DERDE KINDJE DEEL 5

Hier ook al zo druk, waardoor ik er haast niet aan toekom om lekker mee te kletsen. Ik zit nu "illegaal" ind e baas zijn tijd te kijken, haha.

Estelle: absoluut niet doen, die oudergesprekken. Vanaf nu je mail blokken. Werk is maar werk, ook al is het natuurlijk belangrijk. Maar je moet je nu echt richten op je kleine. Ben je lid van een vakbond? En anders kun je wellicht het schoolbestuur nog informeren. Er zijn niet voor niets wettelijke rechten vastgelegd voro zwangere vrouwen. Het is niet niks, hoor, een kind op de wereld zetten. Je hebt je rust, ook mentaal gewoon nodig. Ik kan hier zo boos van worden, he.

Laat je baas het maar lekker uitzoeken met zijn schoondochtertje. Als zij de boel in het honderd laat lopen, dan moet zij ook maar weer puinruimen. Het is hun probleem, niet het jouwe, ook al voel je je er verantwoordelijk voor. Ouders snappen heus dat jij met verlof bent en dus niet de gesrpekken kunt voeren, ook al hadden ze liever jou dan een vervanger.
Niks meer doen, hoor!

Hier is gelukkig eindelijk de vervanging geregeld. Duurde langer dan de bedoeling was. Volgens mij gaat het hier wel goed komen. En anders vind ik de puinhopen in het voorjaar wel weer, haha. Maar ik heb dan ook geen leerlingen die afhankelijk van me zijn.

Verder voel ik me goed, maar krijg wel steeds meer last van vermoeidheid. En een wattebol in mijn hoofd. Dat lijkt ook wel veel erger dan bij de andere 2 zwangerschappen. Hebben jullie dat ook?

Ben nu 30 weken en een paar dagen.

een paar meiden vroegen ernaar. Mijn NOD is 20 november. dan is het precies 28 dagen. Maar mogelijk ei al op dat 10, dus dan zou het ook de 16 kunnen zijn. Maar ik ga proberen met in te houden tot de 20e, want de kans ik zooooooooo klein. Maar als jullie allemaal gaan duimen gaat er misschien wel een wondertje gebeuren.
Dankjulliewel!

He allemaal,
Hier is alles goed.
Amarens is vrijdag al weer 6 weken.

We hebben ongeveer 2 weken met haar op de arm gelopen omdat ze ineens onrustig werd.
We wisten niet meer wat we moesten met haar. Ze sliep alleen bij ons in bed en op de buik.
Alles wat eigenlijk niet mag.
Nu bakeren we haar sinds een week in en is ze ineens weer rustig.
Ze slaapt in haar eigen bed. En als ze 's nachts wakker wordt slaapt ze de laatste uurtjes bij ons in bed. Ze krijgt al bijna 3 weken geen nachtvoeding meer. Aangezien ze nog wel wakker wordt tussen 03.00 uur en 05.00 uur en zich meldt, halen we haar nog even bij ons in bed.
Gisternacht heeft ze voor het eerst de hele nacht in haar eigen bed gelegen.
Ik ben wel blij dat die nachtvoeding voorbij is.

Lies, hoe is het bij jou?
Zijn jou kindren ook zo (over)enthousiast?
Die van mij zijn echt gek met hun zusje.
Ze geven ook regelmatig de fles en laten haar ook zelf een boertje doen.
Dat gaat heel goed. Ik wil niet dat ze met haar gaan lopen. De verschoning doen we zelf, maar als het aan mijn dochters ligt gaan ze ook met haar op de arm aan de wandel.

Groet,
Janien

Ps: Edith, ik duim voor je.

He Janien
Dat is heel herkenbaar Eline pakt hem steeds uit de box en dan loopt ze ermee en dat mag niet . Ze mag hem oppakken op de bank ernaast gaan zitten maar niet lopen. Julian is 3 dat is nog moeilijker want die stapt bijna zelf in de box om hem te pakken en dat mag al helemaal niet.

Ik heb het redelijk in de nacht 1 keer een voeding. Rene gaat om half 1 naar bed en doet het dan en ik om 5.00 en dan wordt hij om 8.00 wakker. Ik heb wel een ander probleem namelijk Eline en Julian hebben de mex griep en mogen Niels niet aanraken en dat is moeilijk want ze luisteren dan heel slecht. Ik heb enorme zorg dat Niels dat ook krijgt. Gelukkig is Eline vanaf vandaag niet meer besmettelijk volgende de dokter en Julian morgen niet meer maar wat een stress zeg deze week.

Verder gaat het beter ik heb veel klachten achteraf gehad en dat gaat nu wel beter. Heb jij dat niet gehad Janien?

Edith wie weet toch deze maand?

Ik lees dat er alweer mensen met verlof zijn en in de 30 weken aankomen. Wat gaat dat snel. Niels is 3 1/2 week nu ik geniet wel van hem zo klein maar ik geniet vooral ook van die andere twee kinderen die het zoo leuk vinden.

Zaterdag gaan we voor het eerst drie schoentjes bij de openhaard zetten met de komst van Sinterklaas. Best bijzonder zo'n groot gezin!
Als Debby en Edith straks ook zwanger zijn hebben we dat straks allemaal dat zou erg leuk zijn!

Zitten er hier mensen op de hyves? Ik wil best mijn naam geven maar kan me ook voorstellen dat men dat niet wil.

Groet
Lies

Lies,
Wat griezelig, dat jou kids de mex.griep hebben.
Bij ons komt het ook heel dichtbij. Op de school van de kinderen hebben al een aantal het.
Gaat het goed met Eline en Julian? Zijn ze erg ziek (geweest)?

Ik zit niet op hyves.
Maar ik wil je best via de mail (als je dat ook leuk vindt) een fotootje sturen van Amarens en het lijkt me ook leuk om een foto van Niels te zien.

Beterschap daar.

Groet,
Janien

Hoi hoi

Lies, wat eng idd. Twee kindjes thuis met de mex. griep en een kleine baby! Pffff.
Ik word zo bang van al die verhalen rond de griep!
Ben blij als alles achter de rug is!

Hier is alles prima!
Ben nu ruim 36 weken...vanaf volgende week dinsdag mág mevrouw komen....
Het mag ook nog wel even duren. We moeten nog een paar kleine dingetjes doen in huis, maar na dit weekend zal dat wel geregeld zijn. Dan is het echt afwachten....

Ik heb trouwens wel hyves. Als het goed is vind je me onder Esther Triepels

Groetjes Esther

Bevallen:
Janien -36jr -2(kids) 8jr- 2 oktober-meisje
Lies - 39jr - dochter(8), zoon(3) - 19 oktober-jongen

Zwanger:
Loes -30.jr - 2 zoons 3 en 5 - uitgerekend 5april
Greet - ...jr - .... - uitgerekend 15 jan
Estelle- 35jr- 1 dochter, 5jr, 1 zoon, 3 jr, uitgerekend op 8 december.
Suus - 35 jr - dochter (5), Zoon (3)- uitgerekend 24 feb
Chris - 36jr - dochter (8), zoon (6) - uitgerekend 2 mei

Wachtbankje:
Edith - 38 jr - 2 dochters (4 en 6) - NOD 16/20 nov - ronde 5 na 2 mk
Debby- 39jr - 2 zoons (15 en 11) - ronde 3 na 2mk

Even het lijstje aangepast.....ben vandaag alweer 35 jaar geworden!

Terug
Bovenaan