DERDE KINDJE DEEL 5

Ik ben te vinden op hyves onder Alice Eline als je het zo intypt vinden jullie me.

Eshter ik kan je niet vinden als jij mij zoek en me uitnodigd dan kunnen we hyven!

Hoi allemaal,

Ik lees al vanaf het begin met jullie mee,maar reageerde niet omdat ik wel heel graag een derde wil maar mijn man niet.Het zwanger worden wilt ook niet op de normale manier bij mij,omdat mijn eitjes niet groeien en ik dus hormonen moet spuiten.Dit heb ik 3 x gedaan en 2 gezonde jongens gekregen en 1 miskraam(tussen hen in)
Nu is er een wonder gebeurt wandt ik ben 10 weken zwanger!!!!!!!!
Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te praten ookal is het intussen een hecht groepje geworden ,die veel lief en leed met elkaar gedeeld hebben.

Groetjes Sandra.

Welkom Ruca!
Wat is het stil deze dagen ik denk dat iedereen het druk zal hebben. Hier alles zijn gangetje! Ben begonnen met afslankmassage ben erg benieuwd! Ben opgemeten en over 5 weken het resultaat! Nou ben erg benieuwd natuurlijk.
Niels gaat goed morgen naar het consultatiebureau, ik moet zeggen die dagen zijn nog best wel heel erg gevuld met bezoek afspraken enz.

Hoe gaat het met jullie??
Lies

welkom Sandra, en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier begint het toch weer spannend te worden. Nog 4 dgn tot NOD. Vorige maand had ik maar een cyclus van 24 dgn, dus zou vandaag ook mijn NOD kunnen zijn...nog geen red devils...
paar dagen kotsmisselijk geweest, maar dat is het virusje van mijn dochter geweest, die heeft vorige week gespuugd. Nu misselijkheid weer weg...
Veel te weinig geklust, dus denk kans op zw zijn is heeel klein, maar wie weet....
jullie horen wel...

Welkom Sandra bij de club!

Oh Edith, ik zal gaan duimen hoor!!!! Weinig klussen kan toch effectief zijn hoor! Moed houden!

Hier zijn we vandaag 37 weken!!! Alles is eindelijk klaar!!! De ziekenhuistas staat al klaar, babykamer is er klaar voor, alle rommel eindelijk weg. Pffff, begin weer wat rustiger te worden.
Mijn zoon is met 37 weken en 2 dagen geboren, dus wie weet....

Ik ga er maar niet van uit dat deze spruit ook zo vroeg is. Alles gaat in ieder geval goed. Ik voel me prima, alleen de nachten zijn minder. Heb opeens flinke last van mijn rug, bij vlagen. En af en toe een lrampachtig gevoel in mijn onderbuik. `s Nachts wordt ik minstens 1 keer wakker dat ik even geen lucht krijg.....heel eng. Dan lig ik te hoesten en naar adem te snakken, alsof ik me ergens in heb verslikt... heeft volgens mij te maken met brandend maagzuur. Als ik mijn bed praktisch rechtop zet, dan gaat het wel, alleen kan ik dan weer niet goed op mijn zij slapen.....

Maar goed, we mogen zeker niet klagen. Ik voel me in ieder geval niet zo belabberd als Lies zich voelde. En genieten van de enorme buik doe ik iedere dag!!!

Debby...is er bij jou al nieuws?

Groetjes en tot gauw

Estelle

Hoi Lies en Esther,
Hebben jullie elkaar al gevonden op hyves?
Lijkt me wel heel raar om de ander te zien.
(al is het op foto's)
Groet,
Janien

Sandra,
Welkom.
Jij hebt blijkbaar al heel wat van ons meegekregen.
Hoe lang lees je al mee?

Leuk dat je nu toch mee kletst.
Hoe is het met de zwangerschap?
Heb je al "kwaaltjes" of rariteiten? De haring met slagroom gevallen....enzo??
Groet,
Janien

Terug
Bovenaan