Deedee, Patrica en Bontrie

@Bontrie, Fijn dat het met Zoe zo lekker gaat!!

Ben nog maar weinig hier te vinden. Het forum heeft er heel lang uitgelegen en daardoor kom ik hier eigenlijk niet meer, maar moest ineens aan jullie denken. Vandaar dat ik er ben.
Hier gaat het wel redelijk goed moet ik zeggen. Heb een paar weken rust moeten houden omdat ik steeds weeen en harde buiken kreeg. Vanaf het weekend ben ik weer lekker aan het rommelen in en om het huis en veel in beweging, hou me eigen niet meer aan mijn rust. Ben nu 37,2wk dus de kleine mag geboren worden.
Vandaag ben ik naar de VK geweest en eenmaandagavond gaat ze een poging doen om te strippen en dan eventueel een donderdagavond weer. Hoop zo dat het helpt en dat de kleine snel geboren word. Ben het echt zat nu, kan niet veel meer doen en dat irriteerd me echt verschrikkelijk. Vind het ook erg zielig voor mijn dochter, moet vaak nee tegen haar zeggen omdat ik het niet red of omdat ik veel te moe bent. Gelukkig doen de oma's haar vaak ophalen en leuke dingen met haar. Mijn dochter word nu ok wel erg zenuwachtig en slaapt daardoor ook iets slechter dan voorheen. Dus laat Bambam maar komen. Als ik bevallen ben kom ik dat zeker hier ff melden en ik blijf ook zeker af en toe ff spieken of jullie wat hebben geschreven.

@Deedee, Hoe is het met jou?? Hoever ben je nu??

Liefs xxx

Ps, Hebben jullie trouwens hyves anders kunnen we via hyves kontakt houden. Nu ik hoor het wel

Deedee ik ben wel erg benieuwd hoe het met je gaat!

Mijn hyves: http://intrie.hyves.nl

Maar nooit krabbelen over dat het 2 jaar heeft geduurd bij ons!!! niemand weet dit!!!

Bontrie: Gefeliciteerd met de geboorte van Zoe!
Wat moet dat heftig geweest zijn zeg. Fijn dat je ondertussen al een beetje hersteld bent.
Maar genieten van doorslapen en uitslapen kan ik al lang niet meer hoor.
Ik wordt een paar keer per nacht wakker en uitslapen is maximaal tot 9 uur en dan alleen als ik echt laat naar bed ga.

Patricia hoe gaat het bij jou? Lang niets van je gehoord.

Sorry dat ik ook lang niets van me heb laten horen, maar ik heb een paar keer geprobeerd een berichtje achter te laten hier en er ging steeds iets mis, dus toen was ik helemaal klaar met dit forum.

Ik ben morgen 30 weken en alles gaat goed met de kleine.
Vanaf 17 weken voel ik het trappen en vanaf 19 weken voel ik het elke dag.
Met de 20 weken echo was alles goed.

De kinderkamer is er klaar voor en ik ook :) maar de kleine nog niet natuurlijk, dus ik moet nog even geduld hebben.
Het zwanger zijn ben ik helemaal beu. Ik ken mezelf niet meer terug, ben moe en een beetje down, terwijl ik normaal toch heel positief ben. Waarschijnlijk komt het voor een groot gedeelte door slaapgebrek, maar die hormonen zijn ook niets voor mij hoor pfff.
Ik ben wat minder gaan werken, want ik trok het niet meer.
Nog 2,5 tot 3 maanden en dan kunnen wij ook eindelijk ons kleintje in de armen sluiten.

Hoi Deedee,

Fijn om weer wat van je te horen en dat het zo lekker gaat. Spannend hoor de laatste mnd!! Heb je trouwens ook hyves dan kunnen we daar mekaar op de hoogte houden??

Hier gaat het super. Na een moeizame bevalling die uitliep op een spoedkeizersnee is mijn zoontje Mike geboren op 2 februari om 01.45uur. Hij woog 4270gr en was 50cm. Ben gelukkig super goed en snel opgeknapt en al op dag 3 mocht ik naar huis. Mede omdat ik alleen maar aan de wandel was in het ziekenhuis en ik me eigen verveelde en mijn dochter miste. Mike is echt een super lieve en vrolijke baby en doet het erg goed. Ben zo blij met mijn 2 kanjers en geniet volop. Mijn dochter vind het ook erg leuk en is super lief voor haar broertje. Het is hier dus volop genieten!!

Liefs xxx

Jeetje dus jullie hebben allebei een keizersnede gehad?
Das ook toevallig.
Maar gelukkig gaat dan nu toch alles goed bij jullie.
Leuk leuk leuk
Ook erg fijn dat je dochter het zo leuk vind, das toch altijd even afwachten he?

Ik begin wel benieuwd te raken hoe het mij zal vergaan.
Maar ik moet nog even wachten.
Ik voel me af en toe schuldig, ik heb zo lang gewacht op een baby'tje, en nu ben ik zwanger en ik vind aan heel dat zwanger zijn niets aan.
Het doel heiligd de middelen zullen we maar zeggen.
Maar ik heb het idee dat ik wat teveel klaag als mensen vragen hoe het gaat.
Ik antwoord meestal met "het gaat wel" en op de reactie "nog maar 2 maanden, het schiet al lekker op" probeer ik het te houden op:"het schiet helemaal niet op, van mij mag het nu komen, ik ben er klaar voor de kleine helaas nog niet"
Tuurlijk wil ik niet dat het nu al geboren wordt, want het is nog veel te klein. Maar die zwangerschap heeft mij nu lang genoeg geduurd. Ik wacht al 3 jaar, geen 6 maanden!
Zucht

Sorry meiden, loop ik toch te klagen.

Ik heb trouwens geen hyves, en was ook niet van plan daar aan te beginnen eigenlijk, dus ik hoop dat jullie hier ook af en toe blijven schrijven.

@Deedee, Kan me idd goed voorstellen dat je het wachten zat bent je wacht idd al zolang op een zwangerschap. Ik vond/vind het trouwens ook lang duren hoor 9mnd en was het dan ook goed zat. Nog ff vol houden en probeer toch te genieten, het is zo bijzonder. Ach en klagen hoort er toch wel bij hoor,hahaha.
Jammer dat je geen hyves heb, maar ik blijf hier zeker komen want ik wil wel weten hoe het met je gaat en hoe dalijk de bevalling enzo is gegaan. We hebben toch al een tijdje kontakt.

Hier gaat het super goed. Mike is echt een eigenwijsje, maar zo lief!!! Hij is ook super goed gegroeid. Hij was in 4wk tijd 900gr aangekomen en weegt nu 5170gr en is 6.5cm gegroeid. Ben echt super trots op mijn 2 kanjers en geniet volop. Ben best wel moe hoor door de nachtvoedingen enzo en het is ook best wle druk met 2kids. Vooral s'ochtends als Lisa naar school moet dan is het echt spitsuur hier, maar daar zal vanzelf met de tijd wel een ritme in gaan komen.

Donderdag moet ik naar de VK voor mijn nacontrole en dan wil ik het ook ff hebben over de keizersnee want ik heb nog zat vragen. Vind het best moeilijk om te verwerken. Maar ben allang blij dat Mike gezond ter wereld is gekomen, want het had ook anders gekund en dat besef ik maar al te goed. Waar ik wel van baal is dat ik nog steeds vloei nu alweer 5wk, bah bah bah. Vrijdag mag ik gelukkig weer beginnen met de pil en dan maar hopen dat ik er snel vanaf ben.

Nou ik ga weer moet nog douche voordat mijn vriend naar zijn werk gaat, want die heeft nachtdienst en dan zal je net zien dat 1 van de kids wakker word als ik onder de douche staat.

Liefs xxx

Patricia volgens mij schrijven wij al een eeuwigheid met elkaar, zo voelt het wel tenminste. Heerlijk dat we nog steeds bij elkaar de verhalen kwijt kunnen. Eerst samen verdriet gedeeld nu geluk.

Ik probeer ook zeker wel te genieten hoor. Maar met schoonvader nog steeds in het ziekenhuis en geen zicht op verbetering, valt het echt niet mee om ook nog te genieten van de zwangerschap. Die ziekte hakt er goed in, elke week naar het ziekenhuis en natuurlijk ook bij schoonmoeder langs. En m'n vriend gaat door de weeks er ook nog heen. Dus we hebben ook veel minder tijd gewoon voor ons tweetjes, terwijl dat nu eigenlijk wel heel fijn zou zijn.

Ik heb pas verkeerd gelegen denk ik. Mijn nek doet enorm zeer. Ik heb vannacht bijna niet geslapen en zit nu met een sjaal om achter de pc. Ik hoop dat de pijn weer snel weg is.

Wat leuk dat het zo goed gaat met Mike (leuke naam trouwens). Ik heb nog geen idee hoe hard een kindje hoort te groeien in het begin, maar het klinkt alsof hij goed groeit. Hoe vaak moet je er nu 's nachts uit?
Hopelijk gaat hij snel 's nachts doorslapen dan komt dat ritme vanzelf wel.

Krijg je normaal wel wat begeleiding als je een keizersnee hebt gehad? Ik bedoel ik kan me goed voorstellen dat je dat dan nog een keer helemaal wilt doorspreken met degene die erbij was (de gyn dus) want het lijkt me best wel heftig als je ervan uit gaat dat je thuis kan bevallen.

Maandag laatste werkdag, daarna verlof, het komt nu toch wel dichterbij

Terug
Bovenaan