Hallo allemaal!
Wat is het rustig hier....iedereen druk met de komende feestdagen?
Sandra, wat fijn dat je op de echo je kleintje hebt zien spartelen.... geeft weer wat meer rust hè?
Swiepie, geniet lekker van je verlof. Tja, die kleine kleertjes die de deur uit gaan, blijft toch even moeilijk. Dat had ik ook. Ik heb alle kleertjes van mijn zoon en ook een deel van mijn dochter verkocht. Mijn dochter is in mei geboren, dus de eerste maatjes van haar zijn echte zomerkleertjes, heb ik nu niet zo veel aan. Ik heb er wel een paar bewaard. De kleertjes die ze het eerste aanhadden enz...kan ik echt niet wegdoen.
Hier alles goed. Vandaag de laatste dag kraamzorg gehad. Ik had i.v.m. het bloedverlies twee dagen verlenging gekregen. Nu moet ik het echt zelf doen.
Ik voel me lichamelijk nog niet super, maar ook geestelijk net een vaatdoek....Janine en Lies, herkennen jullie dit?
Ik ben natuurlijk ontzettend gelukkig en blij met mijn kleine meisje erbij. Ze is zo ontzettend lief en mooi. Maar ik kan opeens ook heel verdrietig zijn....
Dan mis ik het zwanger zijn en de dikke buik (ja, echt waar!!!) verdrietig dat ik die eerste momenten gemist heb, verdrietig dat de eerste week al voorbij is....., verdrietig dat ik nu echt nooit meer zwanger zal zijn...nerveus of ik het wel allemaal geregeld ga krijgen.....pffffff. Ik word echt gek van mezelf...
Ik maak me vooral zorgen om de ochtenden....
Gelukkig zal mijn schoonmoeder tot aan de vakantie de kinderen naar school brengen en halen, maar daarna...ik vraag me af hoe ik het met de voedingen enz. moet gaan doen. Als Lone net gevoed moet worden op een tijdstip dat ik naar school moet...
Hoe doen jullie dat??
Hahahaha, het is ook nooit geod bij mij! Ik voel me echt een ontzettende zeurkous. Tijdens de zwangerschap alleen maar klagen over allerlei pijntjes, slecht slapen en weet ik veel en nu is het weer niet goed!
Over het algemeen ben ik gelukkig vooral heel gelukkig met mijn mooie gezinnetje!
Zo, tot zover mijn klaagzang....ik ga weer eens naar mijn mupke kijken....
Groetjes Esther