DERDE KINDJE ( DEEL 11 )

Rieneke, welkom. De meiden die hier schrijven zijn erg tof en hartelijk. Hopelijk mag je snel zwanger zijn van je derde!

Debby hoe is ie? Moet vaak aan je denken en duim natuurlijk nog steeds!!!!

Hier nog steeds erg misselijk en moe. Morgen de 12 weken echo ............

lieve groeten Roos

Roos, wat vervelend dat je zo ziek bent....het is voor een goed doel moet je maar denken. Veel plezier morgen bij de echo! Spannend.

Hai meiden,

Eindelijk een bericht van mij. Nou vorige week dinsdag mochten we voor de punctie. Er zaten 6 eitjes. Deed even goed zeer maar het was ook zo achter de rug. Toen moesten we met de eitjes als een speer naar tilburg want daar zou de rest plaatsvinden. Was wel lachen want toen moest manlief ook aan de bak. Het zaad was in orde en ze konden 3 eitjes gebruiken. Als ze donderdag voor 12 uur niet zouden bellen dan mochten we vrijdag terugkomen voor de terugplaatsing. Je snapt dat dat een spannende morgen was maar goed nieuws, ze hadden niet gebeld. Afgelopen vrijdag kwamen we dus in tilburg aan er er waren 2 van de 3 eitjes bevrucht. Toch mooi resultaat. Er is 1 eitje teruggezet en nu dus weer 2 weken afwachten. In een normale situatie ben ik dus nu zwanger want de bevruchting heeft plaatsgevonden maar ik probeer mezelf niet voor de gek te houden. Weet nu niet precies wanneer ik ongi zou worden ( als het goed is niet dus, weer hard duimen en blijf positief ). Normaal zou het a.s, maandag zijn maar het eitje is vrijdag teruggezet dus reken je vanaf dan 2 weken, geen idee dus maar als er nog niets te zien is ga ik denk ik toch begin volgende week een test doen. Kan nu ook nog niet van mijn lichaam uitgaan want mijn borsten zijn nog goed gevoelig van de hormoonspuiten en mijn buik gevoelig van de punctie.
Al met al is deze eerste poging ivf me erg meegevallen en mocht het nu niet gelijk gelukt zijn ga ik zeker voor de volgende poging.

Leuk Edith, weer een dochter erbij.
Roos: balen dat je je niet lekker voelt, ben erg benieuwd naar je echo.

Rieneke: welkom en gezellig dat je misschien mee komt schrijven.

Gr. Debby

HE Debby, Ohh wat spannend ik hoop het zo voor je! En wel fijn dat het allemaal is meegevallen! Het is best een intensief proces weet ik van anderen dus dat is goed! Nou meid ik duim voor je!

Esther wat sneu voor Lone dat gaat aan je hart als je kindje ziek is!

Ik ga zometteen weg naat Turkije voor 12 dagen! Heerlijk met zijn vijven ik heb er zoveel zin in! Eline is helemaal hyper zo blij dat we weg gaan en Julian is zo blij dat we met het vliegtuig en daarna met de bus gaan! Niels slaapt die maken we zo wakker en dan gaan we!

Liefs
LIes

Hai Lies

Mocht je nog tijd hebben om dit te lezen"een hele fijne vakantie".

Wij blijven dit jaar thuis maar in ieder geval wens ik iedereen een fijne vakantie. Mijn jongste moet trouens nog anderhalve week naar school.

Gr. debby

Oh Debby.

Spannend hoor.
Ik hoop zo dat het lukt.

Ik zal heel hard voor je duimen.

Groet,

Janien

He Rieneke,

Welkom!

Wij zijn ondertussen ongeveer 1.5 jaar aan het schrijven op het forum.

Het is erg fijn om af en toe dingen te kunnen schrijven die je in je omgeveing nog niet kwijt wilt.

Of het nou leuke of minder leuke dingen zijn, dat maakt niet uit.

Er is altijd wel iemand die reageert.

Vertel eens wat over jezelf.
(als je dat wilt)

Groet,

Janien

Terug
Bovenaan