Deel 7, nieuwe moeders derde kindje

Ook ik blijf hier hard voor je aan het duimen jose!
Hopelijk gaat het nu goed!
Lekker he, als je een weekend is niks hebt.......
Ik begin te merken dat ik weer heel erg een huismus aan het worden ben, en het liefste in mijn eigen huis, met mijn eigen gezin ben, heb ik elke keer zo op het laatst, ik weet niet wat dat is.......
Nou linda, ook duim ik voor jou............

Groetjes Janneke

Ben gewoon ongesteld geworden vanmiddag op 11 dpo.....(11 dagen na eisprong) dat heb ik nog niet eerder gehad.....ben er effe klaar mee......

Oh linda, wat rot voor je, en ik had het zo gehoopt!
Ik snap dat j er ff klaar mee bent!
Je kan er echt geen peil op trekken he.............

Wat ontzettend balen Linda... Ik snap ook dat je er even klaar mee bent... echt klote !
Sterkte meid en als je het advies van de HA niet kan afwachten, zou ik gewoon weer bij de HA aan de bel trekken....

Hier gaat het gelukkig nog steeds goed, alhoewel ik nog steeds enorm voorzichtig ben. Lief dat iedereen zo voor mij aan het duimen is. Heb wel last van mijn rug, tja.. het is gewoon afwachten. Ik merk dat ik nu toch ongedulgid begin te worden. Net zoals toen met het testen kon ik het lang afwachten, maar uiteindelijk wil je duidelijkheid en dat gevoel begin ik nu met de echo te krijgen. God wat hoop ik dat het goed zit..

Wanneer ben jij uitgerekend Janneke. Weet je al wanneer je met verlof mag?

jose,blijf erin geloven hoor het moet toch een keer goed gaan.probeer er ook van te genieten.

Linda dat geld voor jou ook(behalve het laatste dan),maar het lukt vast een keer.

Janneke.hoe ver ben je nu dan ookalweer?

Hier lekker rustig,de oudste 2 zijn met opa en oma naar de camping sinds dinsdag en ik ben net terug met sebas van het cb.Hij is nu 6300gr en 611/2 cm met 41/2 maand.Ik geef nog steeds volledige borstvoeding en hij slaapt de nachten door.

Groetjes Sandra

Gelukkig gaat het tot nu toe nog goed Jose, het blijft toch spannend he?

Ongi is vandaag echt goed doorgekomen, temp gezakt. Ik ga de komende 10 dagen effe niet tempen...de kinderen hebben vakantie en ik ben zelf vanaf maandag ook 8 dagen vrij en dan staan we 's morgens niet op tijd....ga ik dus ook niet om 7 uur tempen.....mijn ei is toch steeds erg laat....als de kinderen 2 november weer naar school gaan gaat weer iedere ochtend de wekker om 7 uur en pak ik het tempen wel weer op. Effe een korte pauze inlassen. Misschien kan ik het dan even een beetje van me afzetten allemaal. Zo even met kids naar het centrum wat halen voor de traktatie voor de verjaardag van de jongste volgende week. Gisteren heeft de jongste al afscheid genomen op de peuterspeelzaal. Hij is de 29e jarig en gaat na de herfstvakantie ook naar groep 1. Zal wel wennen zijn. En daar was dan ook ineens wat twijfel....waarom wil ik (wij) eigenlijk nog een derde? Nu de jongste straks naar school gaat is er eindelijk weer meer tijd voor mij. Wat als het niet lukt om dit jaar nog zwanger te worden? Wil ik door naar de gyn? Misschien om mijn cyclus te onderzoeken maar verder niet. Wordt het leeftijdsverschil niet te groot?

We zijn ook bezig met het bemachtigen van een bouwkavel en hebben net bericht gehad dat voor 3 bouwkavels 4 gegadigden zijn en we dus voor een loting worden uitgenodigd. Als dat door gaat komt er ook heel wat op ons af. Financieel moet alles dan op een rijtje worden gezet, als het er allemaal goed uitziet moet ons huis worden verkocht enz enz. Misschien ook wel goed dat onze aandacht dan wat wordt afgeleid van het het zwanger gebeuren. Maar ja, er is ook nog een kans dat wij net die vierde zijn die afvalt. We wachten af.......

Wat lekker Sandra dat Sebas goed gaat en dat lekker doorslapen op volledige borstvoeding. Petje af.. Het is mijn ding niet dat borstvoeding, maar bewonder vrouwen er altijd enorm over. Probeer het vol te houden zolang het leuk is.

Linda, ik geef je gelijk dat je even een pauze in las en inderdaad die twijfel.. herkenbaar. Het wordt idd alweer heel wat makkelijker enzo, maar toch..
Maar wel erg leukeen loting in het vooruitzicht. Wij hebben 5 jaar terug een bouwkavel mogen bemachtigen en ons droomhuis er op gezet.. Alleen toen ik een miskraam kreeg van de eerste kreeg, dacht ik wel even van: bouwen we een mooi huis met een boel slaapkamers.. straks komen er geen eens kinderen... Gelukkig is het goed gekomen en hebben jullie al 2 toppers. We hebben nu nog 2 slaapkamers over, ha, ha.
En mijn man zei altijd (die kan wel eens arrogant nadenken).. Je moet er in geloven en zo geschiedde het..
Meid heel veel succes met de loting, maar ik duim enorm dat komende maand, de maand gaat worden. En een kavel en zwanger.

Ik heb nu eindelijk een afspraak gemaakt, a.s. maandag om 14.30 uur de echo. O, wat zal het spannend zijn, maar gelukkig gaat het nu nog steeds goed.
Nu lekker the voice kijken. groetjes José

Terug
Bovenaan