Derde kindje (deel 10)

roos wat fijn dat alles goed is.

Ik ben bevallen van een mooie derde zoon,Sebas .
Hij was 3200 gram en 46 cm.Alles gaat goed.Morgen is hij alweer een week(wat gaat het toch snel)Ruben en Casper zijn heel trots op hun kleine broertje(ookal wilden ze een zusje)en kunnen niet van hem afblijven.

Groetjes Sandra.

Hey Roos! Wat een goed nieuws!
En wat fijn dat over een weekje weer een echo krijgt.
Dat deze kleine spruit maar groot en sterk mag worden in jouw buik!

Sandra, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje! Leuke naam!
Gelukkig gaat alles goed en zijn de grote broers trots!
Geniet maar lekker van jouw mannen!

Debby, spannend hoor! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat de eerste poging maar meteen raak mag zijn! Inderdaad ben jij volgens mij van het cluppie de laatste. Ik denk in ieder geval aan je!

Groetjes Suus

Sandra gefeliciteerd met jouw derde mooi man!!!!
Ben blij voor je dat het erop zit! Mijn kinderen zijn ook zo blij met hun broertje!

Roos wat een goed nieuws voor jou! Fijn meid.

Debby nu jij en ik hooooop heeeel snel want ik snap wel dat jij het nu wel enrom zat moet zijn en wilt dat het nu jouw beurt is en ik hoop zo dat die nu heeel senl komt!

Liefs
Lies

ps Niels is 8200 gram en 71 cm.

Hoi Sandra van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een leuke naam.
Geniet lekker van je mannen!

Wil iedereen nogmaals danken voor de lieve woorden hier, doet mij goed. Vind het een moeilijke periode. We willen het nog niet vertellen maar toch .... hier kan ik gelukkig wel mijn ei kwijt. Dames dank hier voor.

Debby ik duim mij echt suf voor je. Wat zou het fantastisch zijn als het de eerste keer lukt.
Lieve groeten Roos

Sandra,

Gefeliciteerd met jullie zoon.
Geniet er van!!

Als je een beetje tijd hebt horen we graag hoe het gegaan is.

Groet,

Janien

Vandaag weer een echo gehad. De gyn was erg tevreden. Het hartje hebben we kunnen zien EN horen, echt super. Ook hebben we onze eerste foto gekregen. Ben morgen 8 weken. Moet nu pas over 4 weken weer terug. Ben helemaal in de wolken zou het dan toch goed gaan?!
groetjes Roos

Klinkt in ieder geval heel goed Roos! Heb er maar gewoon vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen!
Ik hoop dat je er lekker van kan gaan genieten.

Liefs Suus

hee sandra gefeliciteerd met jullie zoon sebas geniet eran met zijn vijven !!

roos wat fijn dat alles goed is!!

en debstars we hopen echt dat er binnenkort ook een klein wondertje mag groeien in je buik!!

groetjes loes

Terug
Bovenaan