DERDE KINDJE ( DEEL 11 )

Hallo allemaal

Het is rustig echt vakantie tijd! Hier alles goed
Niels kruipt en zit en wil heel graag staan dus best druk nu. Ben terug van vakantie en het was echt heerlijk!

Edith lang niet gezien hoe gaat het? Ook Swiepie heb ik heel lang niet gezien?

Roos ik snap enorm je angst en wat een moeilijke tijd voor jou!

Debby ik duim enorm voor jou!

Janien hoe was verjaardag van je dochters?

Suus en Esther jullie volg ik de de hyves leuk is dat he!

loes tijd gaat inderdaad snel maar wel genieten he!

Sandra hoe gaat het met jouw mannen?

Nou ik zal vast iemand vergeten hoop jullie snel allemaal weer te zien/lezen!

Liefs
lies

Ha eindelijk weer wat reacties.

Waar ben je op vakantie geweest in Zeeland Roos? Ik woon namelijk in Zeeland zoals ik wel eens had geschreven. Snap dat je het nog steeds allemaal eng en spannend vind, hoeveel weekjes ben je nu?

Lekker Lies dat je een fijne vakantie hebt gehad. Ik zou ook wel willen maar de tuin gaat nu even voor, kan niet alles tegelijk he? Je kan Janien nu ook op hyves volgen he. Ik weet niet meer precies hoe ( onder de namen van haar oudste 2 dochters geloof ik, zal ik even moeten kijken), maar misschien kan je het ook via mijn profiel zien. Ik zit niet zo vaak op hyves maar lees mijn berichtjes wel altijd en dan beantwoord ik ze ook. Heb er niet zoveel kaas van gegeten vandaar. Het is inderdaad lang geleden dat we wat van swiepie hebben gehoord en ik denk dat Edith ook op vakantie is. Hopelijk gaat alles goed met iedereen.

Gr. Debby

Debby ben inmiddels al 16 weken! Wat gaat de tijd snel. We zijn op vakantie geweest naar Portzelande van centerparcs. Gelukkig dus ook een mooi zembad want het was niet echt weer om in zee te zwemmen brrrrrrrrrrrrr.
Hoe is het verder met je?
Is het goed dat ik je opzoek op hyves?
groetjes Roos

hallo allemaal,

ook ik ben op vakantie geweest naar zeeland in nieuwvliet-bad zeeuws-vlaanderen.Gisteren met sebas naar cb geweest hij is nu 541/2cm en 4840gr.Hij doet het dus heel erg goed.

Groetjes Sandra.

Ja, ik ben er ook nog hoor!!
Inderdaad 3 weken op vakantie geweest en daarna vreselijk druk op het werk, want mijn collega was op vakantie, dus fulltime werken en de achterstand van de vakantie wegwerken, kreun....
Ben alweer 28 weken.
Heb echt al een enorme toeter van een buik. Ik draag altijd naar voren, maar nu extreem.
Tja, de derde...
En door de miskramen van vorig jaar niet meer aan sporten toe gekomen, dus slappe buikspieren.
Iedereen vindt dat ik zo'n mooie buik heb. Dat vind ik zelf ook wel, maar het is wel zwaar. En ik moet nog tot 1 oktober werken!
Beebje gaat goed. Lekker aan het draaien en strekken daar binnen. En ondanks het harde werken van mij, lekker op groeischema.
fijn dat iedereen goed vakanties heeft gehad. Roos, ik snap die onzekerheid goed. Hopelijk slijt het geleidelijk als je verder komt.
Deb, denk veel aan je. Wens het je zo...

Hai meiden,

Natuurlijk Roos mag je me opzoeken bij Hyves, gezellig juist. Port Zelande is niet bij mij in de buurt en nieuwvliet ook niet Sandra. Ik woon op Walcheren. Alweer 16 weken Roos, het gaan inderdaad snel, zeker als je weer leest dat Edith alweer 28 weken is.
Nou hier vandaag weer ongi geworden dus ik ga morgen maar naar Breda bellen. Dus dan op dag 12 voor echo en dan maar afwachten of alles goed gaat.
Wat een K-weer hier zeg. Tis dat ik nu midden in onze vakantie ( manlief is vanaf zaterdag 2,5 week vrij) voor terugplaatsing moet anders had ik nog een weekje Turkije ofzo geboekt. Hier word je toch helemaal chago van zeker als je vriendin, zus en bloedeigen kindjes van de week allemaal de zon gaan opzoeken. Maarja, je kan niet alles hebben. Dan word ik toch 1000 maal liever zwanger deze maand.

Gr. Debby

en zo is het. Ga dan ook weer super hard voor je duimen!!!!!!!!!!!!!!!! Nu moet het gewoon raak zijn. Zeg altijd maar: zo niet, dan toch!
Ga je zoeken hoor

Lieve groeten Roos

hai meiden,

wat is het hier toch rustig. Ik ga ons weer verplaatsen hoor naar pagina 1.

Gr. Debby

Terug
Bovenaan