DERDE KINDJE ( DEEL 11 )

Edith, leuk een 3de dochter!
Ik ben er zefl ook 1 van 3 meiden en heb een leuke band met mijn zussen.
Mijn jongste zusje heeft ook 3 meiden.
Je hebt voor de mannen een club voor papa's met 3 dochters. Daar is Willen Alexander ook lid van en mijn zwager dus ook ;-)
Kunnen ze daar hun ei kwijt tegen elkaar ;-)
Mijn vader zegt overigens altijd dat hij alleen maar meiden wilde hebben en dat hij erg blij is dat dat zo is uitgekomen, hahahahaha! Vooral op momenten dat wij met 4 vrouwen tegen hem ingaan, hihihihi.

Hai meiden,

Bedankt voor alle lieve woorden en steun maar ik ben bang dat ik toch voor de 2e poging moet gaan. Heb sinds zaterdag een heel klein beetje bruinig bloedverlies. Manlief hoopt nog steeds dat het een innestelingsbloeding is maar voor mij is het deze ronde over. Baal ontzettend, ben erg chagarijnig en jank liever dan ik lach. Heb nu zoiets van, zet nu maar door, liever nu mis dan over een aantal weken. Wel balen dat de volgende poging pas september gaat worden want alles sluit nu i.v.m. de vakanties. Aan de andere kant geeft dat ook weer wat rust en dat kan ik ook wel goed gebruiken. Ik hoop dat ik toch nog wat positiefs nieuws mag geven deze week maar ben heel erg bang van niet.

Gr. Debby

( sorry, even niet gereageerd op jullie nieuws)

Hoi Debby,

Wat vervelend.....kan me voorstellen dat je je nu zwaar K.T voelt...
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen om je op te peppen...maar zolang je niet echt ongesteld bent is er toch echt nog hoop!!!??? Maar als je zelf al zo een duidelijk gevoel hebt dat het mis is.
Wanneer is je NOD?

Heel veel sterkte
Liefs,
Esther

O Debby wat balen. Blijf toch nog voor je duimen, geef de moed nog niet op. Kan mij voorstellen dat je je nu ontzettend *** voelt.
Wanneer is je NOD?
Lieve groeten Roos

Ooh Debby, wat ontzettend balen!
Kan me zo voorstellen dat je je ontzettend rot voelt!
Hoe gaat het nu met je?
Ik ga toch even door met duimen op een, alsnog, goede afloop!

Heel veel sterkte, ik denk aan je!
Liefs Suus

He Debby,

Hoe is het nu???
Heeft het doorgezet?
Ik hoop zo voor je dat je man gelijk heeft.

Groet,

Janien

He Esther, Suus,

Leuk om jullie nou ook op hyves te zien.
Ik was eerst bang dat het niet goed zou zijn om elkaar te zien. Je hebt toch een bepaald beeld van iemand in je hoofd en niemand lijkt op het beeld wat ik van diegene had.

Maar ik merk nu dat ik het toch wel fijner vind om jullie te zien. Je weet nu een beetje wie je tegenover je hebt en dat zelfverzonnen beeld is weg.

Ik heb totaal het tegenovergestelde als jullie.
Ik kan heel makkelijk alles weg doen.
Een maand voordat we besloten voor een 3e te gaan kreeg ik al enorme opruim woede.

Ik heb in 1 jaar (schrik niet) ongeveer 1000kg aan spullen het huis uit gegooid.
Zelfs in mijn zwangerschapsverlof ben ik met een hoop troep (hoog zwanger) 30 graden naar de stort geweest. 1 voor 1 dingen in de bakken gegooid. (met hulp van mijn vader)

En ook nu merk ik dat als ik iets niet meer nodig heb, weg ermee!!
Kleine kleertjes gaan naar mijn zusje. Die heeft een dochter van 4 maanden. (dat maakt het wel makkelijker om de kleertjes weg te doen)
Maar alles wat ik niet meer nodig heb gaat weg weg weg.

Mijn man wordt er af en toe gek van.
De containers bij ons zitten na 2 weken al helemaal vol, maar als ik het weer op mijn heupen heb gehad kan hij weer zakken meenemen naar het werk. (is gelukkig dichtbij)

Wij gaan zondag op vakantie.
Naar Luxemburg.

Gaan jullie ook nog?

Groet,

Janien

Hai,

Nou, het is echt doorgezet hoor. Ene kant beetje opluchting want dan wel en dan geen bloed wordt je ook gek van. Ben er goed van slag van. Mannen ook weer weg dus zit in mij eentje. Ga van het weekend wel lekker naar boord. Deze periode is zwaarder dan de voorbereiding van het hele ivf-gebeuren zelf, we waren allebei best wel positief. Maarja, we gaan gewoon verder voor de volgende poging en nu maar hopen dat het dan eens lukt. Had ik al verteld dat de dochter van manlief 2 weken geleden vertelde dat ze een miskraam had gehad. Balen voor haar natuurlijk maar ik kan het nu even niet aan om van haar te horen dat ze zwanger is, ze zijn er dus in ieder geval mee bezig. Straks heeft mannetje 2 kleinkinderen en dan hopelijk zelf nog een kleintje. Hopelijk zijn wij eerder zwanger dan zij, of is dat heel egoistisch van me. Ik vind eigenlijk wel dat wij nu aan de beurt zijn.
Janien, had je mij ook al ontdekt op hyves of heb ik een verkeerde benaderd? Ik zit er alleen nietr zo vaak op.Zijn je meiden binnenkort jarig?

Gr. Debby

Terug
Bovenaan