DERDE KINDJE ( DEEL 11 )

Heerlijk Edith! Het echte genieten kan nu dus echt gaan beginnen. En alleen maar fijn idd dat je nog lekker een uitgebreide echo krijgt met 32 weken.
Weten jullie ook al wat het wordt? (misschien al wel van de vlokkentest). Mogen wij het al weten, of blijft het nog een verassing ;-)
Geniet maar lekker van je bolle buikie, voor je het weet heb je je kleintje alweer in je armen (achteraf dan he ;-) )

Debby, oeh wat spannend! Hoe is het donderdag gegaan? Groeide er wat? Ik duim ook rustig door hoor!

Roos; jeetje, wat zal jij weer geschrokken zijn! Kan me voostellen dat je er steeds niet gerust op bent. Maar fijn dat de echo gewoon goed was! Wie weet ligt idd je placenta wel voor de baarmoedermond. Dat kunnen ze nu nog niet goed zien namelijk.
Wel een goed teken dat je misselijk en moe bent, ook al is het niet heel erg fijn.
Hopelijk kan je binnenkort dan toch ook echt gaan genieten van de zwangerschap.

Luuk doet het echt super! Ben echt zo trots op ons kleine ventje! Het is zo'n heerlijk vrolijk mannetje! wat een verademing na de wat mindere start!
Hij 'brabbelt' volop, lacht bijna altijd en kan zich inmiddels ook lekker vermaken in de box. Vind zijn broer en zus hartstikke interessant en kan zich sinds vandaag ook op zijn buik draaien (2 weken geleden van rug naar buik en nu dus ook andersom).
Zo grappig om te zien dat ze het alle 3 echt op hun eigen tempo doen. Fleur was nog sneller, die was 14 weken toen ze van buik naar rug draaide (buikslapers) en 16 weken ook andersom. Terwijl Jelle al 6 maanden was. Luuk nu dus met 4,5 maand.
Ik ben echt reuze blij met onze 3 mooie, lieve kiddies!
Krijg soms gewoon een brok in mijn keel als ik die 3 bij elkaar zie. Dan kan ik echt denken; 'zijn die mooie kindjes echt alle 3 van mij?' Slik....
Wat een rijkdom he meiden!

Liefs Suus

Lies, ja het gaat inderdaad zo erg hard!
Het 'kleine babytje' is alweer een grote baby geworden....zucht.
Leuk om te zien, maar ik zou wel eens wensen dat het allemaal ietsjes minder snel zou kunnen. Geniet zo van deze tijd en het is echt onze aller aller laatste ;-)

En hoe gaat het met jou kleine 'grote' man?

Ik ben dus afgelopen donderdag geweest voor de echo. Stond na nog geen 5 minuten al weer buiten ( zit je daarvoor ruim een uur in de auto). Alles was goed, geen cystes e.d. dus nu moet ik dinsdag weer en dan gaan ze echt kijken of er al eitjes groeien en hoeveel. Ben echt benieuwd, merk helemaal niks van de hormonen die ik nu spuit. Het spuiten op zich gaat wel goed, moet het natuurlijk elke avond alleen doen want manlief is aan boord. Lekker hoor steeds 2 keer prikken in je buik maar het valt niet tegen en ik ben elke keer weer trots op mezelf als het weer is gebeurd.

Fijn Edith dat de 20 weken echo goed was. Ja inderdaad, nu kan je echt gaan genieten maar je zit ook alweer op de helft. Wat gaat het dan toch snel ( voor jou misschien niet maar voor mij gevoel wel).

Roos: gelukkig is alles goed met je kindje, wel balen dat je bloed blijft verliezen. Hopelijk is dat nu snel over en kan je ook echt gaan genieten.

Sandra: jij bent lekker aan het genieten, gelijk heb je om de oppasdagen gewoon door te laten gaan.

Alle andere meiden: gaat het ook allemaal goed met jullie en de baby's. Gaat hard he.

Gr. Debby

Oh Debby wat spannend allemaal en met dat spuiten dapper hoor ik ben namelijk echt geen held!

Nou ik hoop zo dat je snel beloond wordt.

Sandra hoe gaat het met je kom je wat bij?

Roos het blijft spannend we duimen

Edith fijn dat alles goed is. Heb je al wat voor de baby gekocht? Ik had ook veel over maar ik wist dat het een jongen werd dus had heeel weinig aan Eline haar kleding.

Succes allemaal
Lies

He Edith,

Wat fijn voor je dat de echo goed was.
Nu kan je heerlijk gaan genieten.
Nog 20 weken en het kindje is er al.
Het gaat heel hard allemaal.

Groet,

Janien

He allemaal,

Ik zou het leuk vinden om jullie kids via hyves te zien.
Ik heb gisteren een account aangemaakt voor mijn dochters.
Willen jullie mij toevoegen als vriend?

http://laura-chantalle.hyves.nl/

Thnx.

Groet,

Janien

He allemaal!
Sorry, een hele tijd niet gereageerd!
Weet niet eens of ik Sandra wel heb gefeliciteerd!
Bij deze alsnog:
Van harte gefeliciteerd met jullie mooie menneke!
Geniet heerlijk van deze tijd want oh zo cliché maar wel waar....ze worden zo vreselijk snel groot!
Lone morgen alweer 7 maanden!
Het is een echte lieverd!
Een heerlijk mollige baby. Lacht naar iedereen...zolang ze maar bij mama is. Want zonder mama is het niet zo een held....hahaha. Ok, papa is ook nog wel te doen, maar dan heb je het ook gehad. Jammer voor alle mensen die op bezoek komen (lees: de oma`s) en haar op schoot willen, want dan gaat meteen de sirene aan!
Stiekem vindt mama dat wel fijn. Dit is (helaas) ook onze laatste en zo kan ik nog extra van haar genieten.

Ze heeft afgelopen week haar eerste keer ziek zijn beleefd....echt zielig. De hele week bijna 40 graden koorts gehad! Diarree....
Nu gaat het gelukkig weer wat beter.

Debby, ik duim hier ook nog steeds heel hard voor jou hoor! Idd heel dapper dat je zelf die spuiten zet. Zou ik niet durven denk ik.

Edith: spannend zeg alweer 20 weken. Ga maar lekker baby-shoppen. Ik kon ook niet veel kleertjes gebruiken van Fedra omdat zij in een andere tijd geboren is. Moest ik ook een heleboel nieuw kopen.

Janien, ik ga kijken of ik je op hyves kan vinden...

Groetjes
Esther

Terug
Bovenaan