Deedee, Patrica en Bontrie

heey meiden,

Ik heb maar even een nieuw topic geopend voor ons 3en.
Hoe gaat het met jullie??? En met de kleine?
Vind het echt zo geweldig dat we nu alle 3 mogen genieten van het feit dat we zwanger zijn! Kan er wel om huilen (leuk die hormonen hihi)
Een jaar geleden zaten we nog elke dag in spanning achter de pc met de gedachte gaat het ooit lukken. En nu is het gewoon zo ver! Echt geweldig!!!!

Deedee echt spannend over 2 weken de eerste echo! Hoop dat alles goed zit.

Patrica hoe gaat het met jou? Hoe ver ben jij nu?

Hier gaat alles zijn gangetje. Zit alweer op 30 weken en 2 dagen. Die dagen vliegen echt voorbij. Het gaat me haast te snel. 1 oktober is mijn laatste werkdag en dan mag ik eindelijk gaan genieten en lekker rustig aan doen. Heb sinds gisteravond af en toe last van harde buiken. En weer enorm last van mijn rug. Dus ben wel toe aan mijn verlof.
Het kamertje hebben we gelukkig al klaar. We moeten alleen nog wat spulletjes kopen. In mijn verlof ga ik alles lekker wassen en dan mag beebje komen.
ik heb er zo'n zin in. Droom er echt  elke nacht over. Heerlijk.

Nou meiden geniet van jullie zwangerschap!

Dikke kus Inge  

Hallo,

Ik vind het ook echt helemaal geweldig dat we alle 3 zwanger zijn. Echt super gewoon!!

Hier gaat alles goed. Ben alweer 19+3wk zwanger. Het gaat echt snel al hoewel het me niet snel genoeg kan gaan eigenlijk. Ben zo benieuwd naar de kleine en hoe het dalijk gaat met zijn 4tjes. Het zal best wel een verandering zijn. Lisa vind het helemaal super dat ze grote zus word en is de hele dag mijn buik aan het kroelen en kussen. Ze wilt me van alles laten eten en zegt dan dat de baby dat ook lekker vind. Gister samen in bad geweest (gaat nog net), ze heeft mijn hele buik ingesmeerd met sop en gewassen en na het badderen mijn buik ingesmeerd met loiton. Dinsdag hebben we de 20wk echo, vind het zo spannend!! Hoop dat alles goed is en dat we het geslacht kunnen zien. Wij zijn nog niet met het kamertje bezig daar beginnen we in oktober mee. Wel heb ik al volop lopen babyshoppen en al een kast vol met kleertjes. De baby beweegt ook erg veel nu, voel hem elke dag wel ff schoppen. Wat een super gevoel he??

@Bontrie, 30 wk alweer. Wat gaat dat snel zeg. Lekker hoor bijna verlof kun je mooi de laatste dingetjes doen.

@Deedee, Hoe voel je je?? Wanneer ben je ook alweer uitgerekent?? Over 2wk de 1ste echo, spannend!!!!!

Liefs xxx

Ah hier zijn jullie!
Leuk hoor een topic voor ons 3'en!
Ja wie had dat een jaar geleden kunnen denken!
Ik ga voorlopig uit van 5 mei 2009, hahaha bevrijdingsdag toepasselijk he?
Maar eerst de echo! 24 September, dus nog precies 2 weken wachten.
Ik ben nu 6 weken zwanger en begin het echt te beseffen. De vragen beginnen ook te komen:
- Wanneer naar de verloskundige?
- Wanneer kinderopvang gaan regelen?
- Wie neemt welke dag vrij om voor de kleine te zorgen?
- Zou alles wel goed zitten daarbinnen?
- Kan ik ergens een handleiding krijgen?
De klachten vallen alles mee:
- misselijk als ik een tijdje (3 uur ongeveer) niets eet, en 's avonds ongeacht of ik eet
- gevoelige borsten
- moe
- opgezette buik (maar met het bovenste knoopje los passen m'n broeken nog gewoon hahaha)

Bontrie jeetje alweer bijna 31 weken, wat vliegt de tijd. Binnenkort lekker met verlof!
Patricia 20 weken! Hoe was je echo gisteren? Zit alles erop en eraan?

Zo je hebt ons gevonden Deedee. Ja echt super he we zijn weer met zijn 3tjes en nu op het goede forum ZWANGER ZIJN!!!

Kan me goed voorstellen dat je een hoop vragen en onzekerheden heb. Denk dat alle net zwangere dat hebben. Heb er zelf ook last van gehad namelijk. Over 2wk de echo dus, spannend dan mag je voor de 1ste keer spieken naar jullie beeb. Fijn ook dat de kwaaltjes meevallen en je je goed voelt.

Gister dus de 20wk echo en alles zat erop en eraan. Vond het super spannend en leuk natuurlijk. We weten ook wat het geslacht is. We krijgen een ZOON!! IN het begin moest ik ff wennen, want ik vind mezelf altijd een meisje mama, maar dat gaat helemaal goed komen. Ben zo blij ik heb dalijk alles een zoon en een dochter (koningskoppel)

Vandaag ideetjes opgedaan bij ikea. We gaan namelijk een hoop veranderen in huis. Onze slaapkamer moet gedaan worden de keuken, gang, hal, babykamer en Lisa de kamer. Een hoop werk en zo weinig tijd. Onze keuken is nu wit, saaiiiii en we gaan hem licht grijs met wit en zwart maken net als de gang en hal. Mijn slaapkamer heeft na 2,5jr nog steeds geen kleurtje (bouwbehang) omdat ik maar niet kon kiezen wat ik wilde. Nu moet ik wel, want wil er dalijk wel goed bij liggen in de kraamtijd. Onze slaapkamer word bruin met blauw en natuurlijk allemaal foto's van mijn kids, hihi. Lisa de kamer hoeft gelukkig niet geverft te worden maar wel nieuwe meubels. Ze heeft namelijk nog steeds de meubels van haar babykamer. Ze krijgt nu een hoogslaper en is daar helemaal gelukkig mee. De babykamer spreekt voor zich, daar moet alles nog gedaan worden.

Nou ik ga ff in bad en dan naar bed, want ben niet helemaal lekker. Heb erg last van mijn verkoudheid (al 3wk) en mijn keel begint ook zeer te doen en volgens mij heb ik koorts. Ga dus ff in een warmn bad.

Welterusten
Liefs xxx

aaaahhhh Ik had een heel verhaal getypt, vliegt de netwerkkabel uit m'n laptop, weg verhaal aaaahhhhhhh

Goed even wat korter opnieuw dus:

Patricia wat fijn dat alles goed is met de kleine. Leuk dat je het goed kon zien op de echo. Ook leuk dat je nu weet dat je een zoon krijgt, al maakt dat eigenlijk niets uit he? Alles is welkom toch?

Het klinkt alsof je je hele huis wilt verbouwen. Lisa zal wel trots zijn dat ze nu een "grote meiden kamer" krijgt.

Succes met je verkoudheid ik hoop dat die snel over is.

Bontrie hoe gaat het met jou?

Vandaag heb ik uitleg gehad van Moeders voor Moeders en ben ik begonnen met het vullen van flessen. Ik heb een magazine gehad en dinsdag bij het ophalen van de flessen krijg ik ook nog een boek over zwanger zijn. Dus dat kan ik me goed inlezen over wat me allemaal nog te wachten staat. Het is maar goed dat een zwangerschap 9 maanden duurt want ik weet nog zo weingig dat ik die tijd echt nodig heb om me voor te bereiden.

Dikke knuffel van mij
DeeDee

Heey,

Hier gaat het redelijk. Heb sinds een paar dagen erg last van bekken instabiliteit. Dus kan moeilijk zitten liggen staan en lopen. Niet echt een pretje.
Ben vandaag alweer 32 weken. En hoef nog maar 8 dagen te werken als ik het vol hou.
Ben vandaag ook thuis gebleven omdat ik zo'n pijn heb.
Had ik jullie trouwens al verteld wat wij krijgen. EEN MEISJE!!!
Het kamertje hebben we gelukkig al klaar. Moet alleen nog een paar dingetjes kopen en dan is het wachten.

Patricia: Dat klinkt idd als ene hele verbouwing. Doe je wel rustig aan?? Leuk dat jullie een knulletje krijgen!!

Deedee: Nog een paar dagen en dan heb je eindelijk je echo. Spannend he?

Dus
Bontrie 32 weken en het wordt een meisje
Patricia 20 weken en het wordt een jongen
DeeDee 7 weken nog geen idee

Erg leuk dat we nog steeds contact hebben.

Bontrie bekkeninstabiliteit, klinkt pijnlijk. Ik weet niet precies wat het is. Kunnen ze daar wat aan doen? Of moet je gewoon rust houden?

Nog 6 dagen en dan zien we onze frummel voor het eerst! Ik kan niet wachten.

Terug
Bovenaan