Derde kindje???? 2

Hallo allemaal, ik ben weer terug na het weekendje weg. Was echt heerlijk. Lekker de batterij opgeladen en domweg lekker eten, drinken (HIK) en lachen.

Was ook lekker romantisch met mannetje, dus wie weet....
@dreamer: hahaha, ja, ik lag wel bij de juiste man in bed hoor!!!!!!!!!!

Nu weer stop met de alcohol.

@Tamar: welkom hier! Uh, maar een streepje is toch gewoon een positieve test??
Ooooh, spannend hoor. Ik kan me je twijfel voorstellen....wanneer ga je nog een keer testen???

Alweer een tweede deel?! Zo, dat wordt hier behoorlijk wat afgeklept, hihi!! ;-)

@Tamar: Het lijkt mij ook dat een streepje een streepje is... Als je iets te vroeg hebt getest dan heb je vaak een heel licht streepje. Ben benieuwd, laat je het gauw weten??

@Edith: Heel fijn voor je dat je na alles ff zo'n lekker weekend hebt gehad!! Nou, wie weet met dat romatisch nachtje... hihi!! ;-)

@Debstars: Ik hoop het voor je!! Nog 10 dagen?? Spannend hoor!!

Hoe is het  verder met de zwangeren?? En ik hoop echt dat alle niet-zwangeren ook heel gauw een positieve test in hun handen hebben!! Ik gun het jullie allemaal zo!!

Tot gauw!!

Liefs crazy girl

quote: crazy girl1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2009 10:48:44'));

Alweer een tweede deel?! Zo, dat wordt hier behoorlijk wat afgeklept, hihi!! ;-)

@Tamar: Het lijkt mij ook dat een streepje een streepje is... Als je iets te vroeg hebt getest dan heb je vaak een heel licht streepje. Ben benieuwd, laat je het gauw weten??

@Edith: Heel fijn voor je dat je na alles ff zo'n lekker weekend hebt gehad!! Nou, wie weet met dat romatisch nachtje... hihi!! ;-)

@DerdeKInd:  Ik hoop het voor je!! Nog 10 dagen?? Spannend hoor!!

Hoe is het  verder met de zwangeren?? En ik hoop echt dat alle niet-zwangeren ook heel gauw een positieve test in hun handen hebben!! Ik gun het jullie allemaal zo!!

Tot gauw!!

Liefs crazy girl

Sorry!!  Debstars ik had jouw naam getypt ipv DerdeKind... Ik typte ff uit mijn hoofd... Moet ik maar niet meer doen!! Nogmaals Sorry!!

Hallo,

Jullie gaven me hoop. Omdat ik probeerde mezelf te beschermen dacht ik dat het vast valse hoop was.
Ik hield het vandaag op mijn werk niet uit en heb in de pauze een CB test gehaald, zoals Esther T had aanbevolen. Vervolgens zat ik nog te aarzelen of ik wel zou testen omdat mijn man er niet bij was, maar toch gedaan. Nou daar stond al heel snel "zwanger" dat het 1-2 weken geleden is wat betreft conceptie had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken, maar prima.
Ik ben heel blij.
Ik zou het liefst gelijk al moeders voor moeders willen regelen en de hele rest.
Als deze zwangerschap goed gaat, dan laat ik het hierbij. Als deze inderdaad rond 15 december komt, dan is mijn oudste 3 jaar en ruim 1 mnd en de middelste 1 jaar en 8 maanden. Op het verjaardagsfeestje van nu nog de jongste a.s. zaterdag hebben we dus - als alles goed blijft gaan - goed nieuws te vertellen.

Voor alle niet zwangeren: heel veel succes en voor alle zwangeren: ook!

Groet,
Tamar

Latsig he, al die sub-namen. Ik haal ze af en toe ook door elkaar hoor!

Welkom Tamar, volgens mij gelijk een leuke nieuwe binnenkomer.... Een streep is een streep hoor!!

Hier alles oke.
Esther, ik slaap 's nachts ook heel licht en moet ook veel plassen en drinken. Dus ja, het hoort er echt bij....

Wauw! Tamar! Gefeliciteerd!
Heerlijk hoor! Nu in ieder geval zekerheid, het stond er nu echt 'zwanger'!!!!

Hopelijk mogen we je binnenkort allemaal volgen!!

Groetjes Suus

Hai meiden,

Tamar, welkom en wauw gelijk zwanger. Gefeliciteerd.

Nou ik ben dus zaterdag voor de echo geweest. De re. was iets minder gegroeid dan de linker. Ben dus vandaag voor de inseminatie geweest. Bleek dat het zaad van mannetje stukken minder goed was. Hadden gister ook nog ff zelf geklust dus eigenlijk was het te kort na elkaar. Maar ja, hij is ook een poos weg nu, weet niet wanneer ik hem weer zie. Afijn, het was nog wel goed genoeg voor de inseminatie ( had 1,8 miljoen zaadjes terwijl de vorige keer 6 en 12 miljoen). Je zou denken 1,8 is toch meer dan genoeg, ik heb er maar 1 nodig. We wilde wel eerder klussen dan gister maar ik kreeg zaterdag een heel naar telefoontje. Mijn collega was die dag   plotseling overleden ( vrijdag hersenbloeding en zaterdags overleden, bijna 60 jaar). Je snapt dat mijn gedachte alleen maar bij haar waren,nu nog steeds. Het is zo onwerkelijk. Vandaag gewerkt en iedereen goed van slag. Ben nu geestelijk erg moe. Hadden we ook nog foto's van een collega die 1 april 12,5 in dienst was en daar stond zij ook gewoon op en 2 dagen later ben je dood. Ik kan het niet bevatten. Ik moest het even aan jullie kwijt.
Denk dus ook dat door deze extra spanningen de IUI waarschijnlijk niet is gelukt. Probeer toch nog een beetje positief te blijven, mijn afscheiding zag er erg goed uit dus de eisprong kwam er aan en ik voel het nu ook wel in mijn buik. We wachten dus weer af. Nou dit was het wel dan weer zo'n beetje. Ik laat snel weer wat horen.

Gr.Debby

Terug
Bovenaan