Derde kindje deel 3

ik ben echt net zwanger 4 weken en 4 dagen dus erg pril nog

en misschien zelfs nog 2 dagen korter want mijn ovulatie test was op dag 14 pas positief wel heb ik al op dag 28 positieve zwangeschapstest gehad maar ja die 2 dagen maken dan ook niet meer uit

groetjes

Ach, natuurlijk Loes - sorry. Jij had net juist van de week getest... Hoe voel je je? Misselijk of valt het wel mee?

Dit weekend druk spullen pakken voor de vakantie. We vertrekken dinsdagochtend naar Italië voor 3 weken. Zal dit forum wel missen hoor zolang!

Nou ja, eerst maandag nog naar de gyn. Kijken of er wat bekend is geworden uit het onderzoek naar het vruchtje maar ik stel me er maar op in dat er niets uitgekomen is en dat we dus "gewoon pech" hebben gehad. Het gekke is, het lijkt al weer zo lang geleden dat ik mijn mk had terwijl dat nog maar iets meer dan een maand is. Ik merk dat ik het zo langzamerhand echt wel een plekje kan geven. En zo dadelijk lekker 3 weken relaxen! (Maar voor die tijd kom ik hier nog wel even afscheid nemen hoor!)

Liefs, Chris

hoi ik ben niet echt misselijk maar wel weeig en ik heb het in de rug verder begint de vermoeidheid ook toe te slaan maar ik ben allang blij dat ik iets voel

heel veel plezier in italie lekker even uitrusten en vooral genieten , ik heb mijn eerste werkweek er al weer op zitten!

doei

Hai meiden,

Daar ben ik ook weer. Lekker wezen varen. Kreeg daar wel ontzettende keelpijn, gaf de schuld aan de airco maar toen we woensdag thuis kwamen begon ik te snotteren en gister lag ik met koorts in bed. Nu gaat het wel weer. Daarbij kwam ook bij dat ik van de week ook ongesteld ben geworden, ook de 1e keer na miskraam. Ook precies 4 weken na miskraam dus mijn lichaam functioneert gelukkig wat dat betreft ook goed. Ben nu aan de ene kant ook wel blij dat ik weer niet gelijk zwanger ben geraakt want ik heb deze week genoeg medicijnen geslikt voor mijn zomergriepje (gelukkig geen mexicaanse) dat ik geloof dat het dan bij voorbaat al niet goed kan gaan.
Als het goed is heb ik net voordat wij naar Italie gaan mijn eisprong. Wij gaan er dus wel gelijk weer voor, zijn er geestelijk weer helemaal klaar voor en bij ons telt elk maandje wel mee want ik word er niet jonger op. Ik neem maar geen test mee naar Italie (alhoewel) anders maak ik mezelf alleen maar gek.

Oh, nou vergeet ik helemaal Loes te feliciteren, te gek meid. Mag ook wel eens he na 10 maanden oefenen. Tja, die weken doorkomen zijn verschrikkelijk maar ga nu maar gewoon van het positieve uit. Er zijn hier nu al genoeg miskramen geweest dus dan slaan we jou gewoon over en krijg je een geweldige zwangerschap.

Chris, ook weer ongi geworden. Aan de ene kant wel fijn dat alles weer `werkt`he. Ik heb ook het gevoel dat de miskraam al een poos geleden is. Wij hebben inderdaad gewoon dubbel pech gehad en wij zijn samen met Edith natuurlijk de volgende keer aan de beurt en dan hebben wij al het geluk van de wereld. Wij hebben nu genoeg meegemaakt en verdienen nu ook een mooi en gezond kindje.
Veel succes maandag bij de gyn.

Liefs Debby

Loes: lijkt me ook wel weer zo, dat als het altijd goed gegaan is dat je je dan afvraagt wanneer er een keer iets mis zou gaan. Maar sommigen hebben gewoon lekker geluk en hoeven geen mk te krijgen. Mijn moeder heeft 4 kids, maar geen enkele mk gehad. Maar het komt inderdaad wel heel erg vaak voor.

Chris: ik herken precies met wat je zegt over het onbevangen een eerste zwangerschap ingaan, maar daarna toch kwetsbaarder zijn, door te weten wat het allemaal inhoudt.
Wat fijn trouwens dat je de mk's steeds beter verwerkt hebt. EN nog bezig bent, natuurlijk. Kennelijk kan een mens dat na een tijd toch aan, ook al is het verdriet op dat moment echt overweldigend. Petje af, voor je.

DEbby, lekker gevaren? En gezellig? Jammer van je griepje, maar blij dat het een gewone was en niet de mexicaanse. ZIjn jullie daar erg mee bezig trouwens? Ik niet echt.
Fijn dat je cyclus goed op gang gekomen is, dan kun je verder en de vorige periode min of meer afsluiten.

Hier alles goed. Ben vandaag precies 16 weken. Over 3,5 weken hebben we onze 20-weken echo. Ik voel me prima, maar mijn rug en mijn bekken worden wel weer week en kwetsbaar. Als ik rustig aan doe en goed op mijn houdig let, gaat het goed, maar als ik te veel til enzo, dan krijg ik wel weer pijn.

GreetZ

Hallo allemaal!

Loes gefeliciteerd!!! Geweldig zeg, eindelijk raak!
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, na al die vervelende berichten...
Probeer toch maar van het beste uit te gaan. Het gaat tenslotte meestal wél goed.
Geniet maar lekker van je kwaaltjes.

Hier gaat alles prima. Ik voel ons meiske lekker bewegen. Het wordt ook steeds krachriger...
Vorige week kwam mijn dochter `s morgens even bij ons in bed liggen, legt ze haar handje op mijn buik...krijgt ze meteen een keiharde schop!!!! Leuk was dat!!!! (nu nog wel)
Je had haar gezicht eens moeten zien! Ze vond het geweldig! En dat terwijl papa haar nog niet gevoeld had! Iedere keer als mijn man voelt,houdt ze zich muisstil..... Dat spelletje speelde onze oudste dochter ook graag met papa!

Verder zijn we flink aan het klussen.....dit keer aan de zolder! We hebben de dakkapel deze week gekregen! Super zeg! Wat een ruimte. Nu moet de kamer afgewerkt gaan worden.
Wordt nog een hele klus. Ik hoop dat we eind oktober alles af hebben!
Maar eerst gaan we over twee weken nog lekker 2 weken naar Zwitserland! Daarna komt de rest wel. Tja, wij hebben gelukkig 6 weken vrij! Onderwijzers hè....

Voor iedereen die nog op vakantie gaat....heel veel plezier....

Groetjes Estelle

Nou gelukkig vandaag mijn eerste echt negatieve zw test.
Kan ik weer opnieuw beginnen. Vloeien is nu na 2,5 wkn ook eindelijke gestopt.
Had de hele tijd nog bruine afscheiding, bah, nodigt niet uit om te klussen terwijl de zin er wel is, hihi.
Nu vakantie. Lekker 3 weken thuis met de meiden, heerlijk.
probeer te gaan genieten.
Vind het allemaal nog best moeilijk....

:-(
Edith

hoi edith fijn dat hij nu weer negatief is dat betekend dat je lijf er ook weer klaar mee is, veeel plezier met je vakantie heerlijk relaxen en genieten!!

GROETJES

Terug
Bovenaan