Deedee, Patrica en Bontrie

Hoi Deedee,

Hoe is het met je?? Allang niks meer van je gehoord. De kleine zal er nu den ik wel zijn, toch?? Is alles goed gegaan??

Hoop je snel te horen
Liefs xxx

He Meiden

Sorry dat ik lang niets van me heb laten horen. Maar we hebben nogal een heftige tijd achter de rug.

Eerst het goede nieuws:
We hebben een prachtige dochter, ze heet Lynn.
Ze is geboren op 6 Mei en woog bijna 3 kilo.
Ze is nu dus al 6 weken oud en ze doet het heel goed.
Sinds 2 weken kan ze lachen en dat is echt geweldig! Wat kan ze dan stralen!

Helaas is er ook slecht nieuws. Mijn schoonvader is 2 weken voor de geboorte van Lynn overleden. Hij heeft haar dus niet meer gezien, terwijl hij daar zo hard voor gevochten heeft. Erg heftig hoor een begrafenis als je 9 maanden zwanger bent.
Echt tijd om dat te verwerken hadden we niet, want Lynn werd geboren.
Alsof dat nog niet genoeg was is mijn vader 2 weken na de geboorte van Lynn over leden. Hij heeft Lynn gelukkig nog wel gezien. Hij is 1 keer bij ons thuis geweest en we hebben Lynn 1 keer mee naar het ziekenhuis genomen.

We hebben het dus niet makkelijk gehad.

Gelukkig gaat met Lynn alles goed. Ze eet goed (ze krijgt borstvoeding) en slaapt ook goed. Ze wil alleen niet in haar bedje in slaap vallen, maar alleen in je armen of liggend op je buik. Ze huilt vaak nadat ze eten heeft gehad, dan zit er een boer dwars en dat duurt vaak lang voordat die eruit komt. Maar verder is ze een vrolijk meisje en lekker fel (Als ze wakker wordt dan wil ze wel binnen de minuut eten anders is het huis te klein :) )

Hoe gaat het bij jullie?
Alles goed met de kleine man (Mike) en de kleine meid (Zoe)?

Liefs Deedee

Terug
Bovenaan