December Baby

Hoi Gaab1986, 
Sorry voor de late reactie. Het mailadres is niet van mij. Ik weet wel dat er iets mis was met een telefoonnummer in een mail, dus waarschijnlijk was jij dat dan. Ik zou ff een nieuw mailtje sturen! 

Bedankt voor jullie reactie! 
Morgen 8 weken en dinsdag de echo. De spanning is niet minder geworden, maar ik heb me er wel nu bij neergelegd dat ik voor dinsdag toch niets anders te weten kom dus gewoon afwachten:)

Wat is het toch leuk om de verhalen van iedereen te lezen. Wij hebben afgelopen dinsdag de eerste echo gehad. Er was een kloppend hartje te zien, dus super blij!! Ik ben morgen ook 8 weken zwanger.

Spannend voor jou inderdaad Facha! Heel veel succes/sterkte, laat je het weten als jij daar aan toe bent?
ik vind vandaag echt een helse dag, merk echt steeds minder van zwanger zijn en stress wordt met het uur meer. Assistent van de verloskundige zei dat het kan dat het hormoon stabiliseert, maar mijn gevoel zegt wat anders. Ik hoop echt dat mijn gevoel gewoon NIET klopt. Morgen moment vd waarheid en hoop ik natuurlijk een frummeltje met hartje te zien, maar ik bereid mij wel op het ergste voor.

Pfff spannend Veerveer! 
Hoelaat heb je de echo morgen?
En verloskundige heeft natuurlijk wel een punt, maar snap je onzekerheid!

Zeker, en heel rationeel gezien: ik heb geen buikkrampen, geen bloedverlies, het is alleen een gevoel wat ik heb. Maar daar kan je niet zoveel mee.
Echo pas einde vd middag, dan kan ik grootste gedeelte vd dag nog werken en heb ik gelijk nog wat afleiding. Duimen jullie mee? 

Terug
Bovenaan