A
Anoniem
Guest
Jeetje, hoeveel kan een mens verdragen Edith. Blijf je dan niks bespaard. Het hoeft inderdaad niets te zeggen, ken ook iemand met hetzelfde verhaal en die een gezond kindje heeft maar jij moet deze tijd maar weer zien door te komen. Tis gewoon verschrikkelijk K allemaal. Blijf voor je duimen en probeer toch positief te blijven hoe moeilijk het ook is. Ga je je nog verder laten testen?
Roos: ook bij jou lijkt het niet mee te zitten. Hoe was de echo maandag? Soms lijkt het allemaal niet zo eerlijk. Sommige worden ongewenst zwanger en wij moeten zoveel moeite doen om het zo gewenste kindje te mogen krijgen.
Ik ben dus ook weer ongi geworden. Ga morgen naar Breda om bloed te laten prikken. Moest op 2e of 3e dag van ongi. Dan gaan ze kijken hoeveel hormonen ik straks moet gaan spuiten. Ben benieuwd. Moet ik helemaal naar Breda in mijn eentje. Mannetje komt pas volgende week woensdag ( op mijn 40ste verjaardag) thuis.
Nou Edith en Roos, allebei heel veel sterkte en ik denk aan jullie.
Gr. Debby
Roos: ook bij jou lijkt het niet mee te zitten. Hoe was de echo maandag? Soms lijkt het allemaal niet zo eerlijk. Sommige worden ongewenst zwanger en wij moeten zoveel moeite doen om het zo gewenste kindje te mogen krijgen.
Ik ben dus ook weer ongi geworden. Ga morgen naar Breda om bloed te laten prikken. Moest op 2e of 3e dag van ongi. Dan gaan ze kijken hoeveel hormonen ik straks moet gaan spuiten. Ben benieuwd. Moet ik helemaal naar Breda in mijn eentje. Mannetje komt pas volgende week woensdag ( op mijn 40ste verjaardag) thuis.
Nou Edith en Roos, allebei heel veel sterkte en ik denk aan jullie.
Gr. Debby