Derde kindje deel 3

Heey meiden!!

Ook ik ben er weer... En tsja, ook ik ben hier nog niet kapot van!! *oeps!* Misschien is het wel een kwestie van wennen...

Hoi Marjoleine,

Je zit nu op het zwanger worden forum.
Ons andere topic zal op zwanger worden na een miskraam zijn. Ik heb hem alleen ook nog niet kunnen vinden.
Vind het bniet echt makkelijk werken zo met het nieuwe forum. Zoeken lukt ook voor geen meter.

Groetjes Suus

hoi ik heb hem ook gevonden maar vind het ook niet fijn van de week ongesteld geworden op dag 25 al dus op naar ronde 10 jullie zullen me even missen want we gaan morgen naar spanje misschien brengt de relaxte vakantie sfeer ons meer geluk

doei veel succes met het nieuwe forum

ooo nu wel wat gaat het traag!!

iedereen die mvakantie heeft wens ik veel plezier en de anderen werkze

Hai meiden,

Inderdaad, ik hou ook niet van veranderingen. Vind het niet erg overzichtelijk. Hier slecht nieuws. Ik heb een miskraam gehad afgelopen woensdag. Eindelijk kwam het mannetje woensdag thuis en we hadden echt zo van we gaan lekker genieten met de jongens en het kindje in de buik. Afspraken gemaakt bij gyn en vk maar 2 uur later kreeg ik bloedverlies. Nu een ietwat heftige menstruatie maar eigenlijk heel weinig buikpijn e.d. Heel veel gehuild, ik voelde me zo goed. Zo anders als bij de vorige miskraam. Donderdag moeten we voor echo ( zou dus een leuke echo moeten zijn maar is nu veranderd in een echo om te zien of alles weg is), hopelijk ben ik dan schoon en hoef ik niet gecurreteerd te worden. Gelukkig heb ik niet zoveel pijn als bij de vorige keer maar dat komt ook omdat ik nu nog maar 6 weken was. Het doet ontzettend veel zeer en we hebben ook besloten om niet de medische molen in te gaan maar om het gewoon zelf nog 1 keer te probereren. Weet niet precies wanneer ik weer schrijf, moet het allemaal even een plekje gaan geven.

Gr. Debby

Als ik typ, krijg ik mijn tekst niet eens in beeld. Ik kan wel een berichtje versturen, maar zie dus niet wat ik schrijf. Gelukkig kan ik wel een beetjee blind typen, maar dit is wel erg raar. Ik doe in ieder geval weer mee, maar heb nog niet bijgelezen. Omda ons oude forum er niet aan is geplakt, is het moeilijk met terug lezen. Ik onthoud namelijk niet precies wie wat heeft meegemaakt. Misschien is het aardig - ook voor eventuele nieuwe deelnemers - nog een voorstel rondje te doen?

Ik ga eerst kijken of ik dit bericht kan versturen en niet voor niets heb getypt. Sorry voor de fouten ;-)

Tamar

Terug
Bovenaan