Derde kindje???? 2

@Chris: Wie weet ben jij de volgende maand ook wel zwanger, zou wel toevallig zijn dat het allemaal rond dezelfde tijd is...  Bij Naomi was ik 5 januari uitgeteld en bij Alysha 29 december. Als ik nu daadwerkelijk zwanger blijk te zijn, dan ben ik nu 31 december uitgeteld. Ik ben normaal ook hartstikke ongeduldig maar ik wil eerst ff eigenlijk de bestelling van die webwinkel afwachten, want anders zit ik straks met al die testen, hihi!! Anders moeten ze het geld maar terugboeken en dan kijk ik mijn mannetje nog wel ff lief aan of hij ergens ff een Clearbluetest wil ophalen. Bij mij was trouwens het hcg al vroeg uit mijn lichaam want onlangs heb ik een test gedaan en die was hartstikke negatief!! Dus het is niet zo dat dat het nog kan zijn... Ik vind het wel spannend hoor!! :-D

Tot gauw!!

Liefs crazy girl  

Crazy girl, laat ons (en jezelf!!) niet langer in spanning!!!!!!! Jeetje, wat zou dát gaaf zijn, gelijk al weer zwanger. Je hoort het trouwens wel heel vaak, dus het kan écht! En tja, ik blijf er bij en streep is toch écht een streep hoor!!
Maar ik zal je nog niet feliciteren. Nou, heel zachtjes dan....

Hier alles oke, misselijkheid is heel minimaal. Eigenlijk alleen maar last van vermoeidheid en een wat zeurderige buik. Maar ik ben het er helemaal mee eens, ik ga niet meer klagen! Zou een beetje raar zijn na al dat duimen om zwanger te mogen worden!

Ik duim voor jullie door hoor meiden!

Haihai,

Estelle: sorry,ik bedoelde het niet boos hoor ofzo. Blijf gewoon lekker schrijven over hoe je je voelt. Is absoluut niet egoistisch hoor. Tis alleen dat ik ook misselijk zou willen zijn want dat zou betekenen dat ik ook zwanger ben. Natuurlijk moeten de zwangeren ook hun verhaal kwijt, dus zwangeren: blijf lekker gewoon schrijven en wie weet schrijf ik, en de andere niet-zwangere binnenkort met jullie mee.

Crazy-girl: oei, wat spannend en wat zou het geweldig zijn, gelijk na je miskraam weer zwanger. Ik duim voor je hoor.

Nou,ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad. Het was stikdruk dus ik had weinig tijd om er over na te denken. Tja, nu zit ik thuis en heb nog niet echt het besef dat ik er niet meer naar toe hoef om te werken. Ik zal heus nog wel eens gezellig langs gaan maar dat is toch anders. Ik ga even lekker niks doen en genieten van mijn gezinnetje en hopelijk zwanger worden. Over een paar maanden natuurlijk de verhuizing dus ik krijg het nog druk genoeg maar nu eerst GENIETEN.

Nogmaals sorry voor de zwangeren dat ze misschien dachten dat ik het vervelend vond dat ze klaagde over de misselijkheid maar zo bedoel ik het dus echt niet. Blijf lekker schrijven.

Gr. Debby

Christine: Jammer dat je ongi bent   gewordne, maar wel heel bijzonder dat je meteen weer in je ritme zit. Wat zoiu het trouwens ongelooflijk leuk zijn als je bij nummer 3 ook weer begin mei zwanger zou worden. Veel succes gewenst, haha.

Crazygirl: hoe hou je het uit?!? Wat kun jij een geduld opbrengen. Ik was geloof ik allang naar de eerste de beste drogist gerend.

Ik denk inmiddels dat ik toch mijn eisprong gehad heb, maar ik vind het maar een rare boel. Wel lekker dat ik hem nu een week eerder gehad heb dan ik dacht; een cyclus van net 5 weken. Voor mijn doen vrij kort. Nu is mijn nod dus 8 mei of zo. Deze maand ben ik weer wel heel ongeduldig, omdat we nu wel een echte kand hebben gehad. En maar weer wachten,dus.

groetjes
greet

Hallo allemaal

Even een kort berichtje....ga zo een hapje eten. Later lees ik wel alles door en reageer op anderen...

Vandaag de eerste afspraak gehad in het ziekenhuis. Pffff, wat was ik zenuwachtig.
Gelukkig had de gyn. door dat hij niet te lang moest treuzelen en begon direct aan de echo. Binnen een paar tellen liet hij ons het geweldige geluid horen van het hartje van ons mupke!!!!!!!!! WAUW!!!!! Zo klein, en dan al zo krachtig kloppen!!!!

In één keer vielen alle zenuwen van me af. Oké , ik ben pas 8 weken. Er kan nog vanalles fout gaan. Morgen zullen de zorgen wel weer komen, nu ben ik even heel blij!!!!
Volgens de arts hoefde ik me niet al te veel zorgen meer te maken over een miskraam.
Hij zei, toen ik binnenkwam had ik nog 15% kans op een miskraam, na de echo nog maar 1% kans. Volgens hem was die drie maanden termijn vooral iets van vroeger, toen er nog geen echo`s waren. Tegenwoordig kunnen ze op een echo blijkbaar al heel goed zien of het goed zit. Volgens hem zat alles prima op zijn plek en klopte het hartje heel krachtig en ging het dan meestal wel goed. Nou dat is wel fijn om te horen.....

Morgen maar eens moeders voor moeders bellen.....
Nu gaan we even lekker op onze roze wolk zitten en genieten......

Het klinkt misschien gek, maar het is net alsof ik nu pas echt kan geloven dat ik zwanger ben!!!!

Dus, om er zeker voor te zijn, dat binnenkort hier IEDEREEN zwanger is en ditzelfde heerlijke gevoel mag beleven, nog maar wat extra glitters!!! (kan nooit kwaad toch?)

*********************************************************************************************
************************************************************************************************

Groetjes Estelle

Hoi Estelle,

Wat een heerlijk nieuws. En nu er maar lekker op vertrouwen en heerlijk genieten.
Leuk he om weer zo'n klein ukkie te zien en horen.
Bedankt voor de extra glitters. Ik hoop dat ik ze vang...

PS; ben je lekker uit eten geweest?

Hier lekker een weekje vakantie. Maakt het wachten makkelijker, haha. Vandaag koffie bij een vriendin, morgen kraamvisite, donderdag koninginnedag, vrijdag een weekendje weg met het hele gezin. Zo kom ik de tijd wel door.

groetjes
greet

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Jolanda
32
27 april
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 11 mnd

Debby
38
19 mei
9na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Greet
34
12 mei
4
3
zoon 3,5 jr, meid 2

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Christine
36
19 mei
2e na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
22 april

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van 4 en 1 dochter van 2
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Tamar        
33
15 december
2 dochters 2,5 en 1 jaar
4 mei
12 mei

Wendy
24
16 december
2 zoontjes, 2 en 1 jr

Nicole
33
20 december
2 zoontjes, 2 en 3 jr.
7 mei

Het is duidelijk al te lang geleden dat ik op dit forum keek. Genoeg gespreksstof.

Heel veel sterkte voor alle wachten: op de klustijd of NOD. Ik vind het trouwens heel begrijpelijk dat je jaloers bent op zwangerschapskwaaltjes als je zelf nog niet zwanger bent. Dat heb ik in gedachten proberen te houden toen ik ongewoon misselijk (met alle bijkomstigheden) was afgelopen zondag. Dat hing weliswaar samen met zwangerschap, maar had ook nog wel wat te maken met een hersenschudding van 2,5 maand geleden.

Ik ben benieuwd of Crazy girl al heeft getest en hoe het met je is. We zijn inmiddels - dacht ik - al een week verder. Ik hoop dat al die glitters van forumgenoten op je zijn neergedaald.

Estelle wat een mooi bericht. Dat het idee van 13 weken en mk's verouderd is in deze tijd met echo's wist ik niet en vind ik fijn om te weten. Ik denk dat ik daar over 2 weken nog wel een vraag over stel als ik bij de echoscopist zit.

Ik heb mij in het rijtje geplaatst, hopelijk is dat ok.

Gisteren was ik alleen met de kinderen en die twee hebben zo'n dikke lol al met z'n tweeën en kunnen ook al heel lief naast elkaar spelen. Soms wordt de jongste wel wat te hard geknuffeld of even opgetild door de oudste (2,5 jaar) wat niet helemaal goed gaat, maar ik vind het zo'n wonder om te zien hoe die band zich ontwikkelt. Ik ben zo benieuwd hoe dat zal zijn met een derde erbij. Als het een jongetje blijkt te zijn zal dat misschien wel weer heel anders zijn, maar aan de andere kant verschillen die twee meisjes ook flink van elkaar.
Gelet op hun leeftijd en het vroege stadium van de zwangerschap weten ze eigenlijk nog van niets. Over een poosje denk ik het de oudste toch wat duidelijker te vertellen, omdat buitenstaanders dan vast erover zullen beginnen naar haar.
Hoe doen jullie dat? Al ervaring met de tweede daarmee?

Groetjes,
Tamar

Terug
Bovenaan