Derde kindje???? 2

@debstars. Allereerst sterkte met het verlies van je collega. Wat naar voor je.

Verder is het goed om hoop te blijven houden. Juist na een overlijden is nieuw leven iets extra bijzonders.

Toitoitoi,
Tamar

Hoi Debby,

heel veel sterkte met het verlies van je collega. Inderdaad heel onwerkelijk allemaal. Ik heb het helaas ook al een aantal keren meegemaakt om zo plotseling iemand te verliezen. Het zal nog wel even duren voordat het besef werkelijk komt.
Heel veel sterkte. Ik zal weer voor je duimen de komende twee weken....

Tamar: zie je nou wel!!!! Gefeliciteerd!!! Super. Was dit nou de eerste ronde??
Voel je je goed??? Ga maar lekker genieten hoor!

Hier gaat alles goed. Moe, moe en nog eens moe. Beetje weeïg gevoel en koffie??????bah, geen zin meer in!!!
Dus alles gaat goed hier.

Groetjes Estelle

Hoi Debby,
Heel veel sterkte met het verlies van je collega.
Wat zal dat moeilijk voor jullie zijn!
Nu maar hopen dat na dit verdrietige nieuws ook nog fijn nieuws komt over 2 weken.
Ik gun het je enorm! Zeker nu ook je man weer een tijdje weg is!
Ik ga duimen voor je!

Groetjes Suus

Hee Tamar: da's goed nieuws! Gefeliciteerd. Helemaal super.

Deb: wat verschrikkelijk van je collega. Heel veel sterkte gewenst. Hopelijk is je iui-poging toch gelukt. Je weet het niet. Maar ik snap je spanning wel ja.

Ik zat gister lekker met een wijntje in de zon, want mijn ongi is helaas weer doorgekomen, maar dat had ik al wel gedacht. Mijn ei was ook iets eerder dan ik in de gaten had. Met manlief nu erover gehad dat we volgende maand toch eens iets meer ons best gaan doen om ook de juiste dagene eruit te pikken, want we gaan nu naar ronde 4. Nog niet heel erg lang, maar wel langer dan de andere 3 keer.

Groetjes
greet

Hoi Allemaal!
@Debby Jeetje wat erg zeg zeker nu je zo iemand dagelijks moet missen! Maar probeer je alsjeblieft niet te druk te maken en misschien krijg jij  over 2 weken ook nog iets positiefs te verwerken.
@crazygirl Ja ik vind die subnamen ook lastig. Maar mijn naam kon niet want die werd waarschijnlijk al gebruikt.
@Tamar Gefeliciteerd!!!
@Greet balen he weer ongi! Even  proberen wat leuke dingen voor jezelf te doen en kom op!!!

Ik moet helaas wachten......en wat duurt dat toch altijd lang....
fijne dag allemaal
groetjes Nathalie  

Ik vind al die bijnamen ook wel lastig, maar ik wil toch ook niet teveel met mijn echte naam op internet. Het zal niet de eerste keer zijn dat een kennis van me via forums weet dat ik zwanger ben of wil worden... Bij mijn dochtertje had iemand meegelezen.

En op babybrabbel heb ik zelf een vriendin herkend. En zij mij trouwens. Wel grappig op zich, maar het heeft ook wel iets genants.

Ik moet zeggen dat ik heel stiekem zelfs een beetje opgelucht ben dat het deze maand niet raak is. Zoals ik al eerder meldde hebben we echt stikveel verjaardagen in december, naast de gewone feestdagen. Stom he. Maar ik begin wel een beetje ongeduldig te worden. De eerste 3 keer was ik steeds binnen 2 rondes zwanger en nu gaan we al naar de 4-de ronde. En omdat mijn cyclus tussen de 5 en 6 welen duurt schiet dat natuurlijk niet echt op. Maar goed. Geduld is een schone zaak, haha.
Inderdaad nathalie; wachten duurt lang. Heel lang. Jij ook succes er maar weer mee.

Hai lieve meiden,

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woordjes. Doet me erg goed. Ben net wezen kijken naar mijn collega samen met mijn andere collega's maar ze was het niet. Het was niet de collega die ik altijd heb gekend. De mond was veel te veel opgevuld en ze had altijd van die leuke appelwangetjes en die had ze natuurlijk ook niet. Ik vond het net zo'n pop uit madam Tussaud. Klinkt misschien een beetje oneerbiedig maar zo voelde het. Vrijdag is de kerkdienst, crematie enz. Dan zullen de zakdoeken weer van pas komen.

Voel me voor de rest goed. Tis weer dat lange wachten zoals jullie allemaal al kennen en dus begrijpen hoe dat weer voelt. Jammer Greet dat het deze maand niet is gelukt.
Ik moet zo naar school voor de oudste ( 14 jaar). Gaan ze uitleggen over hoe en wat volgend jaar in de 3e van de mavo. Wat klinkt dat toch al oud. Ben je met baby's bezig en tegelijkertijd ook met de hogere school. Wel leuk hoor die leeftijd. Gelukkig nog niet te veel aan het puberen. Af en toe ook nog lekker knuffelen met zijn mamsje en de jongste van 10 gelukkig ook. Wat dat betreft ben ik al ontzettend rijk zo samen met mijn grote mannetje en mijn 2 kleine-grote mannen.

Gr. Debby

Raar he, om iemand die je toch goed gekend hebt dan zo te zien. Heel veel sterkte vrijdag in ieder geval. Lekker trouwens dat je grote kids nog niet van die heftige pubers zijn. Lijkt me een wonderlijke levensfase; ze nemen afstand maar ze zoeken ook nog toenadering en genegenheid. Lekker zwemmen.

Terug
Bovenaan