deel 8, nieuwe moeders derde kindje

We zijn bezig met inventariseren van woonwensen maar daar moeten we wel wat in snoeien met het oog op de kosten. De hypotheekrent is stijgende en de critera voor het aanvragen van een hypotheek worden strenger, op zich voor ons nog niet zo'n probleem omdat we al een huis en een hypotheek hebben. Maar men kan straks minder lenen dan voorheen. En er zijn zelfs plannen om gezinnen met kinderen nog minder te laten lenen voor een huis. We zijn dus in onderhandeling met een aannemer, makelaar komt foto's maken van ons huis, financien worden uitgeplozen, wat kunnen we opnemen aan hypotheek en wat willen we maximaal lenen enz. Een heel gepuzzel.

Ik ben de tweede week van de kerstvakantie lekker vrij en mijn man ook. De kinderen hebben morgen kerstmaaltijd op school waarvoor alle ouders iets maken.

Fijn dat je al een aantal echo's hebt gehad Jose, is toch een geruststellend idee.

Ik ben blij dat het met iedereen goed gaat en dat nu ook echt iedereen die hier schrijven zwanger zijn of bevallen zijn.
Linda lekker dat je dus fijn bent als je voor de echo mag, inderdaad leuk nieuwtje om te vertellen aan de ouders als jullie terugkomen wat de werkelijke reden was van het oppassen.

Nou dat vind ik ook, want hoe lang schrijven we nu al? Anderhalf jaar of zoiets? Ik weet het niet maar het is echt super dat iedereen zo een derde kleintje heeft.
Dus al bij deze een super kerst gewenst! Geniet ervan.

Nou dat vind ik ook, want hoe lang schrijven we nu al? Anderhalf jaar of zoiets? Ik weet het niet maar het is echt super dat iedereen zo een derde kleintje heeft.
Dus al bij deze een super kerst gewenst! Geniet ervan.

Nog een weekje, maandag na kerst mag ik voor onze eerste echo! Toch weer spannend ook al is het de derde! Hahaha, ik hoop maar dat het er geen twee zijn!!

Iedereen fijne feestdagen!!!

He Linda nu niet terug krabbelen he!! nu je zwanger bent haha.

Zal toch wat wezen, een tweeling. Grappig dat je dat denkt. Ik dacht het bij mij namelijk ook, maar nee hoor. Het is er 1, waar we enorm blij mee zijn.
Afgelopen maandag op controle en alles was gelukkig weer goed. Moet er nog steeds aan wennen aan het idee dat het nu wel allemaal goed gaat.

Gisteren nog bij een kennis op bezoek geweest die haar kindje met 37 weken heeft verloren. Ze was er echter wel positief over, maar als ik hoorde hoe de bevalling allemaal was gegaan.. Kippenvel hoor.

Vandaag ook lekker wezen shoppen met manlief. Ziet er weer op en top uit met de kerst. Was erg gezellig, zo een keer zonder kinderen.

Nou meiden ik wens jullie ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig gezond 2011 toe!

Liefs José

Fijn Jose dat alles er goed uitzag!

Morgen 7 weken, tenminste volgens mijn eigen berekening, we zullen zien wat de echo maandag zal uitwijzen......

Terug
Bovenaan