December Baby

Ten eerste iedereen gefeliciteerd die een positieve test hebben gehad.
Ik heb afgelopen donderdag een positieve test in handen gehad.  
Ik ben nu zo'n 4 weken+4. Naar eigen berekening zou ik rond 2 januari uitgerekend zijn.. super spannend.
Ik heb nog geen kwaaltjes, alleen af en toe wat rommelend gevoel in mn buik.

Hoi allemaal,
ik vroeg mij af hoe het momenteel met jullie gaat.
Ik ben zelf nu 7+4 en ik heb aanstaande dinsdag de eerste echo, waar ik ontzettend druk om maak. Ik ben heel bang dat het straks niet goed is en ik merk dat ik daarom ook nog niet echt blij durf te zijn.
Lichamelijk gaat het prima, pijnlijke borsten, heel erg veel honger en aantal ochtend kotsend boven het toilet gehangen (waarna de misselijkheid gelukkig wel weg is).
Ik ben benieuwd hoe jullie je lichamelijk voelen en of jullie dezelfde spanning merken of niet. Ik houd mij nu vast aan het feit dat ik op de week van de test na geen buikpijn gehad heb en geen bloed ben verloren. En dat ikzelf geen invloed op dat kleine frummeltje heb momenteel

Hey veerveer,
Ten eerste gefeliciteerd! Het is ook spannend. Ik heb mijn eerste echo al gehad met 6 weken (ivm miskraam van drieling in januari), heb een kloppend hartje gezien en ben alsnog als de dood voor de termijnecho volgende week. Afleiding kan tot op bepaalde hoogte helpen maar verder is het gewoon afwachten.
Je symptomen zijn in elk geval volop aanwezig en volgens mij is dat een goed teken :)

Spannend is het allemaal!
En herkenbaar die spanning, ik heb vanaf het weekend wat bloedverlies gehad met dinsdag als extreme dag. Bloed liep er letterlijk uit. Dus ingesteld op een miskraam. Woensdag echo gehad en toch een goede echo! Zo bizar! 
Nu nog steeds regelmatig bloedverlies wat me wel onzeker maakt, maar probeer positief te denken. 

Hoi,
hier aan het afwachten. Ik heb vorige week dinsdag een echo gehad met 7,1(mijn eigen berekening) maar ze zagen dus alleen een vruchtzak. Nu moest ik 2 weken wachten en kan maandag weer terug voor een echo in de hoop dat ze wel een baby kunnen vinden.
Heb wel last van me borsten en ik heb erg last van duizeligheid.

Terug
Bovenaan