Deedee, Patrica en Bontrie

Hoi Meiden,

Hier gaat het goed hoor. Beetje erg moe de laatste dagen, maar gaat wel weer over. Deze zwangerschap is zo anders dan bij Lisa. Bij Lisa had ik super veel energie en was ik de hele dag bezig, maar nu vind ik mezelf gewoon lui. Echt niet leuk meer!! Ik wil zoveel doen, maar er komt de laatste tijd niets uit mijn handen. Hoop dat ik gauw weer wat energie heb!!

Vandaag naar de tandarts geweest. Ik ben zo bang, maar gelukkig had ik helemaal niks. Wel heeft ze tandsteen weggehaald. Ik lag zo verkrampt, (kon niet ontspannen ben te bang) dat de kleine heel hard ging schoppen.

Voel de kleine ook steeds meer en beter.

Weten jullie trouwens dat er vanaf donderdag 25 tot zondag 28 september de mama mazzeldagne zijn bij prenatal. Ik kreeg een mailtje dat er ook een woensdagavond een extra koopavond is vor alle mama's

@Deedee, Hoe voel je je?? Spannend hoor woensdag je 1ste echo!!

@Bontrie, Vervelend dat je last heb van bekkeninstabiliteit. Ik weet er alles van, heb het ook gehad met de zwangerschap van Lisa. Gelukkig had ik het toen niet zo heel erg. Heb toen fysio gekregen en dat hielp wel goed moet ik zeggen. Krijg jij ook fysio?? Nog 2maandjes en dan ben je uitgerekend, toch??

Nou ik ga weer. Ga mijn dochter naar bed brengen!!
Liefs xxx

Heey,

@ Deedee hoe was je echo??? vertel vertel.

Hier gaat het lekker. Ondanks de pijn in mijn bekken geniet ik nog elke dag van mijn zwangerschap. Zit nu al een weekje thuis en ik vind het heerlijk! Volgende week woensdag gaat officieel mijn verlof in. Vandaag ben ik alweer 33 weken. Dus het begint nu echt op te schieten. Heb er ook zo'n zin in!!
Kan niet wachten tot ik eindelijk mijn meisje in mijn armen heb. Maar zal het geschop en bewegen ook wel heel erg missen straks. Mijn vriend en ik hebben al wel besloten om met de 2e niet zo lang te wachten. Stel nou dat het weer zo lang gaat duren dat willen wij echt niet. erg he de  1e is nog niet eens geboren en we denken al aan de 2e

@ patrica Hoe gaat het met je? Hou je het nog een beetje vol???

Rustig aan allemaal!!!

Gisteren de echo gehad!
Wat was dat leuk!
We zagen een donkere vlek = vruchtwater
We zagen daarin een lichte vlek = de feutus
In de lichte vlek zagen we een nog lichter vlekje knipperen = het hartje!

Zo leuk dat je het hartje kon zien!
We zagen ook (toen de gyn ze aanwees) de armpjes en beentjes.
De kleine is 15,3 mm en daarmee kwam de gyn op 8 weken en 1 dag. Dat is precies wat ik zelf ook had uitgerekend.

Dus alles is goed, we mogen een afspraak gaan maken met de verloskundige en verder woprdt de zwangerschap behandels alsof het zonder hulp tot stand is gekomen.
Geweldig he? Vanaf nu gaat alles gewoon goed!

Inge wat grappig dat je nu al aan de tweede denkt!
Zou je niet even wachten tot de eerste er is? hahaha

Geniet lekker van je tijd thuis, nog een paar weken en de kleine ligt in je armen.

Hoi Meiden,

Hier gaat alles goed. Voel me eigen stukken beter en heb weer iets meer energie!! Heb een woensdag heerlijk geshopt bij de speciale koopavond van Prenatal. Heb bijna alles nu in huis. Kwa kleertjes ben ik in ieder geval klaar, moet alleen nog rompertjes kopen. Daar kan je er nooit genoeg van hebben??!!

@Deedee, Gaaf he zo'n eerste ontmoeting met de beeb!! Voel je je verder ook goed??

@Bontrie, Kan me goed voorstellen dat je al aan een 2de denkt, maar doe maar eerst deze bevalling. Ook moet je ff genieten dalijk van de kleine!! Het zal best wel druk worden in het begin en je moet natuurlijk ook je nieuwe ritme dan weer gaan zoeken.

Het gaat voor jou aardig opschieten he?? Ben je het al zat aan het worden??

Wou dat wij ook iets sneller aan een 2de hadden gedacht, dan had er misschen niet zoveel leeftijds verschil tussen gezeten. Aan de andere kant ben ik blij dat ik nu pas zwanger ben. Lisa is al lekker zelfstandig en gaat hele dagen naar school, heb dalijk dus lekker de tijd voor mijn beeb!!

He meiden

Ik heb net een afspraak gemaakt met de verloskundige. Over 2 weken moet ik er voor het eerst heen. Leuk hoor, ik ben benieuwd.

Ik voel me over het algemeen best goed. Ik ben wel uitgeput s' avonds.
Soms erg misselijk, maar zolang ik heel de dag door kleine beetje eet is het goed te doen. Ik heb het idee dat ik weer iets meer puf krijg. Ik denk dat ik wat gewent raak aan die hormonen ofzo.

Bontrie hoe gaat het? Zijn de laatste weken zwaar? Of geniet je van je vrije dagen?

Patricia fijn dat je alles klaar hebt. Maar je moet nog even hoor! hahaha volgens mij wordt je nu gewoon ongeduldig omdat je dat mensje in je eens in het echt wilt ontmoeten.

@Deedee, Spannend hoor de 1ste keer naar de VK!! Fijn dat je je eigen redelijk goed voelt.

@bontrie, Hoe is het met je?? De laatste loodjes voor jou!!

Hier gaat het redelijk goed. Lisa is de hele week al thuis van school. Ze is steeds erg koortsig. Gelukkig is de koorts nu wel weg alleen is ze erg moe. Als ze goed is opgeknapt gaan we een vrijdag gezellie saampjes shoppen.

Met Junior gaat alles goed. Hij is erg druk, hahaha Hij schopt de hele dag, echt een druktemaker dus. Lisa was juist erg rustig in mijn buik, dus dit is wel ff wennen, maar erg fijn om te voelen.

Ik ben idd erg blij al shet januari is. Ben namelijk erg nieuwsgierig naar ons manneke. Van het weekend beginnen we met het kamertje, spannend!!

Liefs xxx

Heey,

Ja hier gaat het super. Mijn buik begint al wel echt in de weg te zitten. En heb regelmatig last van harde buiken. Maar zijn gelukkig niet pijnlijk!!
Gister hebben we de kinderwagen opgehaald. Die hebben we van mijn ouders gekregen en ik ben er zooo blij mee
Kan niet wachten om er straks mee te gaan wandelen met mijn meisje er in.
heb sinds af gelopen woensdag officieel verlof. (was daarvoor al wel 2 weken thuis ivm mijn bekken) Maar nu het officieel is voel ik me er toch prettiger onder.

Deedee spannend hoor voor het eerst naar de vk. Hoeveel weken ben je dan? Waarschijnlijk ga je dan naar het hartje luisteren. Dat is zo'n gaaf geluid!!! net een trein. Hoe voel je je verder? Erg last van kwaaltjes??

Patricia hoe gaat het met Lisa alweer helemaal koorts vrij?? Hoe gaat het verder met je? hou jij het nog een beetje vol? Lijkt me wel zwaar met nog een kindje in huis.

Rustig aan allebei!!

Kus Inge

Terug
Bovenaan