Derde kindje deel 3

Greet, hahahaha, wij zelfs helemaal NUL euro!!!

Lies, bedankt voor je antwoord.
Hm, begin nu toch extra te twijfelen. Vanochtend flink misselijk, ging alleen maar weg door de hele dag door te blijven eten. Ook zwaar gevoel onderbuik.
na die 2 mk zo vlak achter elkaar heb ik het zwanger worden eigenlijk een beetje uit mijn hoofd gezet. wel lekker relaxed. Veel wijn en veel spontane vrijpartijen, hihi....
Nou ja, misschien moet ik wel gewoon ongi worden. A.s. woensdag precies 4 wkn na de cur.
Ik wacht wel af wat er gaat gebeuren...

@janien: ik heb twee meiden. In maart vroege mk bij 6 wkn. En op 11 juli een mk nadat ik een goede echo had gehad twee weken ervoor met kloppend hartje. Zo, heb je alles weer up to date...;-)

GRRRRRRRRRRRR, vanochtend ongi, balen!!
Precies 27 dagen na de curettage. Zolang is mijn cyclus ook altijd.
Dus heb ik mijn ei gehad terwijl ik nog HCg in mijn bloed had????

Nou ja, maakt nou niet meer uit...
Nieuwe NOD...eh...8 sept (eigenlijk 7, maar hou maar 8 aan om zeker te zijn...).
Pffffffff, wat lang nog......

He balen, meid. Had je stiekem toch een beetje hoop gekregen door de misselijkheid. Die verraderlijke kwaaltjes ook. Kun je ook echt niet op vertrouwen, he. En typisch dat je met hcg wel een eisprong had. Nou ja. Het is niet anders. Nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent, helaas.

GreetZ

He Edith

Balen maar aan de andere kant je weet nu wel dat cyclus weer hersteld is dat alles weer goed is. Nu weet je wel weer dat het kan. Mij is na mijn curretage verteld dat het beter was er 1 cyclus ertussen te laten (de meningen zijn erg verdeeld daarover) die heb jij nu gehad. Nou hopen dat 8 sept er niets meer gebeurd!

Liefs
Lies

Greet en Lies, bedankt voor jullie lieve reacties.
Hm, begin nu toch weer te twijfelen...
Deze ongi stelt niks voor.
Vanochtend iets helderrood, maar verder wat oud bruin.

AAAAAARRRRRRGGGGGGGGGGHHHHH!!!!!
hahahaha, moet hier echt om lachen hoor.
Wat kan je lijf je foppen.

Nou ja, heb echt geen idee meer hoor. Mijn mannie beweert nog steeds dat ik zwanger ben, en hij is nog bijna betrouwbaardere dan een test!!
Misschien een innesteling? Ook wel weer veel bloed dan, maar ja...

Nou, hou jullie op de hoogte, hihi...

OOh Edith, wat een ....
Nou ja, afwachten dan maar weer of niet.

Zullen we afspreken dat jij zwanger bent voordat ik bevallen ben!!
Geldt trouwens ook voor de rest.

Lijkt me geweldig dat iedereen van dit topic binnen een jaar nog een gezonde baby op de wereld zet..

Groet,

Janien

Janien,
goede afspraak!!!
En dat deze dan ook blijft zitten he!
Ongi zet echt niet door. Vanochtend buikpijn, dus dacht, nu komt het....weer minimaal drupje bloed.
Ook misselijk en moe!!!!!
Maar zw test van gisteravond was neg.
Ik ga over een paar dagen nog eens testen, want dacht vanochtend toch een minimaal streepje te zien. Maar volgens mij loop ik me nu helemaal gek te maken.
Hm, was er ff niet zo mee bezig, maar nu toch wel weer...tja....

hoi edith je maaht het wel spannend hoor ik ben nu 6 weken en 3 dagen maar op 26 van mijn cyclus had ik ook een beetje bloedverlies dat ik tegen mijn man zei het is weer niet raak ik ben ong oon het worden maar het bleef bij die ene dag en op dag 28 positief gestest! dus soms kan het wel!!

ik duim voorje

janien leuk dat je er weer bij bent!

Terug
Bovenaan