Loes: lijkt me ook wel weer zo, dat als het altijd goed gegaan is dat je je dan afvraagt wanneer er een keer iets mis zou gaan. Maar sommigen hebben gewoon lekker geluk en hoeven geen mk te krijgen. Mijn moeder heeft 4 kids, maar geen enkele mk gehad. Maar het komt inderdaad wel heel erg vaak voor.
Chris: ik herken precies met wat je zegt over het onbevangen een eerste zwangerschap ingaan, maar daarna toch kwetsbaarder zijn, door te weten wat het allemaal inhoudt.
Wat fijn trouwens dat je de mk's steeds beter verwerkt hebt. EN nog bezig bent, natuurlijk. Kennelijk kan een mens dat na een tijd toch aan, ook al is het verdriet op dat moment echt overweldigend. Petje af, voor je.
DEbby, lekker gevaren? En gezellig? Jammer van je griepje, maar blij dat het een gewone was en niet de mexicaanse. ZIjn jullie daar erg mee bezig trouwens? Ik niet echt.
Fijn dat je cyclus goed op gang gekomen is, dan kun je verder en de vorige periode min of meer afsluiten.
Hier alles goed. Ben vandaag precies 16 weken. Over 3,5 weken hebben we onze 20-weken echo. Ik voel me prima, maar mijn rug en mijn bekken worden wel weer week en kwetsbaar. Als ik rustig aan doe en goed op mijn houdig let, gaat het goed, maar als ik te veel til enzo, dan krijg ik wel weer pijn.
GreetZ