deel 8, nieuwe moeders derde kindje

Nou, ik ga je dan toch feliciteren hoor. Gefeliciteerd, hiep hoi, en we hopen met je mee dat je (volgens mij) ergens begin augustus een mooi babytje mag krijgen.

Hoe lang duurt het al bij jouw jongste, want die is toch al 4 .. Dan heb ik nog een tijd te gaan..

By the way wat vind je mannetje ervan.?

He Linda!!!! SUPER!!!!
Als het goed is is nu eigelijk je NOD, nog steeds niets te zien hoop ik????
Wat een geweldig Sinterklaas kado dan zeg!!

Nee hoor, NOD is nu echt geweest en niks te zien! Ben alleen totaal niet fit! Al vanaf donderdag hoesten, geen stem en natuurlijk hondsmoe. Druk weekend want moest 's morgens werken en zaterdagmiddag hadden we een receptie en straks Sinterklaas vieren.

Ja en onze jongste is een pittig mannetje. Moet zeggen dat nu hij naar school gaat het wel wat beter lijkt te worden met die driftigheid.

Mijn man is natuurlijk ook heel blij dat het eindelijk gelukt is maar hij is nog wel wat terughoudend gezien het feit dat het de vorige keer meteen alweer mis ging. Mijn schoonzusje en zwager zijn sinds kort zwanger en ze hebben het gelijk verteld toen ze het wisten, ze konden het niet voor zich houden. Maar ze is hooguit twee weken verder dan ik. Dat maakt het wel moeilijker om het voor ons te houden.

Gisteren Sinterklaas gevierd en dat was heel erg gezellig. Geen gejank of gepiep, iedereen blij met zijn/haar cadeau's en 's avonds met de schoonfam gedobbeld. Vandaag konden ze met de cadeau's spelen en we hebben zelfs nog op de slee van de sneeuw kunnen genieten.
Hoe is jullie Sinterklaas verlopen? Volgend jaar weer een extra spruit erbij... een babypietje, ha, ha.

Nou Linda, ik begrijp je man wel hoor, maar toch.. Als ik de verhalen van andere zwangere lees, bekruipt mij toch een gevoel van jammer. Zo enthousiast als de meeste allemaal zijn. En ook de fam voor hen. Alleen maar leuk natuurlijk, maar hoewel het logisch was bij ons, vind ik het toch jammer dat we niet blij konden zijn met een positieve test. En dat de rest ook in het begin schroom had om blij voor ons te zijn. Allemaal begrijpelijk, want ik zei zelf ook van, je hoeft ons nog niet te feliciteren.. Het is niet anders, maar dat onschuldige ben je wel helemaal kwijt.

Maar de kerst komt er aan en dan is het alweer bijna (nou ja, bijna.. 25 jan.) 20 weken echo tijd. Dan horen we als het goed is wat het wordt.

Linda, ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat jullie er ondanks alles wel van genieten kunnen.

En Bobbian en Sandra hoe was de sinterklaas bij jullie met zo'n derde spruit erbij?

Groetjes José

We gaan er zeker van proberen te genieten Jose! Maar jammer is het inderdaad wel dat doordat wat je hebt meegemaakt je niet meteen dolblij kan zijn maar eerst de angst hebt dat het weer mis gaat! Dat geldt zeker voor jullie, wij hebben het eenmaal meegemaakt maar jullie wel 3 keer!! Maar dat genieten gaat echt komen. Want het gaat de laatste zwangerschap worden voor ons dus daar wil ik ook echt van gaan genieten. Ik had dit jaar al twee minipietjes! Mijn tante had prachtige pieten pakjes voor de jongens gemaakt en ik had ze zwart geschminkt voor het Sinterklaasfeest op school.

Jullie willen graag weten wat het wordt? Wij ook hoor! Bij de tweede wisten we het ook. Ik heb vanmorgen bij de huisarts gemeld dat we zwanger zijn en me aangemeld bij de verloskundige.

Ik was het afgelopen weekend zooo moe. We hadden dan ook een druk weekend. Ik moest 's morgens werken, zatermiddag hadden we een receptie en zondagmiddag natuurlijk Sinterklaas gevierd wat erg gezellig was. De jongens waren erg blij met al hun cadeautjes! Bovendien ben ik snipverkouden en hoest ik mij een ongeluk. Mijn borsten bginnen nu ook pijn te doen.

Hoi allemaal,

Linda van harte,je moet er zeker van genieten hoor!!!!!!!Sebas is alweer een half jaar!!!vanmorgen bij het cb geweest en hij weegt nu 6865 gram en 65 cm.Nu moet hij echt fruit en groenten eten,maar hij vind het niets(ik ook niet trouwens)hij krijgt nog steeds volleedige borstvoeding,begint overdag minder te slapen ,maar slaapt snachts door.Sinterklaas vieren was erg gezellig.Sebas heeft nog bij de sint op schoot gezeten op het werk van mijn man en hij is ook nog bij piet op de arm op de foto geweest.Ruben en Casper zijn helemaal hieperdepieper en lopen de hele dag te stuiteren.Ik ben blij dat het weer geweest is.
Jose,wat gaat het toch hard he geniet jij er ook maar goed van,wandt voor je het weet is het er al.

Groetjes Sandra.

Hahaha Sandra, onze jongens waren ook vreselijk druk van dat hele sinterklaasgebeuren.

Heb me vanmorgen aangemeld bij de verloskundige en werd vanmiddag gelijk al gebeld. Mag 27 december voor een echo!!

Zo Linda gelijk maar voortvarend SUPER!!! dat houdt in dat je gewoon positief bent en je zal zien ook bij jou is het nu allemaal goed en blijft het goed gaan.
Onwijs gefeliciteerd!!!

Terug
Bovenaan