Derde kindje (deel 10)

Oh Edith, ik hoop toch zo op een goede uitslag. We leven allemaal ontzettend met je mee zoals je wel steeds kan lezen.

Hier geen nieuws, heb afgelopen donderdag dus bloed laten prikken. Mannetje volgende week zaad inleveren om te kijken of alles in orde is. Het hoort er allemaal bij zullen we maar denken.

Gr. Debby

Nog geen bericht. Komt natuurlijk ook omdat Koninginnedag ertussen zat. Morgen 5 mei, dus zal op z'n vroegst donderdag iets horen.
Ben al 4 kilo afgevallen van de spanning van de afgelopen anderhalve week....
Er is nog hoop...

Kan me zo goed voorstellen dat je gespannen bent Edith! Ik duim gewoon heel hard door voor een goede afloop!

Ik denk aan je!!!!!

Liefs Suus

Edith vreselijk dat wachten zeg! Nou gelukkig weet je morgen meer want dat wachten is natuurlijk waardeloos.
Debby voor jou ook wachten hoop voor je dat het snel raak is.
Roos poeh jouw geduld wordt ook al zo op de proef gesteld meid hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn.
En met de zwangeren wie is er nu aan de beurt?

Hoe gaat het met de forum babies?
Niels heeft zijn eerste tand gekregen gaat allemaal wel erg snel hoor ..... vind ik best moeilijk soms!

Edith hopen dat we snel goed nieuws mogen lezen van jou.

Liefs
Lies

Vandaag wel een rustige dag. Geen stress van de telefoon die zal gaan. Ziekenhuis heeft zondagdienst, dus ze bellen toch niet. Ook geen postbode, mocht er toch eerder een brief komen.
Maar goed, ze hadden beloofd om te bellen.
Ben dus weer een beetje bijgekomen.
Lief dat jullie aan me denken, dat helpt...

He Edith,

Heb je al wat gehoord?
Ik ben hier heel hard aan het duimen dat het OK is.
Ik hoop dat je vandaag de uitslag hebt gekregen.
Wachten is nooit fijn.

Groet,

Janien

He Edith,

Heb je al wat gehoord?
Ik ben hier heel hard aan het duimen dat het OK is.
Ik hoop dat je vandaag de uitslag hebt gekregen.
Wachten is nooit fijn.

Groet,

Janien

He Lies,

Amarens heeft vorige week ook haar eerste tandjes gekregen.
2 onder.

We zijn afgelopen maandag naar het consultatieburo geweest.
Ze is 68.5 cm en 8.6 kg.

We zijn sinds een week of 2 van de 23.00 uur fles af.
Dat scheelt wel hoor. Ze maakt ons zo nu en dan wel wakker 's nachts. Al heb ik niet het idee dat dat van de honger is.
Volgens mij droomt ze meer dan anders. Slaakt gilletjes in haar slaap. We vinden haar regelmatig omgekeerd in bed 's ochtends.

Verder is het nog steeds een heel lekker vrolijk mensje. Veel lachen en dollen.

Hoe is het met de andere baby's??

Groet,

Janien

Terug
Bovenaan