Hi Edith,
Ja, ze doen inderdaad een chromosoomonderzoek. De vk zei echter dat ik er rekening mee moest houden dat hier echter niets uit komt omdat door de curretage het weefsel van het kind teveel beschadigd kan zijn om nog nauwkeurig te onderzoeken. De gyn zei hier echter niets over, ben ook wel benieuwd. Ik mag volgende week maandag terugkomen - nog even spannend dus. Weet ook niet of ze het geslacht bepalen. Zou wel fijn zijn als dat bekend zou zijn. Ik zal aan je denken morgen. Laat je nog even weten wat er uit komt?
@ Loes, welkom terug van vakantie! Ik duim voor je dat je een vakantiekindje met je mee terug genomen hebt!
@ Debby, hoe is het met jou? Ik las dat je nu lekker even varen bent tot woensdag. Heb je je mk al een beetje een plekje kunnen geven?
Gisteren voor het eerst na de curretage ongi geworden. Precies 14 dagen nadat ik mijn eisprong meende te voelen dus dat is wel weer een opluchting. Alles lijkt dus nog te werken!
Mijn volgende eisprong krijg ik dan als het goed is vrijdag over een week (heb een cyclus van 27 dagen) in Italië. Maar eens goed over nadenken of ik het dan al aandurf om opnieuw voor en 3e te gaan of liever nog maar even te wachten. De afgelopen week gaat het eigenlijk best wel weer goed met me. Alleen soms even minder. Moest toevallig vandaag met mijn zoontje op de KNO-poli zijn en als ik dan het terrein van het ziekenhuis op kom rijden.....brrrr... ik voel me dan gelijk weer zó akelig! De curretage en alles eromheen komen dan gelijk weer terug. Maar misschien dat een nieuwe zwangerschap nou juist die verdrietige momenten zou wegnemen. Moeilijk hoor.....
Liefs, Chris