DERDE KINDJE ( DEEL 11 )

Ik heb je weer gevonden en geaccepteerd dus nu kunnen we kijken leuk!

hoi allemaal,

Hier gaat alles goed.Ik ben net wezen wegen en Sebas is nu eindelijk over zijn geboortegewicht.(3325 gr)De nachten gaan nog steeds wat minder,minstes 2x per nacht,maar overdag gaat het goed.We trekken snachts ook nog met de andere 2 op,omdat Casper stikt van de jeuk/uitslag(hij heeft netelroos/zon-warmte bultjes)en Ruben heeft oorpijn.

Debby,gaat alles goed is het te doen zoveel prikken en naar het ziekenhuis?

Edith,weer een mijlpaal voorbij en nu extra genieten hoor!!!!!!!!

groetjes Sandra.

Fijn dat het met de forumbabies goed gaat.
Suus, ja door de vlokkentest weten we dat we een derde dochter gaan krijgen, leuk he??
Het is helemaal niet zo dat we voor een jongen "gaan"omdat we al twee meiden hebben.
we willen gewoon graag een derde kindje. En stiekum vind ik het wel heel leuk, weer een meid.
Heb straks wel medelijden met mijn man, hihi. zelfs ons konijn is een vrouwtje!!!

Edith, heel leuk een 3de dochter! Ik kom ook uit een gezin van 3 meiden en vond dat erg gezellig en heb nu ook nog heel veel contact met mijn zussen.

Maar een gezin met 3 jongens lijkt me ook wel weer wat hebben die hebben vaak humor en kunnen wat ruwer zijn dat vind ik ook wel weer leuk. Alles heeft zijn charmes vind ik zelf. Bij mij staat voorop (zeker op onze leeftijd hoe cliche ook) een gezond kindje wat een geschenk is dat . Ik zie nu net in mijn omgeving iemand die geen kinderen kan krijgen en dan denk ik wat zijn wij rijk met 3 kinderen allemaal!

Ik weet wel dat ik na Eline hoorde dat Julian een jongen was en ik schrok me rot ik kwam uit een gezin met meiden en kende dat niet jongens maar nu ben ik helemaal gewend en is dat ook weer leuk!

Sandra oh wat pittig he die nachten wel fijn dat hij op gewicht is!

Janien leuk je meiden!

Esther hoe gaat het met Lone?

Loes hoe gaat het nu met je mannen?

Nou succes allemaal!
Liefs
Lies

zijn hier nog dames die voor een derde kindje gaan en nog niet zwanger zijn? of zijn jullie inmiddels allemaal zwanger of bevallen haha

ik ben Rieneke 26 jaar en heb een dochtertje van 3 jaar en een zoontje van 1,5 jaar,
We willen graag een derde kindje!!

Hoi Rieneke, Debby is druk met een poging voor haar derde kindje. Debby hoe gaat het???

Daarnaast zijn de meesten zwanger of bevallen maar je kunt natuurlijk altijd gezellig meedoen! Ik merk wel dat het nu heel rustig is op het forum. De vakantie is begonnen of begint. Zelf ga ik maandag voor 12 dagen naar turkije.

Hoe gaat het met iedereen??

Liefs
Lies

hoi rieneke welkom ondertussen zijn er veel derde kindjes geboren maar wachten we nog in spanning op debstars!!
lies veel plezier op vakantie wij gaan morgen voor 14 dagen naar limburg en nde weersberichten zien er goed uit!

met de kids gaat het goed wel heeft tijn zijn eerste buikgriep gehad overgeven en diarree en daarna pim vandaag 2 e serie inentingen gehad en was er wel mopperig van hij is nu ruim 14 weken en is 62 cm en 5,9 kilo

dus tot over een tijd en iedereen die op vakantie gaat of thuis blijft lekkergenieten en uitrusten!!!

groetjes loes

Hoi hoi

Hey Loes, ga je op vakantie naar Limburg? (je bent er al inmiddels) Waar ergens? Ik woon namelijk in Limburg! Wie weet komen we wel heel dicht bij elkaar in de buurt!

Wij hebben nog geen vakantie!! Nog twee weken zwoegen in die hitte en dan mogen wij ook met de voetjes hoog!

Lone heeft ook buikgriep achter de rug...flink hoge koorts en flinke diarree....overgeven heeft ze niet gedaan (vreemd genoeg hebben al mijn kinderen dat nog nooit gedaan, hoe ziek ze ook zijn!)

Dinsdag met Lone naar het bureau!
Ben benieuwd of ze de 10 kilo al is gepasseerd.

Groetjes aan iedereen,
Debby, hoe is het bij jou?

xxx
Esther

Terug
Bovenaan