Derde kindje deel 3

Haaaa, maar een pril begin is een echt begin!!!! Van harte gefeliciteerd. Heerlijk goed nieuws. Leuk dat het na zo'n lange tijd toch gelukt is. En nu maar duimen en genieten.

Ik had bij de eerste ook een begrafenis van een koorlid. En we moesten nog zingen ook. Het is al dubbel en dan de "stabiliteit" van je hormonen erbij.... Heel vervelend.

Ik ben tussen de middag even met de kids op bed gegaan, WErden we pas om 15.30 weer wakker! Haha. Ik voelde me een beetje bejaard, haha.

GreetZ

Hee Loes, geweldig joh!
Heel erg gefeliciteerd.
Hopelijk gaat alles goed.

Ik heb de gyn aan de lijn gehad. chromosoomonderzoek duurt nog een paar weken. dus dat hoor ik pas met de nacontrole over een maand. Hm, wel jammer, maar goed. Het gewone weefselonderzoek was normaal. gewoon baarmoederslijmvlies enzo.

Tja, nog maar wachten dus...

edith

dankjewel voor jullie lieve reacties

het is nog erg onwerkelijk maar wel weer heel speciaal ik heb meteen weer van dat trekkerige gevoel in mijn onderbuik dat ik bij de anderen ook had en dan heb je echt het idee van alles wordt in werking gezet

edith ja dat is balen dat het nog wat langer duurt

swiepie lekker dat je nog even een dutje kunt doen met je kids heerlijk als de oudste weer naar school is kan ik soms s'middags ook even liggen want de jongste slaapt nog elke middag ook al is hij ruim 3 jaar

groetjes

@Loes, GEFELICITEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!
Super, super - eindelijk na zo'n tijd zwanger! We gaan hier met z'n allen allemaal voor je duimen dat het allemaal goed mag gaan en je heerlijk kunt genieten van een gezonde zwangerschap en dito kleintje straks. Dikke knuffels!!!!

@Greet, lekker juist dat je een paar uurtjes rust kon pakken. Zal vast niet dagelijks lukken met twee rondvliegende kids! Zou zeggen, ieder uurtje dat je lekker kunt relaxen gewoon doen en zeker niet schuldig over voelen. Gewoon genieten!

@Edith, balen dat je nog geen antwoord hebt van de gyn. Maar ik begrijp dat jij tussen de curretage en de nacontrole nog telefonisch gecheckt bent door de gyn? Ik heb tussendoor niets meer van die man vernomen. Maar maandag heb ik de nacontrole dus en hoop ik iets te horen.

Liefs, Chris

Chris, telefonisch contact was vnl voor de uitslag, maar toch was het wel prettig om even te kletsen.
Er wordt verder geen onderzoek bij mij gedaan. Daar komt meestal niks uit en als er iets uitkomt kun je er meestal niet veel mee. Hij zei ook eerlijk: dan weet je alleen dat je vaker een mk kan krijgen en dan wordt het toch blijven proberen tot het wel lukt.
Ik hou er wel van dat hij zo eerlijk is. Aan onzin heb ik niks...

Kindjes zijn nu uit logeren. Man en ik hebben het druk met werk,maar ook lekker tijd voor elkaar.
Ongedwongen vrijen. Ook wel weer lekker, geen druk om zw te worden, want HCG is nog niet helemaal weg, dus volgens mij ben ik nog helemaal niet vruchtbaar.
Mocht het toch gebeuren ook geen probleem. Maar het mag wel even wachten...vind het doodeng.
Onbezorgde zw schap zit er niet meer in, helaas...

Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt...
Edith

Edith, lekker dat jullie even het rijk alleen hebben. Dat gebeurt natuurlijk ook niet zo vaak. Het lijkt me inderdaad wel veel spannender als je nu weer zwanger zou worden. Maar heel stom; ik vind deze derde (vierde) zwangerschap zelf ook een stuk spannender en bij ons is er niks geks gebeurd. Je wordt ook ouder en dan ben je so wie so kwetsbaarder.

Hier alles goed. Ik begin nu echt uit mijn gewone broeken te groeien en heb nu alleen nog maar zwangerschapskleding aan. Wel weer heel leuk. Al merk ik dat mijn bekken ook weer vrolijk verweekt. Minder. Ik blijf op mijn houding letten en dan zien we wel.

GreetZ

hoi ik ben ook wel meer bezig met of het goed zal zijn het is mijn derde zwangerschp en het is dus nog nooit misgegaan maar je hhort (ook hier ) en in mijn omgeving zoveel miskramen dat je je erg bewust van wordt dat het ook bij ons een keer mis kan gaan ik wou dat de dagen,weken voorbij vlogen

groetjes

Hi Greet en Loes, hoever zijn jullie nu ook al weer? (Ik mis de lijstjes....). Kan me wel voorstellen dat jullie ook meer spanning voelen dan tijdens eerdere zwangerschapen. Misschien ook wel omdat je bij een eerste zwangerschap er veel onbevangener ingaat. Bij volgende zwangerschappen ben je misschien je toch iets bewuster van de kwetsbaarheid, juist omdat je zo'n wonder al eerder hebt meegemaakt. Je weet beter wat je verliezen kunt. Maaaaaar niet somber - de meeste zwangerschappen gaan "gewoon" goed hoor!

Liefs, Chris

Terug
Bovenaan