Derde kindje???? 2

Sorry, ik weer. Ik zat nog even naar de lijst te kijken en ik vroeg me af jullie, Suusie en Jolanda, al iets weten. Ook voor jullie duim ik!

Tamar

Jaaaaaaaaaaaa!! Ik heb zojuist getest met Clearblue en ik had een dikke, vette plus!! Dus ben zwanger!! Ik kan het niet geloven!! Ik ben hartstikke blij, maar ben toch ook wel heel bang als ik heel eerlijk ben!! Volgende week de verloskundige maar weer bellen, vraag ik gelijk of ik rond de 7/8 weken een echo mag om mezelf gerust te stellen!!

Fijne dagen allemaal en tot gauw!!

Liefs crazy girl

En voor de nog niet-zwangeren glitters!!

Hopelijk mogen jullie ook gauw genieten van een wondertje in jullie buik!!

crazy girl van harte gefeliciteerd !!!!!

ik duim voor jullie dat het deze keer goed blijft gaan en dat je over ongeveer 8 maanden een gezond kindje ter wereld brengt

groetjes mij

Crazygirl, dat is echt ongelooflijk! Maar wat geweldig. Van harte gefeliciteerd.

@Crazy girl van harte gefeliciteerd!!! Heerlijk zo snel weer raak!

@Greet dus een serieuze kans deze maand dat is wel echt spannend!

@Estelle wat heerlijk een kloppend hartje geniet ervan.

@Edith ik mis je ben je met vakantie?

Allen succes met klussen of wachten!

Ik snap wel dat  mensen willen ruilen met die misselijkheid maar neem van mij aan dat je echt niet met mij wilt ruilen. Ik ben zo doodziek dat ik echt niet kan genieten en echt depri ervan wordt, elke dag is een gevecht. Dit is ook de reden van mij geweest dat ik zolang heb getwijfeld over een derde. Bij mijn andere zwangerschappen heb ik ook meerdere malen in het ZH gelegen aan een infuus. Een kindje is zo welkom maar een zwangerschap is voor mij echt hel. Iedereen zegt nu ook jeetje dat jij er weer aan bent begonnen en dat kan ik dan ook weer niet hebben, ik kan gewoon niets hebben omdat ik ziek ben. Maar goed ik hoop dat het nu echt bijna beter wordt. Nou loop ik weer te zeuren. Ik ga weer wat eten en drinken want dat moet ik goed in de gaten houden en ik hou het einddoel goed in de gaten!

Liefs
Lies

Yeeeeh! Crazy! Wat een fantatstisch nieuws!
Hartelijk gefeliciteerd! Ik had hier al op gehoopt voor je.
Ik vang je glitters hoor! Hopelijk duurt het voor ons nu ook niet al te lang meer!
Tuurlijk moet je vragen om een vroege echo! Geeft je toch weer net wat meer zekerheid he!
Spannende tijd voor je!

Liefs Suus

Terug
Bovenaan