deel 8, nieuwe moeders derde kindje

Inderdaad, goede berichten Linda en toch ook al snel op de echo. Heerlijk hoor..
Waarschijnlijk ga ik donderdag nog even op de echo bij een vriendin van mij. Die doet bloedvatenecho's. Ze heeft geen verstand van baby's, maar bij de jongste hebben we het ook bij haar gedaan en dat was erg leuk. Kan het daar ook opnemen. De kids gaan dan ook mee.

Vandaag dacht ik even dat ik het al voelde, maar dat lijkt mij erg stug. Zal wel weer een paar darmen zijn die aan de kant werden geschoven. Verder smaakt het avondeten nog steeds niet erg en was ik de afgelopen dagen best chagerijnig, moe en nergens geinteresseerd in. Echt erg.. Ging janken om de stomste dingen, had ik bij die meiden nooit, ha, ha.

Maar Sandra, wat goed van je dat je nog steeds volledige borstvoeding geeft, knap hoor. Ik ga het wel proberen, maar meer als afwisseling met de fles. Het is bij mij al 2 keer geen succes geweest en nu zie ik het zo: als het de ene keer goed pakt dan doen we het en anders het flesje. Want ik zie het ook niet zitten om na de bevalling gelijk een fles te geven, niets aan. Lekker tegenstrijdig he..

Hey meiden!

Wat een positieve berichten allemaal!! Linda, van Harte gefeliciteerd! Sorry dat ik een tijdje afwezig ben geweest, maar we hebben nog de kinderkamers opgeknapt, die nesteldrang he..............dus druk, druk, druk!
Hier is het nog maximaal twee weekjes wachten, en dan word hij of zij gehaald dmv een keizersnede, dus hier is het echt aftellen nu...........aan de ene kant jammer, want wat zal ik het zwanger zijn missen, maar aan de andere kant ben ik ook wel vort heel erg benieuwd naar de kleine spruit!
Wat gaat het snel he mamajo......geniet nu maar dubbel!, ik kon in het begin ook niet echt genieten maar toen ik de kleine vort ging voelen geniet ik er dubbel zo hard van!

Wat knap Sandra dat je nog steeds volledige borstvoeding geeft, zou ik ook wel willen.......... ik heb het 4 en 5 maanden volgehouden en toen was het echt op........

Nou meiden, ik hoop jullie nog te schrijven voordat ik ga bevallen, maar ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten!

Groetjes janneke

Wat leuk Janneke en alweer het einde in zicht. Spannend hoor. En natuurlijk moet je ons laten weten wat het is geworden en hoe het is gegaan. Ik wens je een hele voorspoedige bevalling toe en een geweldige gezonde baby in je armen..

Jeetje alweer bijna bevallen Janneke!! Alvast succes een voorspoedige bevalling gewenst!

Nou Janneke voor jou zit er dus ook bijna op, wist je al van te voren dat het een keizersnee zou worden of is dat de afgelopen weken beslist.
In ieder geval succes gewenst voor de komende tijd.

Hoi
Net weer bij een vriendin op de echo geweest. Mooi hoor. Wordt almeer mensje. De kids en mijn moeder mee. Ze waren wel onder de indruk, maar of ze er echt iets van begrepen. Ze zullen vast iets anders hebben gedacht met Baby in buik kijken..

Leuk jose eventjes naar je kleintje kijken. Voor kinderen is het lastig te begrijpen natuurlijk. Onze jongens hebben we nog niks verteld, dan weet meteen iedereen het vrees ik. Het vertrouwen groeit hier, loop niet meer om de haverklap naar toilet om te controleren. Nu en dan wanneer ik iets voel lopen, maar dat is gewoon wat extra afscheiding en dat heb ik de ene dag meer dan de andere. Ook heb ik wat last van mijn darmen, kan slecht naar toilet, had ik de vorige twee zwangerschappen ook last van. Hierdoor heb ik soms een wat zeuderig gevoel in mijn buik. Heb afgelopen week wel mijn leidinggevende in vertrouwen genomen omdat we zitten met de vakantieplanning van volgens zomer. Als alles goed gaat ben ik in augustus uitgerekend en hoef ik dus niet meegenomen te worden in de vakantieplanning. Zou een beetje lullig zijn als we na veel puzzelen eruit komen en dat ik dan vervolgens na een paar weekjes kom vertelllen dat ik zwanger ben. Ze was erg blij voor me en vond het fijn dat ik haar in vertrouwen had genomen. Verder wachten we eerst de eerste echo maar even af al zullen we daar oppas voor moeten regelen. Is nl 's avonds. Moeten maar even zien of we het aan de ouders vertellen of dat we een smoesje verzinnen, we hebben tenslotte steeds afspraken met financieel adviseurs, de makelaar en aannemers vanwege onze bouwplannen. Makkelijk zat wat te verzinnen. Maar aan de ene kant voel ik er wel voor om onze ouders dan alvst in te lichten.
En anderszijds wil ik toch graag eerst de echo afwachten. We zien het wel. Misschien als de echo goed is dat we diezelfde avond wel kunnen opbiechten waarvoor ze eigenlijk aan het oppassen waren.......

Zijn jullie al wat verder met de bouwplannen. Ik hoorde van een kennis, die nu ook bezig met een kavel, dat je niet vrolijk wordt van de hypotheken. Ze hoeven maar een klein gedeelte erbij te lenen, maar zelfs dat levert als zzp-er problemen op.
Moeilijk hoor, deze tijd. Hopelijk gaat het bij jullie vlotter.

Heb het gevoel dat ik sinds zaterdag weer mijzelf ben. Heerlijk hoor. Ben niet meer zo chagerijnig of dat ik alleen maar genoeg aan mijzelf heb. Hopelijk blijft het zo gaan. En toch wel fijn hoor, dat ik al 5 echo's achter de rug heb. Elke keer zo'n beetje om de 2 weken.. En volgende week weer naar de verl.k. en ook nog 2 weken vakantie. Heerlijk.

GAan jullie nog iets bijzonders doen in de vakantie? Of moeten jullie werken?

gr. josé

Terug
Bovenaan