Deedee, Patrica en Bontrie

Ik ben nu (nou ja morgen dan) 10 weken, dus volgende week bij de verloskundige ben ik 11 weken. Ik ben jaren geleden een keer met mijn zus meegeweest en toen heb ik het hartje van m'n nichtje gehoord, dat was echt heel bijzonder dus ik hoop dat volgende week ook te horen.
Ik heb het idee dat ik overdag wat meer puf heb, alleen 's avonds is het wat wisselvallig.
Maar dit houd ik zo nog 7 maanden vol hoor hahaha

Patricia is Lisa al weer beter? Ik hoop het wel.
Wat leuk dat je zoontje zo actief is, lijkt me een heel bijzonder gevoel.

Bontrie de laatste fase is nu echt begonnen voor jou. Doe maar lekker rustig aan en geniet nog even van de rust in huis.

Hoi Meiden,

Zo daar ben ik ook weer. Ik ben wat minder op de laptop, want ben s'avonds super moe en mijn gezin moet ook aandacht, hahaha.

Ons meiden weekend is super goed bevallen. We hebben lekker saampjes appeltaart gebakken en gekokereld. Lisa is gek op koken (Ik niet) heeft ze van de vader. Zaterdag zijn we de hele dag binnen geweest en hebben we samen in hara kamer zitten spelen en een filmpje gekeken. Ze mocht s'avond opblijven, we hebben samen naar million dollars wedding gekeken. Om kwart over 9 viel ze in slaap. Het hele weekend heeft ze uitgeslapen, heerlijk. Ook wanneer ze om 8uur naar bed ging werd ze de andere dag laat wakker. We waren steeds pas rond half 10 uit bed. Zondag zijn we naar Ballorig geweest. Dat is een indoor speelparadijs met ballenbakken enzo. Ze heeft daar de hele middag gespeels. s'Avonds kwam onverwachts mijn vriend naar huis. Hij zou eigenlijk maandag pas komen, maar ze zijn een dag eerder naar huis gegaan. Het was super slecht weer en ze hadden geen zin meer. Hij heeft het wel erg leuk gehad!! Volgend jaar gaan ze weer alleen dan een ander park, want het huisje was crisses.

Vandaag naar de VK geweest. Ik krijg tot mijn ergenis elke keer een andere VK. Dat doen ze zodat ik iedereen ken. Vind het zelf erg vervelend. Vandaag had ik een super jong ding. Vind ik toch nooit fijn, minder ervaring. Het hartje hebben we amper gehoord, zosnel was ze klaar. Niet leuk dus!! Ook vond ze mijn buk te groot en krijg ik misschien een extra groeiecho. Maak me er niet  druk om want bij Lisa groeide mijn buik nog sneller en kwam er ook een humpedumpie uit. Ze is ook de enige die mijn buik groot vind!! Oja ik moet ook een lunchtest gaan doen om te kijken of ik suiker heb. Morgen moet ik om 11uur in het ziekenhuis zijn en dan moet ik bloedprikken en dan om 12.15 na de lunch moet ik weer bloedprikken en dan om half 2 de laatste keer. Vind het helemaal niet leuk, want ik hou niet van bloedprikken. Zit morgen dus de halve dag in het ziekenhuis, bah bah bah!! Voor de rest was alles goed. De steken in mijn buik met lopen geven aan dat ik het rustiger moet doen. Dus we moeten een tandje terug!!

Donderdagavond is mijn fiets uit de tuin gestolen terwijl ik op de bank zat. Ik heb ze niet gezien, maar ben er wel van geschrokken dat ze in mijn tuin zijn geweest terwijl ik thuis was. Ze hebben mijn fiets gewoon over het hek getrokken. Gelukkig heb ik een super lieve papa die gelijk een andere fiets voor mij heeft geregeld. Baalde wel als ene stekker en was helemaal over mijn zeik. Ze hebben nu ok het fiestzitje van mijn dochter dus nu hebben we weer een voorstoeltje voor ff.

We zijn het afgelopen weekend niet begonnen met het kametje en hopelijk beginnen we dit weekend. Mijn schoonvader heeft het zo druk, maar ja ik hoef nog maar 3mnd. Ach het komt wel optijd af allemaal.

Deedee, Spannend hoor volgende week naar de VK. Gata snel he alweer 10wk!!

Borntie, Wat voor kinderwagen heb je genomen?? Kan me voorstellen dat je buik in de weg gaat zitten. Nog maar een paar weken. Alles nu klaar thuis voor de komst van de beeb?? Trouwens ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis??

Liefs xxx

Liefs xxx

Hoi Meiden,

Ben vandaag met mijn ouders en Lisa naar Madurodam en scheveingen geweest een hoop gelopen dus. Ga zo lekker bankhangen. Het was wel super gezellig vandaag, lekekr gewandeld en lekker gegeten!! Het was ook erg mooi weer.

Gister ook een lange dag gehad in het ziekenhuis. Pfff wat duurde dat lang zeg. Heb nog geen uitslag. Hopelijk krijg ik die morgen!! Ben er ook niet gerust op moet ik eerlijk zeggen. Mijn moeder is ook bezorgt, omdat ik een zoontje krijg en de jongetjes in onze famillie doen het niet zo goed om het zo te zeggen. Allebei mijn tante's kregen bij hun eerst geboren jongen zwangerschapssuiker en die zijn allebei overleden met 7mnd zwangerschap. Nu heb ik meer hoop omdat dit ons 2de kindje is maar het houd me wel bezig natuurlijk. Hoop dus echt dat ik morgen de uitslag heb en dat ik geen zwangerschapssuiker heb!! De kleine is wel erg beweegelijk, gelukkig!!

Liefs xxx

He patricia heb je de uitslagen al binnen?
Het lijkt me sterk dat je met een jongen meer kans hebt op zwangerschaps suiker dan bij een meisje. Al kan ik me de angst wel voorstellen, bij jongetjes gaat de zwangerschap nu eenmaal vaker mis dan bij meisjes. Maar als het al deze tijd al zo goed is gegaan dan zal de rest van de zwangerschap toch ook wel goed gaan!

Ik zit wel een beetje te twijfelen of we onderzoeken moeten laten doen om te kijken of de kleine gezond is. Mijn vriend heeft suiker en ik kan maar heel weinig vinden van het effect daarvan op de zweangerschap. Ik heb al wel uitgevonden dat ons kindje meer kans heeft op suiker. Maar goed suiker zullen wij wel snel herkennen dus dat gaat dan helemaal goed komen.

We gaan het waarschijnlijk komend weekend aan iedereen vertellen dat ik zwanger ben. Ik ben erg benieuwd naar de reacties.

Bontrie hoe gaat het nu je thuis zit? Kom je de dagen goed door? Nog niet het hele huis opnieuw willen schilderen?

Goedemorgen,

De uitslagen waren gelukkig goed. Ik heb dus geen zwangerschapssuiker, joeppie!! De kleine is trouwens erg beweegelijk en ik kan ook met hem spelen. Als ik mijn hand op mijn buik leg dan geeft hij een trapje er tegenaan en gaat mijn buik omhoog, Zo gaaf om te zien!!

Verder gaat het ook lekker hier.  Gister bij mijn werk geweest. Ik ben oproepkracht bij de schoenen reus. Heb al vanaf april of mei niet meer gewerkt (door omstandigheden), maar ga vanaf dinsdag weer werken. Heb er zin in!! Ga niet veel werken, want ja heb ook Lisa nog natuurlijk. Maar het is wel goed te kombineren met school, oma's en papa. Ga ongeveer  2 of 3 dagen werken. Zal misschien wel iets meer gaan worden omdat de drukke dagen er dalijk weer aankomen. Als ik geen oppas heb werk ik van 9 tot 3 zodat ik Lisa zelf kan halen en brengen  naar school. Het overblijven vind ze super, maar wil haar maar 2dagen laten overblijven. Wil er wel voor haar zijn als ze uit school komt. Mijn moeder was ook altijd thuis en dat vond ik erg fijn en gezellig. Dinsdag werk ik van 9 tot 6 uur en een woensdag werk ik van 9 tot half 6. Zal mij benieuwen hoe het gaat, hahaha.    

Liefs xxx

Patricia fijn dat je geen zwangerscahp suiker hebt!
Kan je weer lekker gaan genieten van je zwangerschap.

Ik heb gisteren een echo gehad en wauw! wat een verschil met 3 weken geleden!
Toen was het nog een soort garnaaltje, nu was het echt een klein mensje met alles erop en eraan. Het zwaaide met armpjes en beentjes en we hebben het hartje weer zien kloppen.
Ik kon er echt geen genoeg van krijgen.

Bontrie hoe gaat het meid?  

Hoi Meiden,

Hier gaat alles lekker. MIjn buik groeit goed en de kleine beweegt elke dag volop. De hele dag voel ik hem wel bewegen. Heerlijk gevoel gewoon!!

In het huis zijn we ook volop bezig. Onze slaapkamer is helemaal af. Echt super mooi geworden al zeg ik het zelf. Ben nu geregelt in mijn slaapkamer te vinden met een boek, hahaha. De babykamer is nu ook snel aan de beurt en kan haast niet wachten om te gaan beginnen ermee.

Volgende week maandag ga ik lekker een weekje met mijn dochter en beste vriendin naar Landal. Heerlijk relaxen!! Heb er echt zin, ben er wel aan toe om er ff een weekje tussenuit te zien.

@Deedee, Hoe voel je je?? Gaaf he de echo, wanneer moet je weer terug komen??

@Bontrie, Hoe is het met jou?? Alles nog goed??

Liefs xxx

Zo laat ik ook maar weer eens wat van me horen
Patricia wat fijn dat je geen zwangerschapssuiker hebt! Lijkt me erg vervelend om dat te hebben. Gelukkig heb jij er geen last van!

Deedee hoe gaat het met je? En hoe waren de reacties? Ik vond het zelf toen zo spannend om het te vertellen. Wij hadden toen een fotolijstje met een tekst gedaan. En die hangt nu nog bij iedereen in de kamer. Zo leuk.

Hou hier gaat het super. Ik ben alweer 37+2 dus de kleine meid kan zich elk moment komen melden. Vind het nu wel erg spannend worden.

En nog wat leuks. We gaan verhuizen het enige probleem is we krijgen de sleutel 14 november en ik ben 12 november uit gerekend.
Dus ben benieuwd of de kleine hier geboren word of in het nieuwe huis. Het is echt een leuk schatig huisje met een leuke knusse woonkamer een tuintje   4 slaapkamers en een zolder! We wonen nu nog in een flatje 2 hoog  dus ben helemaal blij  
Ben dus druk met in pakken en op ruimen. En hopen dan 22 november alles in 1 dag over te verhuizen. Maar goed het kan ook altijd anders gaan. Ik hoop echt dat de kleine daar geboren word en we daar met z'n 3en heel gelukkig gaan worden.
4 december gaan mijn vriend en ik in ondertrouw en 27 januari gaan we geregistreerd partnerschap aan. En dan krijg ik ook zijn naam te dragen zodat we een echt gezinnetje zijn.

Nou ik ga weer verder met pakken. Ik houd jullie op de hoogte.

Inge

Terug
Bovenaan