DERDE KINDJE DEEL 5

Debby, ach meid, wat balen allemaal.
hoop op een wondertje voor je!!!
Hier tijdje niks laten horen. Ook niet veel nieuws. Maand pil gebruikt ivm mex griepprik.
Deze week m'n ei. Denk zelfs vandaag! Heerlijk rustige kerst. Veel tijd voor elkaar, dus dat zou goed moeten komen. Nieuwe NOD wordt 7 januari. Ronde 7 na 2e mk alweer....pfffff.
Heb de moed al een beetje opgegeven. Al ruim een jaar bezig.
Debby, moedig dat jij de MM in gaat. Ik weet zeker dat ik dat niet ga doen.
Als een derde krijgen niet lukt, dan heeft dat zo moeten zijn of zo. Maar ik snap dat jij er wel voor gaat.
Hopelijk is het straks niet nodig...

@swiepie en Suus, spannend, het schiet al op...sterkte met de laatste loodjes...

hoi allemaal iedereen goede kerstdagen gehad hier wel maar ook fijn dat we er weer een ritme in kunnen gooien

morgen ben ik alweer 26 weken zwanger het gaat nu erg snel ik veol me nog prima op zuurbranden na ik heb net even geteld ik moet nog 18 dagen werken( 2 dagen per week) en dan ben ik al met verlof ook heb ik w.s heel lang verlof want als mijn werkgever het goed keurt plak er 7 weken achter aan en zou ik op 23 aug weer moeten gaan werken!! dat is een fijn ide he ?

edith en debstars ik hoop echt dat jullie tijd gauw zou komen elke maand die teleurstelling is erg vervelend

swiepie en suus voor jullie schiet het elemaal op gaat het nog goed?! en suus merk je nog verbetering nu je volledig gestopt bent ik hoop dat je de rest van de zwangerschap zo beter aan kan

en hoe gaat het met de jonge baby 'tjes en hun ouders! groetjes an iedereen en ik hoop dat het hier weer wat drukker word ik ga het van mijn kant in iedergeval proberen

alvast een goed uiteinde en een voorspoedig nieuwjaar met gezonde baby'tjes en goede zwangerschappen!!

Hier een lekker rustige kerst gehad. Maar de nacht van tweede kerstdag op zondag heb ik wel heel slecht geslapen. Ik had last van voorweeen of zoiets. Ik kende dat eigenlijk niet van de andere 2 zwangerschappen, maar daar ben ik ook niet zo rauwig om. Het deed gewoon wel echt pijn, al wist ik ook wel dat het geen echte weeen waren. Maar ze kwamen wel regelmatig. Uiteindelijk heb ik er "maar" anderhalf uur van wakker gelegen, en het voordeel is dat de kleine nu is ingedaald.

Het maakt je wel even bewust van het natuurgeweld dat er straks weer komen gaat. Stiekem ben ik wel een beetje zenuwachtig voor de bevalling. Ik zie niet op tegen het bevallen zelf, maar wel tegen de logistiek: de kinderen naar een of meerdere oppassen, ik naar het ziekenhuis, manlief op tijd thuis enzo. Alles staat klaar, dus het mag komen. Ik hoop dat het een nacht is en in een weekend. Dat is het makkelijkst, haha.

WE zullen zien en ik hou jullie op de hoogte. Nog ruim 2 weken en dan ben ik uitgerekend, en omdat de adnere 2 een weekje eerder kwamen, denk ik dat deze dat misschien ook doet. WIe weet...

Hai,

Nou ik ga niet naar boord dus het hangt bij ons van de woensdag af. Zal er om hangen. Hopelijk bij jou Edith meer geluk. Ik ben natuurlijk van het jaar ook de mm in geweest. Ik heb toen 2 maal IUI gehad maar werd daarna spontaan zelf zwanger. Stiekem hoop ik daar nu ook op. Tot 2 keer toe zou ik beginnen of was ik net in de mm en raakte ik zwanger. Was het nu maar weer zo, ik hoop het zo.
Spannend Swiepie, het zal nu echt niet maar lang duren zeker als de andere 2 ook eerder zijn gekomen. Wie weet ben je nu op dit moment wel aan het bevallen. Ik duim voor je.

Hier verder geen nieuws.

Gr. Debby

Hoi hoi

Swiepie, dat klinkt spannend allemaal. Dat met die voorweeën klinkt me heel bekend in de oren. Ik had ook vanaf zaterdag last van voorweeën, `s nachts.De volgende ochtend was alles weg. Op maandag hetzelfde liedje.....ik had dit ook nooit eerder gehad. Maar het waren toch echt serieuze voortekens...op dinsdag ben ik bevallen. Een weekje eerder dan "gepland". Mijn oudsten waren ook wat eerder...dus het zit er dik in dat het bij jou ook elk moment kan gebeuren. Ik zal de site wat vaker in de gaten gaan houden.

Hier verder alles prima. Lone gaat prima! Vorige week voor de eerste keer naar het cons.bureau geweest. Ze was toen precies 3 weken oud en woog al 4265gram!!! Ze is dus al 1015gram in 3 weken bijgekomen.....helemaal super!!!
Ik heb dus alweer heel snel een heel mollig babytje!
Ze is nog steeds superlief al heeft ze wel een beetje last van krampjes...met name `s avonds is ze wat onrustig. Gelukkig hoeven we nog geen kilometers met haar te lopen en is het al voldoende om gewoon lekker met haar op schoot op de bank te zitten....ben benieuwd of het zo blijft.

Ik wens iedereen alvast een supergoede jaarwisseling toe en vooral voor de twee nog niet zwangeren onder ons...een jaar met een prachtig klein babytje erbij?

Groetjes Esther

Hoi Esther, dat klinkt veelbelovend als die voorweeen bij jou inderdaad de bevalling aankondigden. DE Vk zei dat dat niks zegt, maar toch.

Voorlopig zit de kleine nog rustig bij me. Naar mijn idee ook iets rustiger dan eerder, en dat had ik vanaf 2 weken voor de bevalling wel bij die andere 2. WE zullen zien. Ik heb stiekem het liefst een januari-kindje en geen december-kindje, maar gezonsheid is natuurlijk het belangsrijkst.

Fijn trouwens ook dat alles zo goed gaat met de kleine Lone, al is die al niet meer zo heel klein.

Ik ga trouwens weer even ons item naar voren halen, want ik vind het weer een beetje te veel klikken.

Tot op de eerste pagina!

Terug
Bovenaan