Derde kindje???? 2

A

Anoniem

Guest
Volgens mij is het vorige deel van dit item vol; ik kon mijn reactie niet meer plaatsen. En ik had net een heel verhaal getypt. Dus hier nog maar een keer...

@Derde kind: ik heb soms wel en soms niet meerdere dagen bij vlagen pijn in mijn buik. Maar op het moment dat mijn ei springt merk ik het meestal wel. Dan heb ik een half uur lang echt een heel zeurderig gevoel. Vaak denk ik dan achter af pas; oh ja, dat was hem weer.
Vervelend he, dat je soms zo kunt twijfelen, terwijl jullie de keus wel gemaakt hebben. Volgens mij hoort het er wel een beetje bij. En eerlijk; ik twijfel ook geregeld al wil ik het ook wel heel graag. Zelf zie ik ook heel erg tegen de pijn van de bekkeninstabiliteit op, die ongetwijfeld weer zal komen en waar ik nu net van hersteld ben.

@Schotje: Ik lees nu pas je verhaal, maar wat zul jij ontzettend geschrokken zijn. Misschien kan het daar ook wel van komen dat je nu emotioneel bent en dat ook betrekt op het willen krijgen van nog een kindje. Jullie hebben even moeten ervaren hoe kwetsbaar een leven kan zijn.

@Edith: heb je het allemaal een beetje een plekje kunnen geven? Je lijkt er goed mee om te gaan.

@Loes: wat balen dat je toch weer ongi bent geworden. Wat vreemd dat je cyclus zo ineens onregelmatig is terwijl hij normaal veel regelmatiger is.

@Debby: Wat mooi dat de echo goed was en je eitjes er goed uitzagen. Succes maandag! Wel jammer dat je zo'n last van de medicatie hebt. Had een vriendin van me ook. Helaas.

@Crazy girl: ik weet niet zo goed wanneer je nu moet tellen. Misschien is het het handigst om je eisprong af te wachten. 2 weken daarna is je nod.

@Estelle: heerlijk toch, even spuien over je kwaaltjes. Doe maar lekker hoor. Wie weet mogen wij binnekort ook, haha.

groejtes
greet

quote: Christina2009 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2009 15:27:06'));

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Jolanda
32
27 april
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 11 mnd

Debby
38
21 april
8na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Christine
36
21 april??
1 na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
30 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november

9 april
11 april

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

effe kijken of het lukt...........?????

jeetje, deel 2 alweer?

Nou ben ik de draad wel even kwijt hoor...

Maar wat betreft de twijfels, zo normaal en vooral herkenbaar. Daarmee is dit onderwerp tenslotte ook gestart.
We hebben allemaal de angst voor miskramen, ongezonde kindjes, kredietcrisis en noem maar op. Maar laten we niet vergeten dat het in de meeste gevallen toch echt allemaal goed gaat!
Volg je gevoel en wees eerlijk tegen jezelf, uiteindelijk krijg je je antwoord vanzelf.

Janien, hoe ver ben je nou? Al een echte buik, wauw, wat leuk!!
Hier alleen nog wat opgezette darmen, dus wel een strakke broek. Maar meer ook niet. En als het net als de vorige twee loopt, moet ik daar ook nog zeker 10 weken op wachten...

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Jolanda
32
27 april
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 11 mnd

Debby
38
21 april
8na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Christine
36
21 april??
1 na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
30 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november

9 april
11 april

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Hallo,

Ik had bij de vorige reeks ook een reactie geplaatst (eergisteren) maar die zie ik niet meer terug. Ik zou graag mee willen kletsen.Ik lees ook al een poosje mee en ik kan nu eindelijk inloggen.
Ik ben 33 en heb 2 dochters: 1 van bijna 2,5 en 1 van bijna 1 jaar. Wij willen graag een derde kind. Vroeger had ik dat nooit gedacht, maar sinds enkele maanden na de geboorte v.d. jongste zijn we er allebei uit.
Nu al weer 5 maanden aan het klussen, zoals dat hier blijkbaar heet, maar nog niets. Mijn NOD is 7 april als ik afga op mijn oude cycli, maar laatste tijd was het wat korter op elkaar. Ik vermoed dat dat komt doordat het een paar keer in een vroeg stadium is misgegaan. Ik had namelijk ongewone buikkrampen/baarmoederpijnen.
Die 2 weken wachten elke keer valt me steeds zwaarder.
Vanochtend een zwangerschapstest gedaan. In mijn dromen was ik zwanger, maar niet in het echt: controlestreepje was heel erg donker en teststreepje was in de verste verte een beetje licht. Ik weet dat het nog bij kan trekken in de komende dagen, dus eigenlijk weet ik nog niets.
Iemand had een alternatief voor ovulatietesten (wel duur, maar was aparte website voor). Dat bericht kon ik even niet terugvinden. Kan iemand mij verder helpen.
Alvast bedankt.
Groet,
Tamar

Wauw al de tweede ronde!
We kletsen wat af zeg! Ik zag dat het vorige topic al 700 reacties had.

Derde kind: maak je niet te druk om die twijfels. Zoals je leest heeft iedereen daar last van. Dat betekent volgens mij dat je niet onbezonnen te werk gaat. Het is ook niet niks zo een beslissing. Maar, ik denk dat je idd je hart moet volgen. Als je echt geen derde zou willen, zou je er niet zo mee bezig zijn denk ik.
Niemand weet wat de toekomst ons brengt. Of je 1, 2, 3 of nog meer kinderen hebt.
En ze hebben zolang ze klein zijn echt niet zoveel nodig..

Tamar: Spannend zeg. Nog een paar dagen en dan heb je dus echt zekerheid.
Ik heb ook 4 dagen voor mijn NOD getest. Controlestreepje werd meteen heel donker, teststreepje was eerst heel licht, werd binnen een minuut wel duidelijk zichtbaar. Maar nog steeds licht.
Een paar dagen later (twee dagen vóór mijn NOD) nog eens getest. Toen was de streep wel meteen zichtbaar en duidelijk.
Je zou een digitale test van CB kunnen proberen. Daar staat gewoon zwanger of niet zwanger. ZO één had ik ook nog liggen. Dus toen ik twijfelde over dat vage streepje, kon ik natuurlijk helemaal niet meer wachten. Daar stond al heel snel zwanger!!!
Je kunt natuurlijk ook "gewoon"een paar dagen wachten!! ( moet je horen wie het zegt!)

Debby: en weet je al meer? moet je morgen terug? Spannend zeg. Ik heb echt bewondering voor je hoor!

Ik heb al een paar dagen heel slecht geslapen. Eerst dacht ik dat het kwam door de drukte van afgelopen week. Als ik oudergesprekken heb, slaap ik meestal slechter.
Maar nu valt me wel op dat ik al een paar nachten iedere keer rond 3 uur wakker word en dan heel erg moet plassen!!!! En ontzettende dorst heb ik ook! Toch een kwaaltje?
Helaas duurt het dan heel lang tot ik weer in slaap val. Vanochtend pas om half 7 in slaap gevallen! En een uurtje later hoorde ik: MAMMAAAAA , Eloy klaar met slapen!!!!! heel fijn. Hahaha, nou ja, nu ben ik wel weer fit. Ga nu lekker samen ontbijten met mijn mupkes.

Zo, volgens mij weer lekker weer vandaag!
Lekker genieten allemaal!

Tot gauw
Estelle

Hier weer een berichtje van een zwangere. Ben nog steeds beroerd en misselijk. Zal wel heeeel blij zijn als dat over is ik ben nu 11 weken en in nog geen velden of wegen een buik te bekennen.

Janien ben jij al minder misselijk??? Al een echt buik wauw he!

Edith hoop dat je snel ongo wordt en weer verder kunt. Na een curretage zeggen ze dat je extra vruchtbaar bent ik duim voor je.

Esther die klachten kwamen bij mij pas 1,5 week na mijn nod. Ik dacht ook wat duurt het lang maar ineens is het er en dan kijk je de klachten weer weg.

Dreamer hoe gaat het met jou?

MP3 een streepje al is het in de verte biedt in ieder geval wel hoop!

Alle mensen die wachten succes en die net ongi zijn geworden veel succes in de volgende ronde

Liefs
Lies

Goedemorgen Allemaal!!
Bedankt weer voor jullie reakties! Ben vandaag weer positief en kan niet wachten tot de volgende NOD  ! Over 10 dagen weer testen!
Leuk dat de zwangeren er ook op blijven vind het toch leuk om te lezen hoe het verder gaat!
En mp3 volgens mij is een streepje toch echt raak!
Nou fijne dag allemaal!!
groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan