DERDE KINDJE DEEL 5

Estelle, ooooo spannend hoor!!! Ik vond het altijd zo'n rustgevend gevoel, als die 37 weken voorbij waren, dan mag je kindje lekker komen....

Hier ongi, baal. Dus weer korte cyclus. maar weet idd wel wanneer ei is geweest. Hebben de zwemmertje het dus net geen 3 dagen uitgehouden, jammer.
Nu dus achter een flinke bel wijn.
Nieuw NOD is 15 december, maar wschl al 3-4 dgn ervoor.
Ronde 6 alweer na 2e mk....

Debby, ik doe dus gewoon met je mee....

He Edith, wat balen!
Ik had het zo voor je gehoopt!
Op naar de volgende ronde alweer.
Hopelijk deze ronde meer kans om op tijd te klussen.

Liefs Suus

Hoi meiden,

Dat was even lang geleden dat ik hier was.
Onze computer is helaas overleden en onze laptop was ook niet meer wat ie hoorde te zijn.
Heb op het werk geprobeerd te reageren, maar dan werd m´n stukje niet geplaatst.
Nu heeft manlief de laptop enigsinds weten te reanimeren en kan ik (af en toe) weer het internet op. Helaas gisterenavond ook al geprobeerd te reageren, maar weer niet geplaatst! Gggrrrrr.
Zo heb je een stukje 3x geplaatst en zo niks..

Maar goed, even een kleine update van hier.
Voel me even niet zo lekker. Hoofdpijn (nog steeds schommelende bloeddruk) en heel veel pijn in mijn bekken. Ben helaas van donderdag op vrijdagnacht ook nog eens van de trap gevallen (niet heel ernstig hoor, laatste 2 treden gemist en op handen en voeten terecht gekomen) maar sindsdien doen mijn bekken helemaal veel pijn. Slaap er nu ook echt slecht van. Dus niet zo in m´n hummetje.
Heb gisteren op het werk aangegeven dat ik minder ga werken, omdat ik zo hoop de dagen tot mijn verlof nog gewoon te kunnen werken. Maar goed, gaat ook dat niet, dan stop ik er gewoon mee. Ik heb m´n best gedaan! (om het voor mezelf even goed te praten).

Ik heb wel een beetje bij kunnen houden hoe het met jullie gaat (op het werk, oeps...)

En welkom Sandra en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hoe staat je man er nu tegenover? Hoe voel je je nu?

Groetjes Suus

welkom sandra!

suus wat vervelend dat je nu zo'n last hebt van je bekken inderdaad maar rustig aan s doen

edith wat balen ik hoop dat het snel raak mag zijn!

estelle voor jou begint nu echt op te schieten probeer van je rust te genieten nu het nog kan

ik heb as vrijdag de 20 weken echo ben dan 20 weken en 4 dagen spannend hoor!

groetjes loes

hoi allemaal,

Bedankt voor de felicitaties.
*Janien.
Ik heb ik heb inderdaad alles meegekregen wandt ik lees al vanaf het allereerste begin mee.
Heb niet veel kwaaltjes alleen heel erg moe en veel plassen.

*Suus.
Mijn man is nu wel aan het idee gewend(hij moet wel)is al bezig met het kamertje leegmaken(we hebben de zonnebank al verkocht)en wil het huis vanbinnen helemaal schilderen.
Ik voel me verder goed.

Verder alle zwangeren en kersverse moeders gefeliciteerd en de wachtende ik hoop dat het snel zal lukken.

Groetjes Sandra.

Hoi Sandra,

Gelukkig vind je man het ok. En is zelfs al bezig om alles te regelen in huis. Is toch een goed teken he! Fijn dat jullie er in ieder geval echt samen achter staan!

Geniet er maar lekker van!

Groetjes Suus

Hoi Loes,

Veel plezier met het kijken naar je kleintje vandaag!
Hopelijk alleen maar goede berichten straks!
Willen jullie weten wat het wordt?

Groetjes Suus

dak je suus en nee we gan niet weten wat het wordt dt wisten we bij de andere 2 ook niet daaron doen we het weer zo al lijkkt het me dit keer uit praktische overwegingen wel handiger om het wel te weten een derde leuke jongens naam is erg moelijk voor ons om te verzinnen( en eens zijn met elkaar daarover) verder maakt het me echt niet uit wat het wordt ik vermoed zelf weer een jongen maar ik heb mezelf altijd als jongensmoeder gezien dus we wachtten af!!

gisteren nog op controle bij de vk geweest en alles was goed vanmiddag nemen we ook onze 2 kinderen mee ben benieuwd!!!

groetjes loes

Terug
Bovenaan