Derde kindje (deel 10)

OOh Edith,
Wat een kl"te uitslag.

Nu moet je gaan nadenken of je een kindje met (waarschijnlijk) Down syndroom laat komen of niet??

Als je het zeker wilt weten, kan je een punctie laten uitvoeren. Dan heb je zekerheid of het kindje Down heeft of toch misschien niet. En daar duimen we hard voor. Daar zitten echter wel risico's aan vast.

Als je zeker weet dat het ook welkom is als het Down heeft. Dan hoef je niets te doen en het gewoon laten komen. Kan je je in ieder geval nog geestelijk voorbereiden als je het al zo vroeg weet.

Maar wat een verschrikkelijk nieuws.
Inderdaad, hoeveel pech kan een mens hebben.

Heel veel sterkte.

Groet,

Janien

ontzettend naar voor jullie!!......

ik leef met jullie mee ...

veel sterkte met de beslissingen die jullie moeten/gaan nemen

groetjes loes

Edith dit is een klote uitsalg maar zeker niet gezegd dat het down heeft. Collega heeft precies hetzelfde meegemaakt bij twee kinderen. Beide kinderen gezond. De eerste keer hetzelfde verhaal als jij en de tweede keer een kans van 1 op 12.
Allebei de kinderen zijn gezond dus het is niet gezegd!!!!
Sterkte met je beslissing ik denk dat ik sowieso zou willen weten wat er aan de hand is ook als ik dit kind zou houden want dan zou ik me kunnen voorbereiden. Als het goed is ben je onbezorgd is het slecht kun je je erop voorbereiden of andere overwegingen in ogenschouw nemen.
Wat zei de verloskundige?
Groetjes
Lies

edith,heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing .Ik duim voor je dat alles goed afloopt,

Groetjes Sandra.

edith,heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing .Ik duim voor je dat alles goed afloopt,

Groetjes Sandra.

Edith bedankt voor je lieve woorden dat terwijl je net zelf een moeilijke echo hebt gehad. Had zo zitten duimen voor jullie. Heb er geen woorden voor, kan mijn gevoel nu niet omschrijven ...... denk aan je!
lieve groeten Roos

Edith bedankt voor je lieve woorden dat terwijl je net zelf een moeilijke echo hebt gehad. Had zo zitten duimen voor jullie. Heb er geen woorden voor, kan mijn gevoel nu niet omschrijven ...... denk aan je!
lieve groeten Roos

Edith,
Wat erg!! Op zo een uitslag had toch niemand gerekend! Ben je eindelijk weer zwanger...krijg je dit! Hoe gaat het nu verder? Moet je nu eerst wachten op de uitslag van het bloedonderzoek? Wat heeft dat neusbotje dan te betekenen? Heeft dat ook iets met Down te maken?

Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte alles en...ik zal blijven duimen want zoals al eerder gezegd is, het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat kindje ook Down heeft. Ik kreeg bij mijn eerste ook te horen na de 20weken echo, dat ik een verhoogde kans had op een kindje met Down...uiteindelijk een heel gezonde dochter gekregen. Maar ja, genieten van je zwangerschap wordt op deze manier wel knap lastig!

Blijf hoop houden!
Groetjes Esther

Terug
Bovenaan