DERDE KINDJE ( DEEL 11 )

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Ik heb onszelf weer even op de 1ste pagina gezet hoor, voor zolang het duurt.
Ga morgen voor echo, vies idee. Krijg je inwendige echo terwijl je ongi bent. Dan volgende week de volgende om te kijken of de eitjes groeien. Gisteren voor het eerst gespoten en vanaf vanavond 2 spuiten.

Gr. Debby

Hoi debstars spannend de echo en ik snap dat je het een naar idee vind als je ongesteld bent maar het is voor het goede doel!!

En wat fijn dat je echte (hormonale) leeftijd 32 is dat is een piep jonge score!

Veel succes en ik zal de komende tijd regelmaftig aan je denken dat er veel en goede eitjes gaan groeien

groetjes loes

He Debby succes vandaag! Hoop dat alles heel snel goed komt voor jou!
Liefs
Lies

Edith ben jij niet aan de beurt voor de 20 weken echo nu zo ongeveer? Dat zal best wel spannend zijn!

Debby hoe was het?

Roos voel je je goed?

Sandra en Loes hoe gaat het met jullie mannen?

Janien, Suus en Esther hoe gaat het met jullie kids het gaat zoooo hard snik snik!

Liefs
Lies

Debby en waren de eitjes al gegroeid?

Hier gaat alles goed.Sebas is nog niet op zijn geboortegewicht,maar drinkt wel goed.De laatse keer was hij 3100 gr dus hij komt langzaam aan.
Hier hebben de oudste 2 bijna vakantie en ben ik met 3 kinderen alleen thuis!!!!!!!.Lijkt me best zwaar,maar de dinsdag en donderdag zijn de oppasdagen van de opa s en oma s en dat laten we gewoon doorgaan.Dit weekend gaan ze met opa en oma naar de camping.

Groetjes Sandra.

Hoi Debby,
Hoe was de echo?????
Spannend hoor!
Hoe gaat het spuiten lukt dat een beetje? Duim mijn vingers blauw voor je, de zomer is nog niet voorbij!!!!!

Sandra,
Zo te lezen heb je zeker een drukke periode voor de boeg. Goed plan van die oppasdagen heb ik hier ook gedaan het afgelopen jaar.

Lies, Loes en de anderen
Ook lekker aan het genieten van de zon met jullie kids?

Hier gaat het op en af. Afgelopen woensdag weer in het ziekenhuis geweest ivm bloedverlies. Kon gelukkig direct terecht. De echo liet een prachtig tevreden kindje zien, het kloppende hartje maakte het plaatje compleet. Met een redelijk gerust gevoel konden we dus weer naar huis maar het is emotioneel wel erg moeilijk. Kan ook nog niet echt veel vertrouwen hebben. Verder moe en super misselijk maar dat hoort er ook bij.
Nog een week werken en dan vakantie, heerlijk!

Lieve groeten Roos

Ah, hier zijn jullie!!!
Vandaag 20 weken echo gehad. Toch wel spannend.
alles is goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
joehoe!!!!!!!!!!!
wat een stress al die tijd. Wel iets vergroot nierkelkje, 1 mm groter dan eigenlijk mocht of zoiets. Maar dat zou hooguit betekenen dat het kindje na de geboorte antibiotica moet krijgen.
Dat stelt natuurlijk niets voor, vergeleken bij alles waar we bang voor zijn geweest.
Om die reden mag ik met 32 weken nog een keer een uitgebreide echo. Dat wordt dus wel leuk.
Nou, het geniet kan nu echt beginnen. Tot nu toe heb ik nog niks durven kopen voor de baby. Heb natuurlijk, net als jullie, nog veel spul van de oudste twee. Maar ga binnenkort eens samen met de kinderen iets leuks voor de baby kopen.

Roos, wat een stress toch elke keer weer! Ligt de placenta onder of zo? Gelukkig met je kindje alles goed.
Debby, ik duim echt zzzzzzzzzzzzuperhard voor je. Aan mijn verhaal zie je ook wel, er is altijd hoop...

Edith wat waanzinnig fijn! Fijn dat je met 32 weken weer een echo krijgt. Nu lekker genieten!
lieve groeten

Terug
Bovenaan