Derde kindje deel 3

Sorry Lies en Loes. De i en de o liggen ook naast elkaar op het toetsenbord... En dan nog wat simpel-makende-hormonen. Zou het ooit weer goedkomen?

Ik voel me nu inderdaad ook wel goed, ja. Die eerste misselijkheid is voorbij (bij mij wel, gelukkig) Hopelijk gaat het bij jou ook nog over Lies. En mijn bekken doet nog niet al te vervelend en ik voel de kleine af en toe kriebelen. Kortom: dit is de leuke tijd om te genieten.

Goed weekend allemaal. Ik denk dat ik er maandag pas weer ben. Ik moet trouwens wel steeds meer zoeken om ons te vinden. Maar ik blijf zoeken. Veel te leuk hier.

Hallo allemaal,

Hierbij mijn eerste berichtje op het nieuwe forum.

Ik heb al wel weer wat bijgelezen. Wat gaat het hard he?

Nieuwe zwangeren GEFELICITEERD!!!

Ik hoop dat na de bevalling van Lies of mij een hele stroom baby's komt van de rest.

Ik ben nu 31 weken en 2 dagen.
Lies, jij bent dan toch nu een week of 30?

Hoe voel je je?

Ik heb ondertussen zo'n dikke buik dat mensen denken dat ik elk moment moet bevallen.!!

Ik vind het wel wat zwaar worden ook. Heb lage bloeddruk en bloedarmoede. Zit nu al 3,5 week aan de ijzertabletten.
Gelukkig heb ik vakantie gehad en kon ik het rustig aan doen.

Vanaf maandag moet ik weer aan het werk.
Nog 4,5 week en dan begint mijn verlof!!

De laatste weken gaan hard.
De babykamer is bijna klaar. We zijn nu kaarten aan het uitzoeken.

Groet,

Janien

Hai,

Greet, de mechanische bekkeninstabiliteit moet je zien alsof je een arm of been breekt. Ik heb dus tijdens de bevalling van mijn eerste mijn schaambeen gebroken ( te ver uitelkaar ). Het geneest dus net als een gebroken arm ofzo. De hormonale bekkeninst. is onder invloed van je hormonen en dat heb jij zo te horen. Ik heb tijdens mijn zwangerschap nooit last van mijn bekken gehad. Gewoon pure pech tijdens de bevalling, ze moesten hard op mijn buik duwen omdat de kleine het te benauwd kreeg, het was of dit of de vacuum. Helaas ging het dus voor mij iets minder maar gelukkig ben ik er van hersteld maar omdat ik nu meer botvorming rond mijn schaambeen heb beval ik dus daarna met een keizersnede ( te weinig ruimte voor het kind om er door te komen).

Janien, gezellig dat je er weer bent. Alweer ruim 31 weken, wat gaat het toch snel.

Ik ga vanmiddag weer naar boord en hopelijk kom ik daar weer zwanger vandaan. Ik laat in ieder geval voordat ik op vakantie ga nog wat van me horen.

Liefs Debby

He Janien! Leuk om weer van je te horen. Ik ben nu 29 weken. Ik werk nog 6 weken en dan met verlof want ik ben nooit 100% teruggekeerd want ik blijf wel gammel dus ik moet er 6 weken van te voren uit. Ook ik heb een lage bloeddruk en dat is wel vermoeiend en ook ik heb een buik dat iedereen denkt dat ik nu gan bevallen en dan denk ik was dat maar waar.

Debby zou mooi zijn zwanger van de boot terugkomen.

Dat was hem even !

Liefs Lies

@Chris. Ik snap wel je dubbele gevoel bij die uitslag van het chromosoomonderzoek. Nu weet je nog niet waarom het misging....
weet je nu eigenlijk of het een jongen of meisje was? Hoef je niet te vertellen, ben alleen benieuwd of ik dat straks ook te weten kan komen.
@janien, hee lang niets gehoord. Fijn dat het goed gaat.
@Lies: ooooo wat gaat het snel he? Blijft toch een beetje raar idee. Anders was ik ook zo ver geweest.
Lijkt zo lang geleden die eerste mk.
Niet jaloers hoor! Ben blij dat het bij jou redelijk goed gaat.
@Greet: wat super dat je je kindje al kunt voelen. Dat vind ik ook altijd zo'n speciaal moment.
@Loes: wat een geruststelling dat de zw test meer weken aangaf, he? blijft toch spannend.
@Debby, nou wij gaan er ook voor om zwanger te worden he?

Hier een beetje niemandsland gevoel. De curettage is alweer 3,5 wkn geleden. Wat vliegt de tijd. Geen idee van NOD. Vorige keer duurde het 5.5 wkn na de cur voor ik ongi werd. Een week geleden pas een neg test en het vloeien gestopt. Paar dgn geleden misschien een ei. Dacht wat transparanter slijm te hebben.Maar ja...wil er ook niet teveel mee bezig zijn.
Wel veel zin in sex, hahaha. Komt ook wel door de vakantie en de zon. en lichamelijk weer opgeknapt.
Maar wil ook niet om de haverklap testen. Misschien over een week eens proberen.
Hebben jullie enig idee wanneer je weer een eisprong kunt hebben nadat HCG uit je lijf is? Zou dat al een paar dagen erna kunnen?
Hm, lijkt me errug snel...
Liefs voor iedereen,
edith

Hoi,

Ik heb gekeken of ik het lijstje van het vorige forum kon kopieeren, maar daar kan je niet meer op.
Alleen de moderator is er nog.

Estelle, jij had toch 1 zoon en 1 dochter?
En er komt nu een dochter bij.
Klopt dat?
Heb je het je kinderen al verteld? Vinden ze het leuk?

Lies, weet jij ook al wat het gaat worden?
Jongen toch? Of heb ik dat mis?

Groet,

Janien

HE Janien

Ja ik krijg een jongen en heb een jongen en een meisje en Estelle had ook een zoon en een dochter en krijgt een meisje erbij en Tamar ook en die heeft straks 3 meiden. Ik kom zelf uit een gezin van 3 meiden en ik vond dat helemaal leuk. Krijg zelf nu een heel ander gezin met twee jongens en een meisje. Mijn kinderen weten het ik heb hen ook de naam al verteld. Mijn zoon snap er niets van maar mijn dochter en wel. Weet jij wat het wordt of houden jullie het voor jezelf?

Edith ja zo raar wij waren helemaal gelijk ik hoop ook maar steeds zo dat jij snel zwanger bent (voor iedereen natuurlijk)! Volgens mij kun je trouwens nu gewoon een eisprong hebben, ik was na mijn curretage gewoon na 4 weken ongesteld en met de andere miskamen ook. Ik neem aan dat de hcg ook niet gelijk verdwenen zal zijn geweest.

Liefs
Lies

Oeh Debby, wat klinkt dat ook ontzettend pijnlijk; je schaambeen breken. En dan moeten bevallen met een keizersnee. SChijnt ook nogal pijnlijk te zijn. Maar inderdaad heb ik dan de hormonale BI.

Maar hopelijk kom je inderdaad weer zwanger van boord!

Hoi Janien, leuk dat je ons weer hebt kunnen vinden. En knap, want we zijn aardig weggemoffeld geraakt. Jammer dat je je zelf minder goed voelt. En die bloedarmoede heb ik al vanaf 12 weken, met staalpillen. Had ik bij de andere 2 kids ook.

Lies: wij hebben ook een jongen en een meisje. Had je nu ook voorkeur voor een van beide? Mij maakt het niks uit, omdat we beide al hebben. Zelf kom ik uit een gezin met 3 broers, geen zussen, dus ik zou wel nieuwsgierig zijn naar het fenomeen zusjes. Maar een jongen is voor mij ook wel heel vertrouwd. En is leuk voor mijn zoon, natuurlijk.

En, hebben jullie nog wat gewonnen? Wij maar een paar eurootjes.

Terug
Bovenaan