DERDE KINDJE ( DEEL 11 )

OOh Debby,

Wat vervelend.
Balen zeg!
Ik vind het niet egoistisch hoor. Is wel begrijpelijk dat je graag eerder zwanger wilt zijn.
Weet de dochter van je man dat jullie ook bezig zijn???

Ik heb jou ook inderdaad op de hyves van mijn dochters.
Leuk hoor om je te zien.
De jongens die er op staan, dat zijn de kinderen van jou en je huidige man? Of zijn die uit een eerder huwelijk?
Ik ben het even kwijt.
Hoe oud zijn jou zonen nu?

Mijn dochters zijn inderdaad bijna jarig.
Ze worden 26 juli 9 jaar.
Dan zitten wij in Luxemburg.

Groet,

Janien

Debby,
Wat balen zeg!!!!! Had echt nog hoop. Ga nu natuurlijk duimen dat de 2de ronde raak mag zijn. Snap heel goed je gedachten en vind ook zeker dat jullie NU aan de beurt.

Janien,
Veel plezier in Luxemburg en een fijne 9de verjaardag daar voor je dochters.

Leuk dat jullie elkaar allemaal hebben gevonden op Hyves.

Hier is het op dit moment een moeilijke periode. Ons mannetje is zondag al weer een jaar geleden geboren! Veel verdriet en o wat missen we hem. Gelukkig hebben we steun van veel mensen om ons heen. Ook krijgen we veel begrip en begeleiding vanuit het ziekenhuis.

Hoop dat het met de andere forum mama's en spruitjes goed gaat.

groeten Roos

Roos, heel veel sterkte zondag....we denken aan je...

Debby, wat balen zeg! Had echt zooo voor je gehoopt dat het meteen raak zou zijn. Kan me voorstellen dat je nu eerder zwanger wilt zijn. Weet je omgeving dat jullie bezig zijn voor een derde kindje?

We blijven duimen...

xxx
Esther

Hai

Wat is het hier rustig zeg. Kan goed merken dat het vakantietijd is.

Roos: is het een beetje gegaan zondag met jullie?
Ik ben vorige week vrijdagavond lekker naar mijn mannetje aan boord gegaan tot en met woensdag. Ik moest er even uit en de boys waren toch bij hun paps. Het heeft me wel goed gedaan, even lekker saampjes zijn. Nu moet ik dus weer Breda gaan bellen maar zie er tegenop. Het lab is nu toch met vakantie dus ik hoef me niet te haasten. Er is 1 bevrucht eitje ingevroren dus die gaan ze eerst een keer terugplaatsen mocht het goed ontdooien. Ik wacht het maar af en laat het over me heen komen. In mijn horoscoop stond dat ik met niet gelijk moest laten ontmoedigen na een 1ste poging van iets want dat het bij een volgende keer wel goed kwam. Ik vond dat zo toevallig dat ik dat vorige week las, precies in de week dat het mis ging.

Janien: fijne vakantie en ja dat zijn mijn jongens maar van mij en mijn ex. Ze zijn bijna 12 en 16 ( sept en oktober). Ze gaan 19 aug met hun vader op vakantie maar gelukkig heeft mijn mannetje dan ook vrij anders zou ik gek worden. Ruim 2 weken zonder mijn mannen. Bleeh, ben blij als ze weer terug zijn ( en ze moeten nog weg ).

Nou, ik laat wel weten als ik Breda heb gebeld.

Gr. Debby

hoi iedereen (niet zoveel op dit moment :) )

we hebben een heerlijke vakantie gehad maar zijn al een tijdje weer terug alles gaat zijn gangetje hier tijn is super vrolijk en eet alweer fruithapjes!!

nog iets meer dan 2 weken en dan zit mijn verlof er weer op op 23 aug moet ik weer voor het eerst werken ik heb nog niet heel veel zin ik vind het veel te gezellig thuis!! ik weet dat ik niet mag klagen want ik heb 7 weken extra aan mijn verlof geplakt dus lekker lang

debby ik hoop inderdaad dat de volgende poging echt raak is ik weet dat dit soms loze woorden lijken maar ik denk echt regelmatog aan jullie veel succes en geef de moed niet op!!

groetjes loes

Hai,

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Loes. Wij hebben hier net 2 weken vakantie maar wij zijn druk in de tuin bezig. We gaan zo beginnen om de tuin om te frezen en gereed te maken voor grasmatten. Mijn jongens gaan volgende week donderdag nog wel met hun vader voor 2 weken naar Frankrijk. Ben blij als ze weer terug zijn.
Balen dat je weer bijna moet gaan werken. Went snel he, zo lekker thuis zijn.

Wanneer ik weer ongi wordt moet ik bellen naar Breda en dan moet ik op dag 12 komen voor een echo. Aan de hand daarvan gaan ze bepalen wanneer ik kan komen voor het terugplaatsen van de cryo ( ons ingevroren bevrucht eitje). Hopelijk gaat dat allemaal goed, het komt nog wel voor dat het ontdooiproces van dit niet altijd lukt en dan heb je dus pech en is er weer een maand verloren. Ik heb hier zelf niet zo goed gevoel over als bij een "vers"eitje. Maar wie weet en gelukkig is manlief dan ook thuis wanneer ik mijn eisprong heb dus dan kunnen we zelf ook nog wat klussen. Meestal valt mijn eisprong als hij aan boord is.

Ik hou jullie weer op de hoogte.

Gr. Debby

Hoi allemaal,
Ben weer terug van een weekje Zeeland. Het gaat hier redelijk. Ben soms erg bang ons kindje te verliezen. Vanuit het ziekenhuis begeleiden ze ons goed dus ........ moet het maar over mij heen laten komen en proberen meer vertrouwen te hebben.
Volgende week weer aan het werk. Heb eigenlijk nog te veel dingen die ik graag wil maar helaas.

Jee Loes wat gaat de tijd toch snel! Herken het gevoel wel had ook totaal geen zin om te gaan werken na het verlof van onze dochter. Had ook ouderschapsverlof opgenomen maar ook dan gaat de tijd snel.

Debby,
Blijf echt heel hard duimen voor jullie. Hopelijk komt de horoscoop uit en is de volgende poging raak.

groeten Roos

Terug
Bovenaan