Deel 7, nieuwe moeders derde kindje

We hebben een kavel!!!!! Vanmiddag was de loting en we hebben er 1!!!! Het was nog wel even spannend want we werden als een na laatste getrokken en de laatste viel af, dus echt mazzel!! Nu de rest nog, eerst het financiele plaatje en dan verkoop van ons huis......dat vind ik wel moeilijk hoor, het is ons eerste huis, waar we voor het eerst gingen samenwonen, trouwen en waar onze jongens zijn geboren......dus veel bijzondere momenten beleefd. Maar het is momenteel niet gemakkelijk om je huis te verkopen dus dat is ook spannend. De eerste stap is gezet in elk geval.

Jose, hoe is het met jou? Verder met iedereen ook alles goed? Ik ben weer wachtende op mijn ei en aangezien dat steeds erg lang duurt heb ik op dat gebied even niet zo veel te vertellen,

Wat leuk dat jullie een kavel hebben. Er zal veel op jullie afkomen, maar het is wel super. Geniet ervan en heel veel rondjes rijden naar andere huizen kijken.
Wij hadden onze 2e keus en zijn er nog steeds heel blij mee.
Ik hoop dat je ei dit keer eens een keer wat sneller komt, zou een keer leuk zijn toch?
Hier gaat alles goed. Ben behoorlijk misselijk en avondeten qua aardappelen, dat moet ik niet meer. En 's ochtends krijg ik er weinig in.
Van de week had ik opeens last van dat ik niet zo goed meer kon zien, heel raar. Als ik goed naar bv een huisnummer 10 keek, zag ik wel de 0 maar niet de 1. Ik vond het niet zo leuk en het hield een tijdje, ongeveer een half uurtje aan. Daarna had en heb ik het ook niet meer. MIjn zus, die verpleegkundige is, die dacht dat het lag aan een plotselinge zakking van mijn bloeddruk. Dat zou best kunnen, want ik heb altijd een hele lage bloeddruk. Maar weer wat aan doen, zeg maar.

Heb toch ook maar een afspraak gemaakt bij de verl.k. Moet ik a.s. maandag heen. Ze wilde ook gelijk dat ik voor de combitest een echoafspraak ging maken, maar dat hield ik nog even af. IK wacht eerst morgen de echo af en dan gaan we weer een stap verder.
Ook denk ik dat het toch gauw moet vertellen , aangezien mijn buik nu al behoorlijk uitdijdt.. Echt schandalig, alsof ik 16 weken zwanger ben.

Nou ik ga er, ondanks mijn verleden, wel vanuit dat het morgen goed is. Ik heb geen bloedverlies of iets dergelijks meer gehad en het zou wel heel naar zijn als het niet zo was. Maar goed, ik weet als geen ander dat je geen garantie hebt.
Jullie horen morgen weer van mij.

Groetjes José

Nou Jose ik wacht met spanning op je berichtje hoe de echo geweest is.
Linda gefeliciteerd met jullie kavel, inderdaad eerst je eigen huis verkopen dat kan nog weleens moeilijk zijn maar misschien hebben jullie het geluk dat je het snel kwijt ben en dat je je helemaal kan storten op jullie aankomende nieuwe huis.

Hopelijk heb je vandaag een goede echo Jose!

Vandaag weer tussentijds bloedverlies, het is weinig en vorige ronde had ik het ook op dag 20 en 21 en nu, op dag 18 heb ik het weer. Wat zou dat nou zijn? We hebben niet geklust de afgelopen dagen want mijn man is grieperig, vorige keer dacht ik dat het daar misschien door kwam. Maar weer afwachten, ben benieuwd wanneer ik deze ronde mijn ei heb, de hoop dat ie eerder is heb ik al laten varen want vorige ronde was ie juist later dan ooit dus ik moet maar gewoon afwachten.

Terug
Bovenaan