December Baby

Voor degene die nog bij de groepsapp willen, stuur even een mailtje met je naam en telefoonnummer naar:
kerstbaby@outlook.com

Hoi allemaal,
Allereerst, gefeliciteerd!
ik ben nu 6.1 weken zwanger als het goed is. Ik mag volgende week vrijdag even spieken of dat ongeveer klopt want ik ben door de pil heen zwanger geraakt. Heb de pil 3 maanden doorgeslikt. 
Weet iemand hoe ik mijn naam kan veranderen?

Hoi allemaal, 

Gefeliciteerd met de zwangerschappen! Ik sluit me voorzichtig aan, vandaag (als het goed is) 5.2 weken zwanger. Heel spannend, omdat we bij mijn partner (ook een vrouw... ;-) ) al een aantal miskramen hebben meegemaakt. Omdat we in een kliniek onder behandeling zijn, hebben we eind deze week een eerste echo. Ik tel de dagen... 

Als er nog een Facebookgroep gestart wordt, doe ik graag mee! Wie nog meer? 

Whoehoe! Super leuk, ik mag ook meeschrijven hier! 
Afgelopen woensdag een totaal onverwachte positieve test gehad, maar natuurlijk heel erg blij mee.
Het is ons eerste kindje. Heb 21 mei de eerste echo en ben volgens mijn eigen berekening 27 december uitgerekend. Zo benieuwd!

Gefeliciteerd Allemaal!! Ik ben na jaren bloed, zweet en tranen eindelijk zwanger via IVF. Het landt nog steeds niet, ondanks dat we al 3 echo's hebben gehad en ik vorige week een hartje heb gezien en een ruggengraatje en hersentjes! Ik ben nu 8 weken, uitgerekend op 5 december. 
Maar de angst blijft. Elke kramp, elke donkere veeg... Ik probeer het los te laten... 10 mei weer echo bij de gynaecoloog.  Hebben jullie een Facebook groep aangemaakt? :) 

http://i65.tinypic.com/vcs8lu.jpg 
Nog steeds komt het niet binnen. Maar na een week overtijd, waarbij ik vrijdag nog negatief testte. Vandaag een overtuigend genoeg roze streepje. Misselijk van de spanning nu het langzaam doordringt. Ik ben nu ergens tussen de 4 en 5 weken zwanger.
Ik kan het nog niet geloven..
Ik zal na het posten van dit bericht teruglezen in dit topic wat jullie ervaringen waren. Maar nu eerst even stuiteren ??

Terug
Bovenaan