Deel 7, nieuwe moeders derde kindje

Zit weer enorm in de piepzak. Gisteren avond weer wat bloedverlies en nu donkerrood bloed. Ik ascocieer dat gelijk weer met mijn laatste miskraam. Ik heb er gelijk geen goed gevoel meer over en verwacht straks op de echo wel weer een levenloos vruchtje te zien.
Het zal toch niet... :-(

He verdorie Jose, ik denk ik kijk even of er al nieuws is omdat je vandaag een echo hebt en dan lees ik dit! Ik denk aan je en duim toch nog voor je dat je straks wel een hartje ziet......laat je het even weten?

Hoi meiden.
Yes, het ziet er goed uit. Maar wat was het spannend. Ik keek al expres niet op het scherm, maar het duurde maar voordat ze wat gevonden had. Maar alles hoort zoals het hoort. Hartje klopt en ik dacht zelf aan 7 weken 2 of 3 dagen en het blijkt 7 weken en 1 dag te zijn. Helemaal goed.
Nu hopen dat het zo blijft, maar hier put ik moed uit.
Begint eindelijk tot me door te dringen...

Wat fijn Jose! Wat een opluchting he? En het bloedverlies? Is het al opgehouden? Gelukkig dat alles er uit ziet zoals het moet zijn. Gefeliciteerd meid.....

O gelukkig. meid ik heb zo geduimd voor je, hoe gaat het nu???

Hoi meiden.
Ik begin nu langzaam vooruit te denken en het begint ook al meer tot mij door te dringen, alhoewel het gek blijft dat er nu een hartje klopt in zo'n smurfje van 1 cm.
Als het volgende week zaterdag weer een goede echo is, dan wordt het nog echter..
En het bloedverlies, ach ja.. ik zal het gerust vandaag of morgen weer krijgen, het hoort helaas bij mij. En waarom dat weet niemand..

Verder heb ik nog een ziek kind thuis liggen. Al bijna 3 dagen 40 graden koorts. Hopelijk is het morgen beterder, anders moeten we naar dokter.. Zo sneu en ze haat asperines en zetpillen, maar af en toe krijgt ze er toch 1.
Groetjes José

Beterschap met je dochter Jose, onze jongste is ook niet helemaal fit de laatste dagen en hij is nog wel jarig vandaag! Hij heeft wel een leuke verjaardag maar omdat hij niet helemaal fit is kan ie er minder van genieten jammer genoeg, het is hem te druk. Hij is wel erg blij met zijn cadeautjes.

Ben nog steeds niet helemaal van mijn ongi af, nu al dag 10!! en heb nu twee dagen bruinverlies, geen bloed meer. Duurt lang deze keer.

Succes met je volgende echo Jose, hopelijk is dan nog steeds alles in orde! Nogmaals beterschap met je kleine meid.

Nog gefeliciteerd Linda met je zoons verjaardag.
Jose ik blijf duimen voor je.

Terug
Bovenaan