Gisteren Sinterklaas gevierd en dat was heel erg gezellig. Geen gejank of gepiep, iedereen blij met zijn/haar cadeau's en 's avonds met de schoonfam gedobbeld. Vandaag konden ze met de cadeau's spelen en we hebben zelfs nog op de slee van de sneeuw kunnen genieten.
Hoe is jullie Sinterklaas verlopen? Volgend jaar weer een extra spruit erbij... een babypietje, ha, ha.
Nou Linda, ik begrijp je man wel hoor, maar toch.. Als ik de verhalen van andere zwangere lees, bekruipt mij toch een gevoel van jammer. Zo enthousiast als de meeste allemaal zijn. En ook de fam voor hen. Alleen maar leuk natuurlijk, maar hoewel het logisch was bij ons, vind ik het toch jammer dat we niet blij konden zijn met een positieve test. En dat de rest ook in het begin schroom had om blij voor ons te zijn. Allemaal begrijpelijk, want ik zei zelf ook van, je hoeft ons nog niet te feliciteren.. Het is niet anders, maar dat onschuldige ben je wel helemaal kwijt.
Maar de kerst komt er aan en dan is het alweer bijna (nou ja, bijna.. 25 jan.) 20 weken echo tijd. Dan horen we als het goed is wat het wordt.
Linda, ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat jullie er ondanks alles wel van genieten kunnen.
En Bobbian en Sandra hoe was de sinterklaas bij jullie met zo'n derde spruit erbij?
Groetjes José