Welkom Sandra bij de club!
Oh Edith, ik zal gaan duimen hoor!!!! Weinig klussen kan toch effectief zijn hoor! Moed houden!
Hier zijn we vandaag 37 weken!!! Alles is eindelijk klaar!!! De ziekenhuistas staat al klaar, babykamer is er klaar voor, alle rommel eindelijk weg. Pffff, begin weer wat rustiger te worden.
Mijn zoon is met 37 weken en 2 dagen geboren, dus wie weet....
Ik ga er maar niet van uit dat deze spruit ook zo vroeg is. Alles gaat in ieder geval goed. Ik voel me prima, alleen de nachten zijn minder. Heb opeens flinke last van mijn rug, bij vlagen. En af en toe een lrampachtig gevoel in mijn onderbuik. `s Nachts wordt ik minstens 1 keer wakker dat ik even geen lucht krijg.....heel eng. Dan lig ik te hoesten en naar adem te snakken, alsof ik me ergens in heb verslikt... heeft volgens mij te maken met brandend maagzuur. Als ik mijn bed praktisch rechtop zet, dan gaat het wel, alleen kan ik dan weer niet goed op mijn zij slapen.....
Maar goed, we mogen zeker niet klagen. Ik voel me in ieder geval niet zo belabberd als Lies zich voelde. En genieten van de enorme buik doe ik iedere dag!!!
Debby...is er bij jou al nieuws?
Groetjes en tot gauw
Estelle