Lies, lieve lieve Lies,
heeeel erg gefeliciteerd met je zoon Niels!!! Ik heb wel meegelezen, maar kon het steeds niet opbrengen om te schrijven. Het sterfgeval in de familie was niet iemand waar ik veel contact mee had, maar het overlijden was onverwacht en naar. Een emotionele tijd. En idd. vandaag eigenlijk mijn bevallingsdag van de eerste mk. Ik had erop gerekend nu wel weer zw te zijn. Maar helaas afgelopen vrijdag ongi geworden. 4 dagen te vroeg!! Had goede hoop, want ik was misselijk en had gespannen borsten en was moe. Maar toch allemaal pms. Wel eindelijk weer eens een normale menstruatie sinds de cur in juli. Had steeds heel weinig bl verlies. Nu weer normaal, gelukkig. Pfff, ronde 5 na 2e mk....NOD 20-11, maar kan dus ook 16-11 zijn. Wel raar, zo'n korte cyclus van maar 24 dgn, maar ja...hadden wel rond ei geklust, maar toch niet raak...
Voel me wel leeg. Al bijna een jaar bezig, twee keer zwanger, twee mk, twee curettages.
Ben inmiddels 39 en ga echt twijfelen of het nog gaat lukken om een derde te krijgen. Zeker nu mijn cyclus zo raar gaat doen.
Hoeveel ik de zwangeren en pas bevallen moeders het ook gun, is het ook heel moeilijk.
Liefs,
Edith