Derde kindje deel 3

Hallo allemaal!

Een paar dagen geleden al een heel bericht getypt, maar op de een of andere manier niet geplaatst...

Janien, wat leuk weer wat van je te horen! Wat gaat de tijd toch snel! Ik kan me nog zo goed herinneren dat je met het goede nieuws van de zwangerschap kwam! En nu ben je al zover....kunnen we bijna gaan uitkijken op het grote nieuws.....

Weet jij eigenlijk wat het wordt??? Mogen wij het ook weten??
Jij had toch een meisjestweeling van 7?

Ik heb idd een meisje van 5 en een jongen van bijna 3. Ze leven heel erg mee met de baby. Wij weten wel dat het een meisje is. (al houden we het eigenlijk voor de buitenwereld geheim!) De kinderen weten het niet. Aangezien wij het niet willen verklappen, willen we hen niet met een geheim opzadelen. Mijn dochter wil het wel heeeeeel graag weten!

Edith: wat een spanning en onzekerheid zeg. Het kan natuurlijk alle kanten op. Ik hoop heel erg voor je dat je gewoon zwanger bent, maar ga er toch niet teveel van uit...dan wordt het misschien wel een hele grote teleurstelling voor je. En je hebt al het nodige moeten verwerken. Ik wil niet je hoop wegnemen, ik heb natuurlijk makkelijk kletsen.
De afspraak van Janien vond ik trouwens wel een hele goeie! Door het missen van het belangrijke lijstje ben ik nu ook helemaal het overzicht kwijt. Maar volgens mij zijn er niet meer zo heel veel niet-zwangeren, toch??? Binnen 2 maanden allemaal zwanger zou toch leuk zijn.
En anders moet het toch zeker voor mijn bevalling gepiept zijn? Geeft weer wat meer zpeling.

Edith ik zal in ieder geval weer heeeeeel hard duimen dat het toch raak is.

Wij vertrekken zaterdagnacht naar Zwitserland. Ik weet niet of ik voor die tijd nog langskom, anders wens ik iedereen nu alvast heel veel succes met klussen en de kwaatljes en "zien " we ons weer over 2 weken..

Groetjes Estelle

Hai meiden,

Ik ga morgen lekker naar Italie dus ik ben er de komende 2 weken ook niet.
Oei Edith, wat spannend. Ik hoop het voor je. Ikzelf heb als het goed is van de week mijn eisprong gehad maar ik heb er niet veel vertrouwen in. Wel genoeg geklust maar ik heb nu nog steeds wat bruinerige afscheiding terwijl ik 2 weken geleden voor het eerst weer ongi was geworden. Had dat bij de vorige mk niet. Voel me ook wat bleeeh maar dat kan ook van de vakantiestress komen.
Ik hoop inderdaad dat iedereen van ons nu binnen een jaar allemaal een gezond kindje op de wereld ga zetten, dat zal toch wel helemaal te gek zijn. Net is de kleindochter van mijn mannetje geweest en als ik hem dan zo met haar zie dan doet dat best wel pijn. Ik wil hem ook zo graag een kindje geven, zeker omdat het contact met zijn zoon niet zo bijzonder is. Ik wil gewoon een kindje van ons samen.
Iedereen die nog op vakantie gaat, geniet er lekker van en ik ben over 2 weken weer terug. Heel misschien kijk ik tussendoor nog even want mijn zoon neemt zijn laptop mee dus misschien kan ik dan nog ff internetten.

Liefs Debby

Estelle en Debby, fijne vakantie!!!
Estelle, je hebt helemaal gelijk hoor! Ikhoop maar niet teveel.
Zou ook wel vreemd verhaal zijn.
Maar goed, bij Loes was het toch ook raak na onduidelijk bloedverlies.
Eigenlijk maar 1 dag iets helderrood bloed en nu twee dagen een beetje bruinig slijm.
Kan dus van alles zijn. Ook een heel lichte ongi, zo vlak na een curettage misschien minder aangemaakt of zo.

Zou superblij zijn, maar ook helemaal in de stress schieten, denk ik hahahaha
Nou ja, we zien wel....

Weet je wat nu zo leuk is? Na heel lang getwijfeld te hebben over een derde, roept mijn man nu dat hij er wel vier wil!! Van het ene uiterste naar het andere!!
Mijn twee meiden zijn echt een team en hij zou het zo sneu vinden dat die derde er dan een beetje bijhangt.
we gaan toch verbouwen, dus kamers genoeg, zegt hij dan.
Jaja, maar hij vergeet voor het gemak even dat ik die kinderen moet baren, pffffffff
Maar stiekum lijken mij 4 eigenlijk best heel leuk!!
Maar dan word ik echt wel oud....
Nou ja, eerst die derde maar eens....
Maar soms is het wel lekker om een beetje te dromen.....;-)

liefs,
Edith

Hoi Estellen en Debby, heel veel plezier op vakantie en wie weet komen jullie zwanger terug?

Edith, wat maakt je lijf het spannend, zeg. Zelf had ik wel regelmatig dat ik rond de nod een beetje ongi werd en dan pas 2 of 3 dagen later zette het dan echt door. Wie weet gebeurt dat nu bij jou ook. Maar liever hoop ik dat het gewoon raak is, natuurlijk.

Stiekem begin ik trouwens ook te dromen van een vierde. Tot nu toe gaat deze zwangerschap beter dan de andere 2. En ik ben er zelf een van 4. maar ik krijg manlief echt niet meer zover, ondanks dat hij er zelf ook een van 4 is.

Verder heb ik een beetje stom probleempje: mijn borsten worden te groot! Ik ben van de week uit een ietwat oude, maar mooie bh geknapt, haha. Mijn zwangerschaps bh's van de vorige keren passen ook niet echt lekker. Dus loop ik nu al in mijn voedings bh's, maar dat vind ik niet echt leuk. Ben pas 18 weken!

Nou, goed weekend allemaal, en het wordt hier een beetje rustig denk ik. Ik ga volgende week een weekje kamperen. Dus tot eind aug. ergens!

Hoi hoi

Ik snap er miks meer van. Gisteren een heel bericht getypt...kreeg ik een foutmelding. Bleek het bericht niet geplaatst. Nu heb ik al mijn moed weer bij elkaar geraapt voor een derde keer te reageren, staat het bericht er gewoon wel op!!!!
Lekker duidelijk hoor!!!!

Edith: het kan natuurlijk wel zo zijn hoor dat je gewoon zwanger bent. Zo vreemd is je verhaal niet. Heb het nu wel al vaker gehoord dat er bloedverlies was en toch zwanger!!! We duimen gewoon verder. Heb je nog een test gedaan!!!

Wat die vierde betreft...mijn man heeft precies hetzelfde!!!!! Hahahaha, ik heb moeten praten als brugman om voor de derde te gaan....
Nu heeft hij het wel heel vaak over een vierde. We hebben de dakkapel klaar. Zegt hij dat daar makkelijk twee kamertjes van gemaakt kunnen worden........nou ja...MANNEN!!!!
Hahahaha, vier lijkt me ook wel helemaal te gek. Maar hier lijkt me de kans toch wel erg klein hoor. Ik ben straks 35 als deze mup geboren wordt. Voor de vierde ben ik dan alweer gauw 2 jaar verder...dan ben ik 37/38. Niet dat dat te oud is, hoor! Maar ik heb een hartafwijking. Mij is altijd verteld dat mijn hart waarschijnlijk geen zwangerschap aan zou kunnen. Als ik straks drie schatjes heb rondlopen, mag ik echt wel in mijn handjes klappen. Ik denk dat ik mijn lichaam dan wel genoeg heb afgebeuld....
Maar ja, we zien wel!

Ik vertrek morgen ook op vakantie, dus tot over twee weken!!!
En Swiepie...ik ben al zwanger....nog zwangerder hoef ik niet terug te komen...hahaha, alleen nog ronder!
Die lijstjes waren toch wel erg handig hè?

Groetjes Estelle

hahaha, Estelle gaan we over een jaar of twee een "vierde kindje" forum maken,hihi. Greet, misschien moeten jullie ook gaan verbouwen, dan willen die mannen wel!! ;-)

Hihi Greet, sorry dat ik in de lach schiet, Te grote (.)(.)...
Ik heb zelf een krappe B en tijdens zw schap en BV een flinke C, dus dan altijd errug blij, hahah. Maar als ik uit mijn Marlies Dekkers zou knappen , zou ik ook niet blij zijn...grrrrrrrrrrrr

Nou, hier veel duidelijk geworden. Vloei nu dus voor de 4e dag minimaal. Test van gisteravond was echt helemaal negatief. Toen ik m vergeleek met die van 3 dagen geleden zag ik dat die van maandag TOCH een heel licht streepje liet zien.

Dus twee mogelijkheden:
- of het was nog oud HCG en nu zijn de laatste restjes weg met deze kleine menstruatie (wel wat stugge stukje verloren nl, met weinig bloed)
- of ik ben toch een paar daagjes zwanger geweest, maar het is weer mis gegaan. Dat zou wel mijn miss en moeheid van de afgelopen dagen verklaren. Die zijn nu ook helemaal weg.

Nou ja, wat het ook is geweest. Ik ben zeker NIET zwanger.

Jammer maar helaas.

Liefs,
Edith

Estelle, o sorry, lees nu pas goed, je hebt een hartafwijking. Joh, das een ander verhaal.
Leeftijd beginnen we maar helemaal niet over. Ik ben nu al 38, dus bij een eventuele vierde zou ik al zeker over de 40 zijn. En nu al twee mk achter elkaar geeft ook niet veel moed...

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Estelle en Debby, fijne vakantie!!

Oh Edith, wat een onzekerheid. Is het dit, is het dat???? Ik hoop voor je dat je snel duidelijk hebt.

Ik heb het ook met mijn man over een 4e gehad, omdat de jongste 2 dan ook samen zouden opgroeien, maar daar wilde hij niets van weten.
Nou ja, we zien wel!!
Hij heeft ook lang moeten nadenken over nummer 3, dus wie weet??
We hebben alleen geen slaapkamers meer over.
Dat zou dan wel een probleem worden.

Estelle, onze dochters zijn in juli 8 geworden.
Ze willen heeel graag weten wat het wordt.
Wij weten het wel, maar willen het nog voor onszelf houden.
Ik vertel hier ook nog niets. Je weet niet wie er mee leest.

Groet,

Janien

Terug
Bovenaan