Crazy, nu dan officieel: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wauw, wie had dat gedacht, zo snel al weer raak schieten, hahahahaha!
Ik doe al een paar weken mee aan Moeders voor moeders en kreeg daar een dvd van bevruchting tot geboorte. Daar vertelden ze dat 50% van de bevruchtingen mislukt, 't is toch wat he? Dus dan vinden ei en zaadje elkaar wel, versmelten, maar dan gaat er toch nog iets mis. Dus al ruim voordat je positief test.
Dus dames, alleen raak schieten is niet genoeg. Een hele flinke dosis geluk is evenzo belangrijk.....
Vandaag de tweede echo gehad, geweldig!! Alles zit er al op en aan.
We hebben onze twee dochters meegenomen (en laten wachten in de wachtkamer met papa, want mama moest even naar de dokter).
Toen alles oke bleek te zijn, riep de echoscopiste ze binnen: "kijk eens wat ik in jullie mama's buik heb gevonden!, een baby!"
Die stralende blije ogen van de oudste (bijna 5) zal ik noooit meer vergeten.... De jongste (3) keek alleen maar om zich heen, waar dan??? Hahahaha.
Daarna ijsjes gaan halen en voorlees boekjes gekocht over het krijgen van een broertje of zusje. Nu begint de pret pas echt. Vandaag pas, na de echo, durfde ik écht oprecht blij te zijn en te gaan genieten. Wat een lange 2 maanden waren dat....
Ik hoop zo voor jullie allemaal dat jullie wat glitters van crazy hebben ontvangen. Want op zo iets moois moet je niet te lang hoeven wachten..
Ik duim voor jullie allemaal!
Lieve Lies, jeetje meis. Op die manier wordt het genieten je wel erg moeilijk gemaakt...
En dan durf je ook nog eens niet te klagen. Nou, wel doen hoor! Dat hoort er ook gewoon bij! Sterkte. Ik hoop voor je dat het wat afneemt binnenkort.