel meiden verwacht worden.
Ben benieuwd of er misschien ook straks zijn met dezelfde naam.
Ik had al wat gedeeld over de afwijking die gezien was.
We hadden in overleg met het ziekenhuis besloten om de bevalling op te gaan wekken omdat voldragen wel zou mogen maar wel gevaarlijk voor mijzelf zou kunnen worden.
Er stond voor vorige week donderdag een echo gepland en de bevalling zelf stond voor maandag 1 augustus gepland.
We kregen te horen dat we zeker weten veilig op vakantie konden gaan dus zijn we de eerste 2 weken weg geweest (eerste regio dus wij hadden vroeg vakantie).
Vorige week hadden we nog een extra weekje vrij waarin we gewoon wat leuke dingen wilden gaan doen.
Dit is nauwelijks gelukt.
Vorige week woensdag 27-7-22 kwam de bevalling spontaan op gang. Op het moment dat ik bedacht dat ik misschien een wee had werd ons zoontje al thuis geboren. Hij was al overleden. Mijn man is gekomen en heeft mij een hydrofiel doek gegeven en daar heb ik hem in opgevangen (de navelstreng zat nog vast). Uiteindelijk kwam de ambulance en ben ik naar het ziekenhuis gebracht waar ik de hele dag ben gebleven. Daar hebben ze Uiteindelijk op de ok nog een stukje placenta verwijderd wat niet los kwam. S avonds mochten we naar huis.
We hebben onze zoon Nathan genoemd. Hij was 13 cm en 45 gram. Hij is Uiteindelijk 5 maanden te vroeg geboren.
We hebben onderzoek laten uitvoeren nav zijn overlijden. Deze uitslag laat 6 weken op zich wachten.
Met mij gaat het fysiek goed, ik ben wel moe en heb wel stuwing maar dat wordt elke dag minder. Mentaal is het zwaar, vooral omdat we in een jaar tijd nu onze twee zoontjes zijn verloren.
Ik zal zo nu en dan meelezen maar niet echt meer reageren.
Ik ben wel benieuwd naar jullie kindjes straks.
Ik wens jullie een goede zwangerschap en gezonde kindjes
Veel liefs pm

Jeetje PM wat heftig... en het lijkt me echt onvoorstelbaar moeilijk dat dit al het tweede kindje is dat jullie hebben verloren. Heel veel sterkte gewenst! 

Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles goed maar wel een klein beetje in shock... ons meisje blijkt helemaal geen meisje te zijn! We verwachten toch een jongen! Even behoorlijk wennen aan het idee want we zaten al 4 weken met een meisje in ons hoofd maar ach dat komt allemaal goed. We kunnen erom lachen (de verloskundige wat minder want die schaamt zich vooral) en we zijn heel erg dankbaar dat op de echo alles goed was. 

@pm

Wat verschrikkelijk.
Wel fijn dat je je lichamelijk goed voelt maar geestelijk zal dit heel wat met je doen. Heel veel sterkte.

@schoneslaper

Wie weet is het met de bevalling weer een meisje ? haha
Ik heb de zelfde pijn als bij mijn dochter dus kan er van uit gaan dat ze het goed hebben.

Wij hebben nu sinds een week vakantie, nog 2 te gaan.
Dus manlief druk met klusjes ik ben bezig gegaan met dochter haar poppenhuis op te knappen.
Maar merk nu toch wel dat ik erg veel last week heb van mijn onderrug en benen.
Dit begon voor de vakantie al af en toe. Maar is nu wel heel duidelijk aanwezig.
Dus toch maar wat rustiger aan.
Dinsdag nog de dierentuin op de planning(was 3 weken geleden al gepland)
Zie ik best tegenop maar goed daar maar heel rustig aan doen.
Als het niet verbeterd toch maar even babbelen op het werk over mijn werktijden/uren.
Draai nu iedere week 2 diensten op 1 dag dat gaat em met deze pijn niet worden helaas

PM wat een ongelofelijk indrukwekkend verhaal en een hele mooie naam voor jullie kleine jongen. Heel veel sterkte, ook met het wachten op de uitslag. Alle goeds voor jou en je gezin gewenst.
Schoneslaper wat een verhaal! Moet zeggen dat ik hier wel 'bang' voor was want had me idd al helemaal ingesteld op een meisje na de pretecho. Uiteindelijk maakt het natuurlijk niks uit en je hebt nu alsnog 20 weken om aan het idee te wennen, haha! 

TWD wat vervelend dat je pijnklachten begint te ervaren. Hoe is het nu? Heel verstandig om met je werk in gesprek te gaan over het aantal uren.
Hier gaat het goed, vandaag de fijne 24 weken grens over! 
Mijn vakantie is voorbij en ik heb besloten door te werken tot ik 35+1 ben. Na deze week nog 11 weken te gaan dus. Vooralsnog gaat dat prima en ik doe met name zittend werk, behalve af en toe staan tijdens de spreekuren (ben arts). Heb verder weinig kwaaltjes, merk wel dat de kleine meid de laatste dagen een stuk drukker is dan mijn zoon destijds, die toch ook niet stil lag. Haha. Dat wordt nog wat ?

Terug
Bovenaan