Hoi Suus, wat is dat dan ontzettend toevallig dat je juist op deze dag dan wat bruinverlies hebt. Wat zul jij geschrokken zijn. Hopelijk blijft het hierbij en zie je 14 juli een goede zwangerschap. Watis 4 dagen dan nog lang, he. Nou, ik duim voor je.
Mijn kinderen zijn trouwens bijna 4 en ruim 2. Ook wij hebben even getwijfeld of we ze mee zouden nemen, maar ten eerste zou het te druk zijn (ze zitten overal aan en zitten nooit stil) en als het niet goed is, dan zien ze ons verdrietig en moet je dat meteen uitleggen zonder dat je tijd hebt om even tot jezelf te komen.
Hier kon ik vandaag voor het eerst het bolletje van mijn baarmoeder boven mijn schaambeen uit voelen komen. Ik heb nu iets meer buikspieren dan de vorige keren, haha, waardoor ik het nog niet eerder goed kon voelen. Ik vind het wel weer eebn leuk moment. Zeker met een goede echo-foto op schoot. Zwijmel.
Even een vraagje aan de zwangeren die al verder zijn. Doen jullie nog iets van een zwangerschapscursus? Het lijkt mij wel leuk om weer iets te doen om even er lekker bij stil te staan, maar die info kan me wel gestolen worden, haha.