Derde kindje (deel 10)

Hoi janien,

nee ik ben helaas nog niet bevallen.Ik ben druk aan het aftellen alles is klaar .De box staat kinderwagen schoon en opgemaakt,de wieg staat klaar maar er is nog niets.Het kan nog wel 31/2 week duren!!!!!!!!Heb veel vruchtwater,dus de kleine kan nog alle kanten op draaien(het ligt wel goed hoor)
Jullie horen nog van mij.

Groetjes Sandra.

Sorry sorry, eindelijk een berichtje van mij. Er gebeuren hier te veel dingen, leuke en minder leuke, waardoor ik geen tijd of puf heb om achter de pc te kruipen.
Ten eerste bedankt voor jullie lieve woorden!

Afgelopen weekend waren dagen van uitersten. Mijn ouders vierden een feestje omdat ze 40 jaar getrouwd waren en mijn zusje had de 20 weken echo gehad en verwachten een jongetje, volop feest en vreugde dus. Diezelfde dag verlies ik weer bruinig slijm en gisteren zelfs iets rood. Hoe het komt weet ik niet maar vanaf de eerste dag had ik geen jubelstemming. Eerst al de late eisprong met de Clomid. Daarna begon ik te vloeien een week na mijn eisprong, 6 dagen lang. Uiteindelijk toch een positieve test, wat voel je dan? Ik vooral onzekerheid en angst. Dan met 6 weken een vroege echo. Hierop kon de gynaecoloog niet al te veel zien. Wel was ik duidelijk zwanger maar hij dacht nog geen 6 weken. Moet daarom aanstaande woensdag weer terug. Maar met de ontwikkelingen van afgelopen weekend is de moed mij wel in de schoenen gezakt, positief nieuws verwacht ik niet. Maar dan? Wanneer komt het vruchtje los en hoe gaat dat? Krijg ik daarna wel weer een cyclus of duurt het weer ruim 8 maand voor ik aan de hormonen kan beginnen? Allemaal vragen zonder antwoorden, onzekerheden en ook angst.
Zit met een dichtgeknepen keel achter de pc. Vind dat ik iets van mij moet laten weten maar weet ook niet hoe, mijn hoofd is net een tol, een draaimolen, een achtbaan.
Neem nu eerst tijd voor mijzelf, sorry wil niet egoïstisch zijn maar ...

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
Lies nog gefeliciteerd met je 40ste verjaardag.
Edith fijn dat het goed met jullie gaat.
Sandra, hopelijk mag je snel een gezond kindje in je armenhouden.
Debby nog gecondoleerd. Wat kan het leven soms bestaan uit uitersten. Ik duim natuurlijk voor je, hopelijk mag je snel zwanger worden!

Lieve groeten

Hai allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie lieve woorden en medeleven. Crematie was zwaar maar wel mooi ( in hoeverre zoiets mooi kan zijn), ik heb samen met mijn zusje gesproken. Ben blij dat ik dat gedaan heb, kwam als kind erg veel bij haar.

Roos: je bent absoluut niet egoistisch hoor, logisch dat je even tijd voor jezelf wilt hebben. Ik vind het ontzettend spannend voor je maar ook als ik eerlijk ben ook wel eng. Ik hoop zo voor je dat alles toch goed is, dat heb je nu wel echt verdiend hoor. Ik leef met je mee hoor.
Hier woensdag naar breda voor de prikinstructie dus. Vind het allemaal best spannend vooral omdat ik eigenlijk niks tegen iemand wil zeggen maar dat gaat denk ik niet lukken. De jongste is net woensdag de hele dag vrij dus ik moet toch wel vertellen wat wij gaan doen, we zijn toch een poosje weg en liegen kan en wil ik niet. Ik hou jullie op de hoogte.

Sandra: oe wat spannend, zo te lezen ben je er helemaal klaar voor. Ben erg benieuwd.

Gr. Debby

Het is niet te geloven de echo was goed! Onze spruit groeit goed en het hartje klopt! Tja bloedverlies daar kon de gyn niet echt een verklaring voor geven, het komt vaker voor.
De blijdschap en opluchting is hier enorm. Volgende week weer voor een echo want het blijft pril.

Hoe was het in Breda Debby?
groetjes

geweldig roos dar alles tot nu toe toch goed lijkt
en we hopen volgende week op een bevestiging daarvan!!

groetjes loes

He Roos,

Ik ben heeel blij voor je dat alles goed is.

Nu nog duimen voor Debby.
Het zou een mooie afsluiting zijn als iedereen van het Forum een 3e kindje heeft mogen krijgen.

Hoeveel weken ben je nu precies?

Groet,

Janien

Roos, yes, helemaal te gek.
Het blijft spannend, maar als je een hartje ziet is dat toch wel heel fijn.

we blijven aan je denken.
hier zo z;n gangetje. 19 wkn en al flink dik,help, ik moet nog zo lang!!

Te gek Roos, echt fijn dat je een hartje hebt zien kloppen. Het komt inderdaad wel vaker voor dat bloeden zonder enige reden. Het blijft natuurlijk altijd spannend een zwangerschap maar ik hoop dat je nu toch wel een beetje kan gaan genieten van wat er zich in je buik afspeelt, het is zo mooi en bijzonder.

Nou, ik ben dus naar Breda geweest. Een hele papierwinkel mee en 2 receptjes met medicijnen. Het gaat dus nu echt beginnen. Ik word als het goed is rond de 21ste ongi en dan moet ik beginnen met het spuiten van de hormonen. Dan op de 3 a 4 dagen voor een echo om te zien of de eitjes goed groeien en hoeveel het er zijn. Wanneer dat allemaal goed is dan volgt het wegnemen van de eitjes en dan als een gek naar Tilburg ( in ieder geval manlief, ligt er aan hoe ik me voel ) en dan mag hij aan de slag. Dan bij goed resultaat wordt er 1 of 2 eitjes teruggeplaatst en dan heel hard duimen.
A.s. woensdag moeten we weer naar Breda en dan krijgen we gesprek met de arts over hoeveel eitjes we kunnen en willen terugplaatsen enzo. Erg spannend allemaal en ik hoop zo dat het lukt ( liefst bij 1ste poging al). Zo wel te gek zijn zoals geloof ik Janien al schreef dat dat iedereen van ons zwanger is of een 3e kindje heeft.

Ik hou jullie weer op de hoogte en nogmaals Roos, ik ben zo blij voor je.

GR. Debby

Terug
Bovenaan