DERDE KINDJE DEEL 5

He jongens wat is het rustig hier! Iedereen zeker druk met zijn kinderen en de kerst. Hier heel erg druk van het ene naar het andere feestje, diner clubje ren ik. Oeps ben wel erg blij als ik straks wat rust heb.
Niels doet het goed met hem heb ik eigenlijk minder werk als met Julian. Die komt elke nacht langs, is regelmatig ziek hoesten verkouden enz en hij is zindelijk maar zit de hele dag op de pot of wc.
Hoe gaat het met jullie allemaal>

Edith, Debby lang niet gezien hoe gaat het?

Swiepie het gaat opschieten voor jou en voor Suus ook langerzaam zeker!
We hebben als 3 babies en binnen een aantal weken wellicht de 4de.

Nou ik ga Julian in bad doen hij moet naar het kerstdiner bestaande uit jajaj culinair hoogstandje pannenkoeken!

liefs
lies

Het is hier inderdaad rustig, maar daar ben ik zelf ook debet aan. Het is ook zo druk op het ogenblik. En ik lig geregeld om een uur of 9 in bed met een lekker boek om even bij te komen. Sinds anderhalve week slapen de beide kids samen op 1 kamer, maar een groot succes is het nog niet. Bij het inslapen maken ze minimaal een uur keet (dat kappen we dus meesatl af door Minke weer in het ledikantje te leggen). EN snachts droomt zij veel vaker, waardoor haar broer en ik wakker worden. Mijn man niet, natuurlijk, grmbl...
En zodra er smorgens eentje wakker is, is de ander het ook. En daar komen dan over een week of 4 de nachtvoedingen van de baby nog bij. Heeeeelp.

WEl lekker dat het nu kerstvakantie is en van dit geweldige weer. Ik stuur de kids naar buiten en moet zelf wel even iets verzinnen voor het zitten/ staan, maar die kids vermaken zich wel met de sneeuw.

Het duurt nu nog 4 weken, maar stiekem hoop ik op 3 weken. De andere 2 kwamen allebei 8 dagen eerder, en daar hoop ik nu weer op.

Hallo allemaal!

Swiepie, het wordt spannend voor jou! Nog maar 4 weekjes. Misschien wordt het wel een kerstkindje!
Succes met de laatste loodjes, geniet nog maar even van je dikke buik, die ga je straks nog missen!

Vervelend van die gebroken nachten...kun je wel alvast wennen....

Hier gaat alles zijn gangetje. We hebben nu lekker vakantie!!! De afgelopen week zijn de oma`s om de beurt hier geweest om mij te helpen. Nu is het huis weer lekker voor ons!
Ik voel me steeds beter. Hier thuis merk ik dat ik steeds meer aankan. Afgelopen week was ik wat overmoedig en ben ik twee uurtjes alleen gaan kerst-shoppen!!!! Was een beetje veel van het goed! De rest van de avond en de dag erna hoofdpijn gehad en doodmoe!
Dus een beetje rustiger aan.
Lone is verder nog steeds heel lief. En de grote broer en zus zijn ook wat rustiger geworden. Ze zijn helemaal gek op hun kleine zusje!

Afgelopen week was ze 2 dagen wat onrustiger, waarschijnlijk regeldagen....nu is ze weer rustig, maar sindsdien is ze wel steeds 1 moment per dag tussen 2 voedingen in wakker.
De nachten zijn op zich wel goed te doen. Ze komt wel om de drie uur (terwijl ze overdag vaak 4 uur ertussen heeft) maar na een voeding laat ze zich weer terg leggen. Het probleem is alleen dat ik tijdens de voeding vaak in slaap val! Of ik nu zittend of liggend voed. Na een paar uur schrik opeens wakker met een slapend babytje tegen mijn borst....als ik haar dan terug leg, wordt ze weer meteen wakker omdat het weer tijd is voor de volgende voeding....dus dat is iets minder. Ik hoop maar dat ik over een tijdje wat meer wen aan die voedingen, zodat ik dat uurtje wakker blijf!

Groetjes Esther

Hoi meiden,

Het is inderdaad rustig hier. Drukke maand december!
Ik heb vorige week wel geprobeerd wat te plaatsen, maar dat lukte maar niet.
Nu weer een poging.

Esther; fijn dat je lekker hulp hebt gehad en goed dat je zelf ook het gevoel hebt het allemaal weer wat beter aan te kunnen. Nu jezelf niet voorbij gaan lopen natuurlijk ;-)

Greet;
Het begint nu allemaal wel lekker dichtbij te komen he. Nog eventjes en dan heb je de kleine weer lekker in jouw armen! Heb je er ook zo'n zin in!?! Hoe gaat het met de laatste loodjes? Zijn ze erg zwaar?

Lies';
Hoe gaat het met jou? Lekker kerstdiner inderdaad. Hetzelfde kerstdiner als onze dochter heeft gehad, hihihihi.

Even een kleine updat van mij en de kleine in mijn buik.
Mijn bloeddruk lijkt met de medicatie goed onder controle te zijn. Mijn klachten zijn gelukkig ook minder, niet helemaal weg, maar wel te dragen. Gebruik nu ook gewoon de omeprazol tegen mijn maagklachten en die helpen weer super!
Ik vind zelf dat mijn buik al een aantal weken niet echt meer groeid. Toen ik dat 3 weken geleden tegen de gyn zei, heeft hij even de kleine opgemeten en bleek de kleine een weekje achter te lopen in groei. Nu vond hij dat niet zo heel erg, maar moest het goed in de gaten houden. 1,5 week geleden weer bij de gyn geweest, maar omdat het pas 1,5 week daarvoor bekeken was, vond ze het niet nodig daar naar te kijken. Aanstaande woensdag wel een uitgebreide groeiecho. Ben erg benieuwd. Hoop dat de kleine nu wel weer is gegroeid, hoewel ik mijn buik nog steeds hetzelfde vind. Ben inmiddels wel 50% ziekgemeld sinds een paar weekjes en ga misschien na morgen wel helemaal stoppen. Dit gezien de weinige groei en vanwege fikse bekkenklachten.
Iedere stap ik die zet doet zeer. En 's avonds kan ik helemaal amper lopen om over de trap maar te zwijgen. Mijn man wilde al een bed beneden gaan zetten..... auw!
Maar goed, dat beslis ik morgen na het werk (even kijken hoe het morgen gaat).

Zo zijn jullie weer op de hoogte ;-)

Groetjes Suus

Hai meiden,

Tis alweer een poos geleden maar de dagen vliegen dan ook voorbij. Hier helaas weer geen zwangerschap. Vorige week weer ongi geworden. Hadden er stiekem wel op gehoopt. Precies op tijd geklust maar helaas. Ga nu in januari maar de gyn bellen en dan gaan we voor IVF. Zie hier wel tegenop maar de wens voor een kindje is zo groot dat we het wel willen proberen. Van het weekend is de kleindochter ( 14 maanden) van mijn mannetje hier geweest. Was wel gezellig maar ook pijnlijk. Als je dan zo met zijn 5-en ( met mijn 2 boys) door de stad loopt achter de wagen denk je wel steeds van "oh, was dit maar mijn gezinnetje".
Edith: hoe is het met jou? En hoe is het dan met Chris? Weet iemand dit, ik heb toch niks gemist, zeker geen negatief nieuws? Ik laat nu wat sneller wat van me horen.

Oh ja, Greet, spannend hoor voor je. Ik hoop dat je kindje wat eerder komt. Leuk om ook al die blijde babyverhalen te horen. Dat houdt de moed er weer een beetje in.

Gr. Debby

Hoi meiden,

Debby, wat jammer dat het weer niet raak was. Maar jullie hebben het geprobeerd. Ik snap heel goed dat de wens groot genoeg is voor IVF. Zal een zwaar traject zijn, maar vast en zeker alle moeite waard! Ik ga er helemaal voor dat ook 2010 voor jullie een topjaar wordt!

Vandaag wezen werken. Toch maar voor de laatste keer....heb zo'n pijn van mijn bekken, dat ik niet meer normaal kan lopen. Zak ook af en toe door mijn linker been. Auw!
Ik had gehoopt met 50% werken het te kunnen vol maken tot mijn verlof maar helaas. Vanaf nu dus 100% in de ziektewet (zou officieel tot 13 januari moeten werken).

Groetjes Suus

Hoi DEbby: wat jammer dat het weer niet gelukt is. Gelkukkig hebben jullie nu wel een vervolgstap staan, al zal het misschien een zware worden. Sterkte alvast. Een klein voordeeltje (dat natuurlijk niet opweegt tegen de teleurstelling!) dat je wel een wijntje bij je kerstdiner mag.

Suus: wat vervelend dat je bekken toch echt zo zwaar wordt. Sterkte.

Hier alles prima. vanochtend liggingsecho gehad. Kindje ligt keurig met het koppie beneden. De placenta zag er nog in goede conditie uit, en er was nog volop vruchtwater. Tekenen van dat de kleine het nog goed heeft binnen.

Alleen het weer maakt het een beetje vermoeiend. Ik ben heel bang om uit te glijden en de rtocht naar de VK vanochtend was een bijzonder glibberige. Kon de auto tot 2 keer toe niet parkeren om hij met voorwielaandrijving niet over een sneeuwheuveltje wilde rijden/glijden. Ik moest er stiekem ook wel om lachen. ZO vaak maken we dat ook weer niet mee.

Hai,

Vandaag 1e kerst en ik ben tot en met een uur of 3 in mijn eentje. Kinderen bij paps en mannetje aan boord. Heb net gezellig in mijn eentje aan het kerstontbijt gezeten. Ach ja. morgen komen de jongens gelukkig en vanmiddag ga ik naar mijn zus en ouders. Wel gezellig. Kan ook niet naar boord waarschijnlijk dus ik mis weer een eisprong. Heb hem dinsdag of woensdag en woensdag komt mijn ventje pas thuis dus heel misschien hebben we een klein kansje. Nou ik wens iedereen een hele fijne kerst en een te gek nieuwjaar ( met veel zwangerschappen en bevallingen).

Gr. Debby

Terug
Bovenaan