December Baby

Ik wil even iets kwijt..
wij zijn afgelopen november onze dochter verloren. Met 23 weken zwangerschap is de zwangerschap afgebroken omdat onze kleine meid ernstige afwijkingen had. Nu hebben we met elke zwangerschap 25% kans dat het zich herhaalt omdat mijn vriend en ik drager zijn van een syndroom. Nu we weer in verwachting zijn is het extra spannend, niet meer zo onbezorgd als de vorige keer. Ik merk dat mijn vriend het heel erg spannend vind. Ik zelf heb nu zo sterk het gevoel dat we eind dit jaar een kleintje in onze armen hebben ❤️ rond de 12 weken krijgen we een vlokkentest om te controleren of dit kleintje het syndroom heeft of niet. Nog een hele spannende en onzekere tijd. Kan niet wachten tot we 3 maanden verder zijn..

[quote quote=10185794]@DeesjeP, ik heb altijd wel met kammen wat haaruitval. Maar dat heb ik al vanaf mn eerste zwangerschap, 8 jaar geleden.[/quote]
Maar ik bedoel ook zo dat je wat haren met je handen eruit haalt.  
@lcm heftig verhaal meid! Hopelijk is nu alles goed. 75% kans das eigenlijk best veel en daar moet je proberen vanuit te gaan. Snap dat het spannend is! Probeer evengoed te genieten!

Heyy lady’s ik mag me ook bij jullie aansluiten!! ? Vanmorgen hartikke positief getest, volgens mijn berekening 5 of 6 december uitgerekend! Kan het niet geloven gewoon... we hebben al een dochter van bijna 8 jaar. Super spannend want op 20-1 nog een miskraam gehad met 6 weken! Iedereen gefeliciteerd 
Kussssss

Hallo allemaal,
ook ik had vanmiddag een positieve test. Afgelopen dagen al wat getest maar was telkens zo’n twijfel streepje. Nu dus wel duidelijk. Als ik goed gerekend heb komt het kleintje rond 4 december. 
@lcm, een heftig verhaal, maar helaas voor ons ook bekend. Wij hebben afgelopen dec de zwangerschap moeten afbreken, omdat de vlokkentest aangaf dat het kindje ziek was. Mijn man heeft een erfelijke ziekte en we hebben 50%kans dat het goed gaat. 
We hebben al 2 ivf pogingen gehad, die erg teleurstellend waren, dus proberen we het toch nog een ronde op deze manier, maar ik herken je angst terwijl het eigenlijk goed nieuws is voor nu. Heel veel succes de komende weken. 

Geldt uiteraard voor iedereen ??????

Hebben jullie ook last van veel afscheiding? Dat je dus om de haverklap gaat kijken of het toch niet mis is?? 

Blijf ook wel krampjes houden.. 

Ik heb juist nauwelijks afscheiding. Maar als ik van binnen voel zeg maar ben ik wel heel nat. Wel veel plassen en gevoelige borsten/tepels

Hier ook nog weinig klachten, wel vaker naar de wc en mn tepels beginnen wat geirriteerd te raken door beweging in de bh. 

Hey hallo, iedereen gefeliciteerd! Wij hebben afgelopen donderdag positief getest. :) volgens mij ben de ik de enige die maar 1 test gedaan heeft ;) 
Mijn berekening komt uit op 4 december. Hopelijk gaat alles goed, begin dec hebben we een mk gehad bij 7 weken. Ik durf nog niet blij te zijn. We hebben een dochterje van 20 maanden. 

Terug
Bovenaan