Derde kindje???? 2

quote: MP3kind reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2009 11:51:22'));

Sorry, ik weer. Ik zat nog even naar de lijst te kijken en ik vroeg me af jullie, Suusie en Jolanda, al iets weten. Ook voor jullie duim ik!

Tamar

Zover ik weet heb ik helaas zelfs nog geen eisprong gehad, dus die NOD klopt niet meer.
Zal het schema'tje wel een beetje aanpassen.

Meteen even een vraagje; moet je temp echt stijgen? of zijn er ook mensen die ondanks geen temperatuurstijging toch een eisprong gehad hebben?
Met andere woorden, zou het nut hebben er eens een testje tegenaan te gooien? Niet dat ik klachtjes heb ofzo hoor.
(eigenlijk weet ik wel dat ik gewoon niet zwanger ben, maar je hoopt er zo op he, waarschijnlijk moet je temp gewoon stijgen na de eisprong).

Groetjes Suus

Naam

lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Jolanda
32
27 april
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 11 mnd

Debby
38
19 mei
9na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Greet
34
12 mei
4
3
zoon 3,5 jr, meid 2

Suusie
35
??????

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Christine
36
19 mei
2e na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
22 april

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van 4 en 1 dochter van 2
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Tamar        
33
15 december
2 dochters 2,5 en 1 jaar
4 mei
12 mei

Wendy
24
16 december
2 zoontjes, 2 en 1 jr

Nicole
33
20 december
2 zoontjes, 2 en 3 jr.
7 mei

@Lies35, ik vind dat het wel mee valt met zeuren, bovendien moet dat kunnen. Ik heb diepe bewondering voor je. Ik werd al gek van 1,5 dag heftig misselijk, braken en duizelig.
Je weet waar je het voor doet. Heel veel sterkte.

@Crazy girl: ook van harte gefeliciteerd!

@Suusie, ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Ik heb geen ervaring met tempen. Wel met ovulatietesten. Daar ben ik pas mee begonnen om deze keer zwanger te worden (heb 2 kinderen) en dat is met de 5e poging (=3e met ovu-test) gelukt. Succes,

Tamar

Lies, wat is dat toch een ramp, die misselijkheid. Ik zelf ind niks ergers dan dat. Sterkte.

Wat een ramp in Apeldoorn, vandaag trouwens he. Ik was er helemaal ontdaan van. We hadden een leuke koninginnedag gehad, maar van de feestvreugde bleef weinig over.

Verder zeg ik tijdelijk gedag: manlief heeft een leuk weekendje met zijn vieren georgansiseerd, en ik weet niet waarheen. Ik weet alleen dat de kids en de fietsen meegaan.

Tot maandag!

groetjes

greet

@Lies: Oei, dat klinkt idd heftig!! Pas goed op je zelf meid!! En ik hoop dat het gauw over is!!

@Suusie: Ik heb geen ervaring met temperaturen, dus ik kan je helaas niet helpen!! :-(

Met mij gaat het wel goed. :) Het begint nu een beetje door te dringen, begin zere borsten te krijgen, buik is wat opgezet, vanmorgen overgegeven en nu ben ik eigenlijk de hele dag al misselijk!! Kortom ik voel me hartstikke zwanger! Maandag ga ik de verloskundige bellen, ik kan niet wachten tot de echo!! Dat zou me toch iets geruster stellen... En maar weer Moeders voor Moeders bellen...

@Edith: Meis, waar ben je toch!! Ik moet zó vaak aan je denken!!

Fijn weekend allemaal!!

Tot gauw!!

Liefs crazy girl

Crazy, nu dan officieel: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wauw, wie had dat gedacht, zo snel al weer raak schieten, hahahahaha!

Ik doe al een paar weken mee aan Moeders voor moeders en kreeg daar een dvd van bevruchting tot geboorte. Daar vertelden ze dat 50% van de bevruchtingen mislukt, 't is toch wat he? Dus dan vinden ei en zaadje elkaar wel, versmelten, maar dan gaat er toch nog iets mis. Dus al ruim voordat je positief test.
Dus dames, alleen raak schieten is niet genoeg. Een hele flinke dosis geluk is evenzo belangrijk.....

Vandaag de tweede echo gehad, geweldig!! Alles zit er al op en aan.
We hebben onze twee dochters meegenomen (en laten wachten in de wachtkamer met papa, want mama moest even naar de dokter).
Toen alles oke bleek te zijn, riep de echoscopiste ze binnen: "kijk eens wat ik in jullie mama's buik heb gevonden!, een baby!"
Die stralende blije ogen van de oudste (bijna 5) zal ik noooit meer vergeten.... De jongste (3) keek alleen maar om zich heen, waar dan??? Hahahaha.

Daarna ijsjes gaan halen en voorlees  boekjes gekocht over het krijgen van een broertje of zusje. Nu begint de pret pas echt. Vandaag pas, na de echo, durfde ik écht oprecht blij te zijn en te gaan genieten. Wat een lange 2 maanden waren dat....

Ik hoop zo voor jullie allemaal dat jullie wat glitters van crazy hebben ontvangen. Want op zo iets moois moet je niet te lang hoeven wachten..
Ik duim voor jullie allemaal!

Lieve Lies, jeetje meis. Op die manier wordt het genieten je wel erg moeilijk gemaakt...
En dan durf je ook nog eens niet te klagen. Nou, wel doen hoor! Dat hoort er ook gewoon bij! Sterkte. Ik hoop voor je dat het wat afneemt binnenkort.

Terug
Bovenaan