A
Anoniem
Guest
We zijn bezig met inventariseren van woonwensen maar daar moeten we wel wat in snoeien met het oog op de kosten. De hypotheekrent is stijgende en de critera voor het aanvragen van een hypotheek worden strenger, op zich voor ons nog niet zo'n probleem omdat we al een huis en een hypotheek hebben. Maar men kan straks minder lenen dan voorheen. En er zijn zelfs plannen om gezinnen met kinderen nog minder te laten lenen voor een huis. We zijn dus in onderhandeling met een aannemer, makelaar komt foto's maken van ons huis, financien worden uitgeplozen, wat kunnen we opnemen aan hypotheek en wat willen we maximaal lenen enz. Een heel gepuzzel.
Ik ben de tweede week van de kerstvakantie lekker vrij en mijn man ook. De kinderen hebben morgen kerstmaaltijd op school waarvoor alle ouders iets maken.
Fijn dat je al een aantal echo's hebt gehad Jose, is toch een geruststellend idee.
Ik ben de tweede week van de kerstvakantie lekker vrij en mijn man ook. De kinderen hebben morgen kerstmaaltijd op school waarvoor alle ouders iets maken.
Fijn dat je al een aantal echo's hebt gehad Jose, is toch een geruststellend idee.